Gå til innhold

Avtalt at eksen skal være her under kurs, ikke hørt noe enda.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Få uker siden det ble slutt, han driver med kurs i nærheten av der jeg bor. Har avtalt at han fortsatt skal være her under kursene istedet for hotell. Forrige gang var han her og det gikk fint, vi var gode venner. Nå skal han egentlig komme ikveld, siden kurset starter i morgen, men jeg har ikke hørt en eneste lyd på en uke..

Skal jeg spørre? Jeg er den som sitter med kjærlighetssorg mens han nyter singellivet nå. Så jeg føler jeg er den som ikke burde sende noen meldinger først eller ta kontakt. Kan legge til at jeg håper å få han forelsket igjen.... Og da vil jeg ihvertfall ikke være masete.

Anonymous poster hash: 9d5b9...dd3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uffda :hug:

Virker som en dårlig ide at han bor hos deg under kursene, når du fortsatt har kjærlighetssorg. Har dere sex og nærhet, oppfører dere som kjærester osv når han er hos deg?

Det virker som han kanskje har funnet en annen plass å være, siden han ikke har kontaktet deg. Ikke kontakt han, det virker bare desperat. Det er jo HAN som trenger en tjeneste ved å bo hos deg. Hvis han ville sovet der, hadde han kontaktet deg. Ikke meningen å være hard, men det er bedre å rive plasteret rett av. :)

Anonymous poster hash: b03e7...b4c
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor inviterer du han inn til deg når du har kjærlighetssorg og han nyter singellivet? Stå opp for deg selv kvinne!

Anonymous poster hash: 955c7...921

• Liker 14
Gjest Chloe87
Skrevet

Ikke la han bo hos deg! Det blir bare verre for deg å bli kvitt kjærlighetssorgen når han er rundt deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor inviterer du han inn til deg når du har kjærlighetssorg og han nyter singellivet? Stå opp for deg selv kvinne!

Anonymous poster hash: 955c7...921

Fordi jeg ønsker å få han tilbake. Når jeg sier at han nyter singellivet så mener jeg det å kunne være med kompiser så ofte han vil, feste osv. Ikke andre damer.

AnonymBruker
Skrevet

Uffda :hug:

Virker som en dårlig ide at han bor hos deg under kursene, når du fortsatt har kjærlighetssorg. Har dere sex og nærhet, oppfører dere som kjærester osv når han er hos deg?

Det virker som han kanskje har funnet en annen plass å være, siden han ikke har kontaktet deg. Ikke kontakt han, det virker bare desperat. Det er jo HAN som trenger en tjeneste ved å bo hos deg. Hvis han ville sovet der, hadde han kontaktet deg. Ikke meningen å være hard, men det er bedre å rive plasteret rett av. :)

Anonymous poster hash: b03e7...b4c

Ja, vi oppfører oss som kjærester da.. Og jeg fikk noen veldig søte meldinger etter forrige gang, var jeg som var tilbakeholden da. Føles bare veldig sårt at han slutter å ta kontakt uten noe mer. Hvis han ikke vil være her under kurset, og ikke vil ha mer kontakt med meg så synes jeg han kan gi beskjed, ikke bare droppe alt uten en lyd. Jeg fortjener bedre enn det.. Og jeg vil at han skal svare for seg hvis det er slik han har tenkt det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi oppfører oss som kjærester da.. Og jeg fikk noen veldig søte meldinger etter forrige gang, var jeg som var tilbakeholden da. Føles bare veldig sårt at han slutter å ta kontakt uten noe mer. Hvis han ikke vil være her under kurset, og ikke vil ha mer kontakt med meg så synes jeg han kan gi beskjed, ikke bare droppe alt uten en lyd. Jeg fortjener bedre enn det.. Og jeg vil at han skal svare for seg hvis det er slik han har tenkt det.

Ignorer ham, du.

Anonymous poster hash: 83879...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer ham, du.

Anonymous poster hash: 83879...305

Det er veldig vanskelig og vondt etter tre års forhold. Forrige helg fikk jeg meldinger hvor han fortalte at han ikke skulle feste så jeg trengte ikke bekymre meg. Så har jeg ikke hørt noe siden da. Det er så sårende, for han har sagt at han fortsatt er glad i meg, og at det kun var pga krangling at han ville ut. Noe jeg var enig i. Men etter et så langt forhold er jo han min beste venn. Jeg har faktisk ingen andre jeg kan snakke med om vonde ting, så dette er helt jævlig. Utad blant venner og familie er jeg den som er stødig som en stein og aldri trenger hjelp. Jeg klarer ikke gå ut av det skallet nå enda jeg føler jeg knekker snart.. Hadde så trengt å vite at han brydde seg.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo alltids sende han en melding der du spør når han skulle komme, om han skulle være der :)

Anonymous poster hash: 7defb...40f
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det er en mulighet for at jeg har skrevet feil dato i kalenderen.. Selv om jeg tviler. Jeg er så innmari redd for å fremstå som desperat. :(

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sover hos en annen, og har glemt å si i fra til deg?

Anonymous poster hash: b034b...b96
Gjest Violetta
Skrevet

Skriv en melding og spør om det fortsatt er aktuelt at han overnatter hos deg, da du ellers har andre planer. Ikke utdyp noe mer, du skylder ham ingen forklaring.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sover hos en annen, og har glemt å si i fra til deg?

Han kjenner ingen andre i nærheten, men de har mulighet for hotell fra i morgen. Han har pleid å komme søndagskvelden hit før kurs. Om han skal på hotell drar han ikke hjemmefra før i morgen tidlig.

Skriv en melding og spør om det fortsatt er aktuelt at han overnatter hos deg, da du ellers har andre planer. Ikke utdyp noe mer, du skylder ham ingen forklaring.

Hvordan får jeg til det på en blid og "laidback" måte? Jeg synes alt sammen er så vanskelig, at han ikke har tatt kontakt for å spørre hvordan det går med meg er veldig vondt, for det var noe han sa han skulle gjøre..

Skrevet

"Når var det du skulle hit neste gang?"

AnonymBruker
Skrevet

"Når var det du skulle hit neste gang?"

Sendte dette nå.. Og har helt vondt i magen her jeg sitter. At sånne ting kunne bli så vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Har fått svar:

Hei! Vet ikke enda om jeg skal reise idag eller i morgen. Kommer litt ann på hva du vil?

Jeg svarte bare at han skulle gjøre som han ville. Jeg er helt fra meg egentlig, skjønner ikke hvorfor han ikke har tatt kontakt på en hel uke. Jeg må jo oppføre meg helt normalt når han kommer.. Mest lyst til å bare grine, og skulle så ønske det var noen som kunne snakket med meg og faktisk gitt meg en klem oppi alt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen "laidback" måte å kontakte ham på. Dere er ferdige, han vet du vil ha ham og er desperat og han utnytter det.

Ikke la ham sove hos deg. Det er verdens verste ide. Du er jo bare en back up. Hvis han ville ha deg, ville dere hatt et forhold nå. Kutt ham ut.

Anonymous poster hash: 0a8b8...2ca
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På tide å komme seg over han kanskje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen "laidback" måte å kontakte ham på. Dere er ferdige, han vet du vil ha ham og er desperat og han utnytter det.

Ikke la ham sove hos deg. Det er verdens verste ide. Du er jo bare en back up. Hvis han ville ha deg, ville dere hatt et forhold nå. Kutt ham ut.

Anonymous poster hash: 0a8b8...2ca

Jeg føler ikke at vi er ferdige.. Jeg håper ikke vi er ferdige. Jeg håper at han ser på dette som en pause og finner ut at det er meg han vil ha hvis jeg bare ikke maser og er blid uten å krangle..

På tide å komme seg over han kanskje?

Jeg ønsker jo ikke å komme over han, jeg ønsker å få han tilbake. Det er bare tre uker siden, og vi har snakket en del sammen etter det, pluss ett besøk over tre dager. Kun siste uken det ikke har vært kontakt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke at vi er ferdige.. Jeg håper ikke vi er ferdige. Jeg håper at han ser på dette som en pause og finner ut at det er meg han vil ha hvis jeg bare ikke maser og er blid uten å krangle..

Jeg ønsker jo ikke å komme over han, jeg ønsker å få han tilbake. Det er bare tre uker siden, og vi har snakket en del sammen etter det, pluss ett besøk over tre dager. Kun siste uken det ikke har vært kontakt..

Hvem gjorde det slutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...