Gjest Jente21 Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Hei! :-) Har fått resept på p-ringen, men kvier meg litt for å prøve den. Er det stor fare for å få mer kviser av den? Jeg har tidligere brukt p-piller. Trionetta, som jeg brukte først, gav meg hudproblemer, mens Yasmin ser ut til å gjøre huden bedre. Er ikke spesielt plaget nå, får gjerne et månedlig utbrudd,menmen. Blir glad om dere skriver litt om deres erfaringer med ringen i forhold til dette med hudproblemer. Flott om de som også har prøvd Yasmin kan si noe om hvordan det var, kanskje det gir en liten pekepinn på hvordan jeg vil reagere. Blir veldig glad for svar :-)
Mrs. B Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Har brukt p-ring i 3/4 år og kan ikke si jeg har merket noe særlig forskjell på huden. Har heller aldri hatt noe særlig kviser tidligere heller da.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 jeg vet ikke noe om p ring,men har prøvd yasmin pillen og vet om fler som har det. min opplevlse av disse p pillene er veldig dårlig,jeg fikk mye humør svingninger og la på meg en del en venninne av meg fikk blod propp. så jeg sluttet og går nå på diane kjempe fine piller som også blir brukt for hjelp til uren hud..de er jeg super fornøyd med forresten hvor ofte må man bytte p ring??
Mrs. B Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 forresten hvor ofte må man bytte p ring?? P-ring bytter man en gang i måneden. Man setter inn en ring som sitter i 3 uker, så tar man den ut og er uten ring i en uke før man setter inn en ny igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 okay,men bare dytter du den opp selv da eller er det noe som skal skyve den opp?hvordan får du den ut??hmmm kanskje litt dumt spm men!! :oops: er litt nysgjerrig.. har også hørt det er mindre hormoner i p ringen stemmer det??
Mrs. B Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Man dytter den opp og skyver den inn. Som med en tampong omtrent. Det skal være ca. halvparten av hormonmengden i forhold til p-piller. Her kan du se hvordan, og finne ut mer: > www.nuvaring.com > www.nuvaring.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå