Gå til innhold

Hvordan er en "normal" 20-åring? Hører alltid jeg er så moden for alderen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne,men jeg bare lurer på en ting!

For tidligere uka her pratet jeg med en av sjefene på nye jobben min, jobbet der i 3 uker nå, bare vanlig prat og han spørr han meg: Og hvor gammel er du? Midten av 20-årene?

Jeg er 21 sa jeg, og han ble jo overrasket og pratet om ooi jeg virket noe eldre pga utstrålingen min og sånn, moden for alderen

Men spørsmålet mitt er.. Hvordan er da en 20åring? Hvordan er de på min alder som ikke er modne? Jeg er ikke som en vanlig 20-åring da skjønner jeg siden folk stadig sier jeg virker så mye eldre. :P

Anonymous poster hash: f3b9a...0e5
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, var vel noe han sa for å smigre deg pga han har noen planer for deg....

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan en 20-åring fremtrer er jo helt forskjellig. Varierer fra land til land, by til bygd, utdannelsesnivå, erfaring osv.

Noen 20åringer er omtrent som tenåringer, andre er mer modne.

Anonymous poster hash: 217e8...d93
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: !!!

Anonymous poster hash: 93d28...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du virker ikke så veldig moden når du føler du må skrive et innlegg for å fortelle pm at en fyr syns du virka 3 år eldre. Han vil ned i buksa på deg. Det vil du forstå når du blir eldre ;)

Anonymous poster hash: 43176...8e6

• Liker 5
Skrevet

Har møtt ekstremt forskjellige 20-åringer. Har også møtt både eldre og yngre som er både "modne" og "umodne". Så det fins ikke noe svar.

Jeg forventer at en 20åring skal ha litt mellom øra da, så jeg hadde nok kun blitt overrasket om en 12-åring Fks oppførte seg mer modent enn jeg (25 år) gjør liksom :P

Men så er det jo forskjell på folk og, hva slags type mennesker de omgås med og hvor modne de menneskene er. Kanskje han er mest vant med umodne 20 åringer og derfor sammenligner deg med de?

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Han tenkte vel på at mange jenter i begynnelsen av 20-årene ikke er så reflektert og liker å snakke om mindre "voksne" subjekter? Eventuelt at du ser eldre ut enn du er?

Anonymous poster hash: 51b87...2de

Endret av MissStiles
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne,men jeg bare lurer på en ting!

For tidligere uka her pratet jeg med en av sjefene på nye jobben min, jobbet der i 3 uker nå, bare vanlig prat og han spørr han meg: Og hvor gammel er du? Midten av 20-årene?

Jeg er 21 sa jeg, og han ble jo overrasket og pratet om ooi jeg virket noe eldre pga utstrålingen min og sånn, moden for alderen

Men spørsmålet mitt er.. Hvordan er da en 20åring? Hvordan er de på min alder som ikke er modne? Jeg er ikke som en vanlig 20-åring da skjønner jeg siden folk stadig sier jeg virker så mye eldre. :P

Anonymous poster hash: f3b9a...0e5

Det er nok en fare for at Gjest har rett, det er veldig vanlig at menn smigrer unge kvinner ved å si at de er modne for alderen som et taktisk grep i kurtisen.

Når det gjelder modenhet på 20-åringer er det mulig 20-åringer er litt mindre modne i dag enn for en generasjon tilbake, jeg vet ikke. Det kan i tilfelle skyldes curlingforeldrene som pakker barna inn i bomullsvatt og et velstandsnivå som gjør at færre ungdommer har en liten jobb på siden av skole/studier. I hele Vesten har vi en generasjon voksne som ønsker å føle seg unge så lenge som mulig og derfor (selvsagt fordi de samtidig greier å tro at det er det beste for barna) sørger for å holde barna «barn» så lenge som mulig. I dag snakker vi stadig om «barn» på 16-17 år, det var ikke vanlig når jeg var på den alderen, og når det skjedde reagerte vi med sinne. Så noe har skjedd.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Og ja jeg er enig i at mange menn sier til unge kvinner at de er voksne for alderen for å smigre seg innpå dem, men det går an å formulere seg voksent likevel, noe Gjest sjeldent velger.

Anonymous poster hash: 217e8...d93

Endret av MissStiles
  • Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Pass deg for ham,var min første tanke.Kan være en luring han som tvert i mot det han sa,håper du er så umoden og naiv at du tok det som et kompliment..

Eller så k a n det være at han har "glemt"hvordan det var i den alderen. Da bør han være gammel nok til å være faren din. Jeg blir stadig overrasket over at en tjueåring kan tenke voksne tanker. Ikke for å trå noen her på tærne :-) Er bare j e g som er blitt tjue år eldre. See?

Skrevet

Uthenging av brukere er ultrateit. Gjest er kul.

Den som gjemmer seg bak AB og baksnakker andre har et nettvettproblem. Moderatorene vet hvem dere er allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo umulig vite hvordan en "vanlig" 20 åring er i forhold til deg, da vi ikke vet noe om deg. Jeg er selv 21 og får samme beskjed ofte, men det er fordi jeg er drit"kjedelig" i forhold til jevnaldrene og at jeg har bodd alene og vært selvstendig siden jeg var 15. Personlig ser jeg på det som at jeg har andre prioriteringer, ikke nødvendigvis mer modenhet.

Anonymous poster hash: 1af96...7fe

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er nok en fare for at Gjest har rett, det er veldig vanlig at menn smigrer unge kvinner ved å si at de er modne for alderen som et taktisk grep i kurtisen.

Når det gjelder modenhet på 20-åringer er det mulig 20-åringer er litt mindre modne i dag enn for en generasjon tilbake, jeg vet ikke. Det kan i tilfelle skyldes curlingforeldrene som pakker barna inn i bomullsvatt og et velstandsnivå som gjør at færre ungdommer har en liten jobb på siden av skole/studier. I hele Vesten har vi en generasjon voksne som ønsker å føle seg unge så lenge som mulig og derfor (selvsagt fordi de samtidig greier å tro at det er det beste for barna) sørger for å holde barna «barn» så lenge som mulig. I dag snakker vi stadig om «barn» på 16-17 år, det var ikke vanlig når jeg var på den alderen, og når det skjedde reagerte vi med sinne. Så noe har skjedd.

Stor fare for det. Og modne 20-åringer lager heller ikke tråder om hvor modne 20-åringer generelt er heller. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo umulig vite hvordan en "vanlig" 20 åring er i forhold til deg, da vi ikke vet noe om deg. Jeg er selv 21 og får samme beskjed ofte, men det er fordi jeg er drit"kjedelig" i forhold til jevnaldrene og at jeg har bodd alene og vært selvstendig siden jeg var 15. Personlig ser jeg på det som at jeg har andre prioriteringer, ikke nødvendigvis mer modenhet.

Anonymous poster hash: 1af96...7fe

Jeg liker deg,du høres ut som meg. :)

Anonymous poster hash: 93d28...cf1

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...