AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Har noen vært i forhold som man ikke slår seg helt til ro i? Jeg har gjort det slutt med typen ca.10 ganger på 5 år. Nå er dwt slutt igjen, men jeg sier aldri til folk at jeg er single, for selv om det kjennes ut som om det virkelig er slutt, finner vi tilbake til hverandre. Er rene magneten. Elsker han, men har veldig gode grunner for at det burde være slutt. Det går bare ikke, for kjærligheten vinner over fornuften hver gang. Klarer meg alene også, men kjebber tomheten og til tross for å ha datet andre faller jeg tilbake på den gamle gode dusten. Av nysgjerrighet..hvor mange ganger har du gjort det slutt med en og samne partner?Anonymous poster hash: 0d0c3...bf0
alltidusikker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 4 ganger i løpet av 3 år. Den 4. var den siste, nå er det over for evig og alltid. Har funnet meg en ny SNILL mann. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Aldri slått om med noen mer enn en gang, med unntak av da jeg var 11 år... Er jo ingen som respekterer en vingleper. Anonymous poster hash: 11c18...3e8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Kun ei gang. Man slår da ikke opp med mindre man er sikker på at man ikke vil ha vedkommende lenger. Anonymous poster hash: 58582...e41
Gjest Blyanten Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg slo opp med en 3 ganger i løpet av de 4 første månedene. Burde løpt etter første gangs brudd.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Hvordan blir man sikker da? 5 år og enda ikke sikker. Blir gal av usikkerheten. TSAnonymous poster hash: 0d0c3...bf0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Har en venninne som måtte slå opp med en kompis hun aldri hadde vært sammen hele 3 ganger. Anonymous poster hash: d470f...08a 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Har noen vært i forhold som man ikke slår seg helt til ro i? Jeg har gjort det slutt med typen ca.10 ganger på 5 år. Nå er dwt slutt igjen, men jeg sier aldri til folk at jeg er single, for selv om det kjennes ut som om det virkelig er slutt, finner vi tilbake til hverandre. Er rene magneten. Elsker han, men har veldig gode grunner for at det burde være slutt. Det går bare ikke, for kjærligheten vinner over fornuften hver gang. Klarer meg alene også, men kjebber tomheten og til tross for å ha datet andre faller jeg tilbake på den gamle gode dusten. Av nysgjerrighet..hvor mange ganger har du gjort det slutt med en og samne partner?Anonymous poster hash: 0d0c3...bf0 Sounds like me/us! Samboer og jeg har vært sammen i 5 år og 5 mnd. På vårt tredje år begynte bruddene. 1. brudd varte i 2 dager. 2. brudd varte i 2 uker. 3. brudd varte i 3-4 uker. 4. brudd varte i 2-3 dager. 5. brudd varte i 2 og en halv måned. Alle bruddene skjedde i løpet av ett og et halvt år ca. Det som alltid førte til brudd var økonomiske problemer, løgnene hans (om penger og jobb) og det var alltid han som tok steget og gjorde det slutt. De første gangene tryglet jeg ham om å ikke gå fra meg, men de to siste gangene sa jeg bare "ok" og brydde meg ikke så mye, da jeg egentlig bare ville bort. Jeg visste at singellivet ville være mye bedre enn å være sammen med han. Men selv om det alltid var han som gjorde det slutt, var det også han som ville tilbake. Alle gangene. Den siste gangen hadde jeg til forskjell fra de forrige gangene, klart å komme over han (ikke 100%, men såppas mye at jeg ikke hadde følelser for han lengre.) Jeg klarte å si nei når han ville tilbake, noe jeg ikke klarte på de forrige bruddene. Jeg datet et par gutter og hadde "hastverk" med å finne meg en rebound/ny kjæreste, men i starten av desember (da hadde det gått ca 2 og en halv måned) så var det en kveld hvor vi snakket skikkelig osv. Og jeg ga meg tilslutt og gikk med på å prøve på nytt. Han skjønte at det var såvidt han fikk meg tilbake. SÅVIDT. Og det skremte han. Han har behandlet meg dårlig (null respekt, ikke brydd seg, løyet osv.) Men aldri rørt meg på en negativ måte eller vært utro (såvidt jeg vet). Nå er det 6 mnd siden vi ble sammen igjen og har ikke gjort det slutt, men det var på nippet i forrige uke. Jeg er ekstremt streng på at hvis jeg i det hele tatt merker eller ser at oppførselen hans blir som før igjen, så er det på huet og ræva ut. Jeg er ikke redd for singellivet og vet hva jeg går til om det blir slutt igjen. Men det har faktisk gått ganske bra dette halvåret. Som regel pleier han å dette tilbake igjen (til å bli en careface asshole) etter maks 2 mnd, men ikke denne gangen. Han har heller ikke føttene på hver side av "landet". Altså, han er ikke usikker på om han vil gifte seg og få barn lenger, det er noe han vil. Så jeg håper at alle disse bruddene og alt vi har gått gjennom har gitt ham en lærepenge og gjort ham til et bedre menneske og ikke minst en bedre kjæreste. Jeg er fortsatt nervøs til tider og redd for at han en dag skal bli drittsekk igjen. Men så langt merker jeg ikke noen tegn til det. Han behandler meg bra og viser at han setter pris på meg. *bank i bordet!* Jeg elsker han og har alltid sett for meg en framtid med han. Og jeg håper den er kommet for godt Håper det ordner seg for dere også! Hva er årsaken til bruddene om jeg får spørre? Anonymous poster hash: 7e64e...873
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Jeg og typen har gjort det slutt 2 ganger. Siste gangen varte det i flere måneder, men følelsene forsvant ikke i det hele tatt. Jeg greide ikke se på en annen mann, og til slutt kontaktet han meg. Han hadde det på samme måte til min forbauselse. Vi holder på igjen, tar det veldig rolig og prater om hvorfor og hvordan vi skal håndtere problemene våres på, så det gjenstår å se. Vi krangler sjeldent, men når det skjer så er det som en bombe som går av... Slitsomt Anonymous poster hash: d9e11...6b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Aldri mer enn en gang. Slutt er slutt.Anonymous poster hash: cd294...0cb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 4 ganger over 29 år, fortsatt gift Anonymous poster hash: 1347d...b66
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Det var vel rundt 5 ganger på 3 år. Den siste gangen var det avgjort slutt. Aldri mer. Uansett om det var han som tok steget, lovet jeg meg selv jeg aldri skulle bli sammen med han igjen. Heldigvis kom jeg kjapt over det, og er relativt lykkelig i dag med gode venner Anonymous poster hash: 11d63...6b4
Apehjerne Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Tror vi gjorde det slutt ørten ganger de siste mnd vi var sammen. Hadde vel seperasjonsangst, var vel derfor det var vanskelig å fullføre bruddet. Angrer ikke et sekund på at jeg gikk. Burde gått før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå