AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har datet en mann en god stund nå. Jeg har sagt i fra klart og tydelig at jeg ikke vil være i livet hans hvis han skal date eller ha sex med andre. Siden vi nå har sex med hverandre, så spurte jeg før samleiet om det var andre partnere og om han hadde testet seg for sykdommer osv. Og vi ble sammen enige om at vi ikke lengre skulle gjøre slike ting med andre så lenge vi ville være i hverandres liv. Men den siste måneden nå har han fått flere nye snapchatt bestevenninner. Fra og ikke være aktiv der så er han veldig aktiv. Jeg vet ikke helt om jeg skal spørre han ut om dette, for jeg vet han kommer til å bli litt irritert. Han hater sjalusi og drama har han sagt, men hvem gjør ikke det. Jeg skjønner ikke hvor han får disse jentene fra. Lurer litt på om tinder brukere pleier å snapchatte for å se hverandre bedre og mer. Men jeg vet jo ikke om han er på tinder heller, er bare noe jeg selv tenker at han kanskje er. Siden det er så mange nye hele tiden. Eller spør man om snapchatt på byen også? Jeg synes det er så rart med så mange nye navn som jeg har aldri har hørt om før. Og på bare en måned har det faktisk vært ni forskjellige jenter som har vært hans bestevenn. Jeg høres sikkert barnslig ut nå. Men dette er faktisk noe som virkelig plager meg. Hva tror dere? Anonymous poster hash: ab5bf...c4a Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
Hecubaa Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Tja, han må jo få disse jentene fra et sted så jeg skjønner at du er skeptisk.. Hvis han ikke tidligere har vært aktiv på snapchat så kan det jo hende at gamle venninner en etter en har blitt lagt til på listen og at det er derfor det er så mye nye "bestevenner" ute og går? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Høres tvilsomt ut.. Det er det! Jeg er ikke hans "bestevenn" der. Så han sender jo til dem og ikke meg. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
kari2 Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde spurt hvem disse damene er. Urimelig å bli sint for det, og jeg syns det uansett burde være åpenhet om dette når dere har det forholdet dere har.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Tja, han må jo få disse jentene fra et sted så jeg skjønner at du er skeptisk.. Hvis han ikke tidligere har vært aktiv på snapchat så kan det jo hende at gamle venninner en etter en har blitt lagt til på listen og at det er derfor det er så mye nye "bestevenner" ute og går? Det som er er at han og meg var venner før vi starte å date. Vi har kjent hverandre i flere år. Og jeg "kjenner" venninnene hans, ingen av de på snapchat er noen av de jeg kjenner. Disse er nye, så lite vet jeg. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde spurt hvem disse damene er. Urimelig å bli sint for det, og jeg syns det uansett burde være åpenhet om dette når dere har det forholdet dere har. Tenker på å ringe han. Han bor i en annen by, så ser han ikke igjen først om to uker. Vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge. Men slike diskusjoner burde jo ikke tas på telefon heller. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Spør han om hvem de er. Bedre å spør en å vær usikker. Jeg mener han burde kunne svare deg uten å bli irritert om han ikke har noe å skjule. Anonymous poster hash: 27b8b...04e
Apehjerne Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Høres tvilsomt ut.. Hovrfor det? Jeg har ca seks som veksler mellom å være bestevennen min på snapchat. 5 av de er hannkjønn og jeg har aldri rørt noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Hovrfor det? Jeg har ca seks som veksler mellom å være bestevennen min på snapchat. 5 av de er hannkjønn og jeg har aldri rørt noen av dem. Mitt problem er at det er nye jenter som har ikke kjenner fra før av. Han har jo på en måte forpliktet seg til meg. Og dette gir meg en dårlig følelse Anonymous poster hash: ab5bf...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Det er det! Jeg er ikke hans "bestevenn" der. Så han sender jo til dem og ikke meg. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a Selv om de ligger på bestevenn-lista så betyr ikke det nødvendigvis at han sender til de. Jeg har ett par på bestevenn-lista mi som jeg ikke har sendt ett eneste bilde til, men de har sendt mange bilder til meg. Anonymous poster hash: 3f78d...426
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Mitt problem er at det er nye jenter som har ikke kjenner fra før av. Han har jo på en måte forpliktet seg til meg. Og dette gir meg en dårlig følelse Anonymous poster hash: ab5bf...c4a Hvis dere ikke er i lag så er han ikke forpliktet til deg, dog skjønner jeg du er mistenksom når han plutselig får så mange nye venninner...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Selv om de ligger på bestevenn-lista så betyr ikke det nødvendigvis at han sender til de. Jeg har ett par på bestevenn-lista mi som jeg ikke har sendt ett eneste bilde til, men de har sendt mange bilder til meg. Anonymous poster hash: 3f78d...426 Det viste jeg ikke. Er ikke så aktiv der selv. Men trodde man måtte sende hverandre et par bilder for å komme på lista som bestevenn? Han får veldig mange poeng daglig noe som ikke skjedde før. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Hvis dere ikke er i lag så er han ikke forpliktet til deg, dog skjønner jeg du er mistenksom når han plutselig får så mange nye venninner... Nei kanskje ikke. Men vi har blitt enige om å ikke date eller å ha sex med andre. Vi har sagt at så lenge vi er i hverandres liv så er det bare oss. Så var er grensen for det han og meg har blitt enige om? Dette er bare ikke gøy, får vondt i magen av det. Tør heller ikke å ringe, redd for å virkelig lage dårlig stemning. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Nei kanskje ikke. Men vi har blitt enige om å ikke date eller å ha sex med andre. Vi har sagt at så lenge vi er i hverandres liv så er det bare oss. Så var er grensen for det han og meg har blitt enige om? Dette er bare ikke gøy, får vondt i magen av det. Tør heller ikke å ringe, redd for å virkelig lage dårlig stemning. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a Du må nesten snakke med ham.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Du må nesten snakke med ham. Ja, jeg må nok det. Har sittet å sett på telefonen og nummeret hans en god stund nå. Har bare ikke turt å trykke på call knappen. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
Spaghetti Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har folk på min bestevenn liste jeg ikke har sendt snaps til på 6mnd, eller har på min venneliste engang. Ville nok ikke tenkt for mye på det.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Man må gjerne sende i begge retninger for å komme på bestevenn-lista, ja. Kan du ikke se på nicket deres? Veldig mange har nick som inneholder deler av navnet. F.eks Karihansen91. Så kan du bare gå i vennelisten hans på facebook, og sjekke om det er noen som heter det, og deretter kanskje finne ut hva slags forhold de har til hverandre. Hvis de er venninner fra langt tilbake i tid, så trenger det nødvendigvis ikke gjøre noe. Men er det relativt nye venninner, så ville jeg blitt mistenksom. Snakker av erfaring da jeg selv har vært en av disse "venninnene" som har ligget på topplisten hos en fyr med kjæreste(som jeg har rotet med da han var singel, og som jeg vet synes jeg er digg). Det har forekommet flørting fra hans side, og han involverer meg mye i dagliglivet sitt ved å sende så mange snaps. Synes egentlig ikke at det er helt greit hvis man er seriøse med noen. Anonymous poster hash: ab493...448
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Prøv og gjør en liten research før du ringer. Anonymous poster hash: ab493...448
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #20 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har gjort reserch. Noen har etternavnet sitt på nicket, så jeg har funnet tre av dem på FB. Føler meg som en psykopat når jeg holder på sånn som dette, skulle tro jeg var på undercover arbeid. Han er isåfall ikke venner med noen av de tre på FB, ingen av de andre heller. Noen av disse jentene er veldig unge i tillegg. Vi fikk snapchat pga. hverandre. Og han har aldri vært aktiv, ikke jeg heller. Nå får han alt fra 30 til 40 poeng per dag. Jeg vet det ikke trenger å være noe, derfor jeg kvier meg til å ringe. Men på en annen side vil jeg ikke sitte her å være naiv. Men det å ta opp slike ting på telefon er ikke altid så lurt heller. Takk for alle svar forresten. Det er god å "snakke" med noen. Anonymous poster hash: ab5bf...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå