Bokalven Skrevet 13. juni 2004 #1 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg bor i leilighet med balkong, og proever igjen med en balkonghage. Men, jeg er for tiden bortreist, og kommer ikke tilbake foe i slutten av juni. Hvilke planter/blomster for balkonger vil dere anbefale aa plante/saa saa sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg ville rett og slett tatt en tur til et (eller flere) hagesenter når jeg kom hjem og tittet. Fuchsia pleier å være fine da mens stemorsblomstene for eksempel ofte kan være litt strantete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #3 Del Skrevet 14. juni 2004 Georginer vil jeg anbefale. De får du på tilbud utover sommeren. Eller hva med solsikker - litt seint å så selv, men du får jo kjøpt ferdige planter og. Dra til et hagesenter og se. De har mye å velge mellom og plantene blir som regel billigere utover sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juni 2004 Eller hva med solsikker - litt seint å så selv, men du får jo kjøpt ferdige planter og. Jeg saadde solsikker paa vaarjevndoegn, saa de er i boks. Har faatt lunaciamannen til aa vanne de ukene jeg er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2004 En liten oppdatering. Solsikkene mine døde. Men, men. I dag har vi vært på hagesenter, og jeg har kjøpt planter og slikt. Så fikset jeg og ordnet, og her er resultatet: http://public.fotki.com/lunacia/garden/bal...ny_garden_2004/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå