AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Visste dere at man kan få gratis kondomer? På Helsedirektoratet.no http://helsedirektoratet.no/folkehelse/seksuell-helse/prevensjon/gratis-kondomer/Sider/default.aspx kan du bestille deg kondomer. Et utrolig flott tilbud. Er ikke alltid så morsomt å kjøpe det i butikken når man er ung og blir lett flau. Anonymous poster hash: 920a4...269 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Ja, det visste jeg, Veldig kjekt tilbud. På mange helsestasjoner o.s.v kan man også få tak i gratis kondomer, og på en videregående jeg gikk på så hadde de kondomer liggende utafor kontoret til helsesøster. Anonymous poster hash: ee4c5...eb3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Bestilt Just in case ; ) Anonymous poster hash: 3d31e...6e7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 visst det i mange år Anonymous poster hash: 9932a...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Utvalget og kvaliteten er visst blitt bedre nå også, og det var jaggu på tide! Sendte etter et part med gratiskondomer i fjor og de revnet hver eneste gang. De het Eros tror jeg. Sort pakke med rosa hjerter.Vi kjente begge at noe skjedde på slutten og dette hendte flere ganger. Det er fint med gratis kondomer, men det bør være av skikkelig kvalitet. Blir et paradoks å oppfordre ungdom til kondombruk og samtidig servere varer av dårlig kvalitet. Anonymous poster hash: 5b43d...eb6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Vi har brukt en del gratis-kondomer før, vet ikke om de var av spesielt merke, på pakningene stod det bare gratiskondomer.no og helsedirektoratet. Høyskolen jeg gikk på delte ofte ut sånne. Vi opplevde aldri at de revnet, men når vi gikk over til rfsu så var det en helt annen opplevelse for mannen, mye mer sensitivt. Så de duger, men stjeler nok en del av sensitiviteten på penis. Jeg, som jente, merket ikke særlig forskjell. Anonymous poster hash: b8e1b...f34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå