Bokalven Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Jeg skal i bryllup i begynnelsen av september (i Finnland), og lurer paa hva jeg skal ha paa meg. Jeg kjenner ikke brudeparet noe serlig (brudgommen er lunacia-mannens kompis), men regner med at man skal kle seg pent. Jeg har en kjole jeg har veldig lyst til aa ha paa, men lurer paa om den kanskje blir for pen? Staar ikke noe om antrekk paa invitasjonen, saa vidt jeg kan huske.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Synes du kan gå med den. Er ihvertfall ikke for lite pyntet.
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2004 Jeg er mest redd for aa vaere overpyntet... Jeg elsker aa pynte meg.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 Jeg er mest redd for aa vaere overpyntet... Jeg elsker aa pynte meg. Men du trenger jo ikke ha jakken til?
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2004 Men du trenger jo ikke ha jakken til? Jakke??
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Jakke?? Åh, jeg syntes det så ut som at det var en fløyelsjakke utenpå. Uansett synes jeg du akn bruke den, med mindre du får høre at det er SVÆRT lite pyntet bryllup. Man gjør jo ike noe galt i å ha på seg det man selv synes er fint.
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2004 Nei, det er en del av kjolen... Men, som sagt, staar ikke noe om antrekk paa invitasjonen. Hm... Hva bruker folk egentlig ha paa seg som gjester i bryllupp? Sist jeg var i kirkebryllupp var 15 aar siden...
Gjest Tabby Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Uansett hvordan de legger opp bryllupet sitt vil de vel bli glad for at folk pynter seg på deres store dag. Jeg mener det skal være et ganske så uformelt bryllup for å ønske at man ikke skal pynte seg. Jeg synes du kan ha kjolen, men er du i tvil, så spør lunaciamannen om å høre med brudgommen hva de legger opp til da vel. Vi ble bedt i bryllup i fjor sommer uten at dresskode sto på innbydelsen, og vi spurte. Det er jo ikke moro å være hverken overpyntet eller underpyntet i en sånn anledning.
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2004 Tror bryllupet er rimelig tradisjonelt... Problemet er bare at jeg ikke har saa peil paa tradisjonelle brylupper. Det eneste bryllupet jeg har vaert i i voksen alder var rimelig uformelt. Bilde av meg og brudepar fra bryllupet jeg var i i fjor.
Gjest Tabby Skrevet 13. juni 2004 #14 Skrevet 13. juni 2004 Hvis du føler deg sikker på at det er et tradisjonelt bryllup så gå for den kjolen. Blått er jo en flott farge! Og kjolen vil passe fint der.
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2004 Da tror jeg at jeg satser paa den. Den er jo veldig meg...
Gjest Tex Skrevet 13. juni 2004 #16 Skrevet 13. juni 2004 Kjolen din var veldig fin, Luna, og jeg tror trygt du kan bruke den Klem fra din venn Tex
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2004 Kjolen din var veldig fin, Luna, og jeg tror trygt du kan bruke den Trodde ikke du likte slike kjoler, jeg, Tex...
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #18 Skrevet 13. juni 2004 Disse skoene kommer jeg nok aa bruke til. Jeg har saa haaploes skostoerrelse at det er et mareritt aa kjoepe nye sko. Det er saa vanskelig! bruker 34-35 i sko. :cry:
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #19 Skrevet 13. juni 2004 Det er saa vanskelig! bruker 34-25 i sko. :cry: Hva slags størrelse er det? Uansett så de ut til å gå fint til kjolen. (Aha! 34-35?) Amulet sko i Vikaterassen tar inn en god del sko i str 34-35, men ikke sikkert de er din stil, er litt mer damete og ikke så gothaktig som din stil ser ut til å være. Men jeg liker de.
Bokalven Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #20 Skrevet 13. juni 2004 Ja, det er en annen ting, jeg er ganske kresen paa hvordan skoene ser ut i tillegg... Gjoer det ikke akkurat lettere. Pluss at jeg er student med daarlig raad. Men, skal en tur til Edinburgh i morgen, faar se hva jeg finner der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå