AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei, jeg oppdaga at min kone var utro , vi skal nå gå i vært til vårt , vi har to felles barn , huset er mitt fra før vi trefftes, hun har de siste 6 åra studert åh vært hjemme med barna jeg har da dekka alle hennes å de felles utgiftene , hun er nå i jobb , probleme er det at hun vill ikkje flytte ut , før hun har ikkje økonomi til det ellers finner hun ikke det perfekte huse , jeg har sagt hun kune bo her til hun fant seg noe nytt , men med forutsetning at hun kutta kontskten men han hun var utro med, men det gjør hun ikkje . Hva gjør jeg ? Orker ikke ha en sånn livsituasjon lengre , lenge kan hun kreve å bo her? Jeg må forsatt dekke alle felles utgifter .. Å hun trur bare med advokat å ikke samvær med unga vist jeg sier nok er nok .. Håper på noen hjelpende svar .. Anonymous poster hash: 725e5...89d Anonymous poster hash: 725e5...89d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Bytt lås på døra.. Det blir nok ikke særlig hyggelig samarbeidsmiljø av det, men… Anonymous poster hash: 82a71...367
kamillete Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Enig! Kontakt en advokat så du får oversikt over hvilke rettigheter du har. For ei respektløs dame 1
Qumo Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Er liksom unga som må komme først tenker jeg men er ikke lett i denne situasjonen
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Kast henne ut. Hun kan uansett ikke nekte deg samværsrett når det ikke foreligger noen grunn.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Kontakt advokat og kast henne ut. Anonymous poster hash: 84882...c40
LexSuperior Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Støtter alle forslag over. Du har rettigheter! 1
Gjest Coolaid Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Kan hun ikke flytte inn oss den andre mannen? Han vil vel ikke ha hun hele tiden ? Han vil bare ha sukker når han er søtsugen. Ts, jeg ville i hvert fall stengt pengetilførselen slikt at hun må klare seg selv mens hun bor i huset. Tenk på at dere har barn sammen og at du dekker det praktiske som mat og andre nødvendige ting til deg og barna. Hennes forbruk for hun vel stå for selv? Og helt feil av deg å kreve at hun bryter kontakt med DonJuan for å bli boendes. Dere skal ikke ha så mye mer å si om hverandre, start med å slippe henne fri. Start med å tenke at du skal gå foran som et godt eksempel for ungene og avslutte samlivet på en verdig måte. Verdig for deg og barna. Gjør du ting av bitteret og hevn, og skaper dårlig stemning mellom barn og mor kommer de til å hate deg for det senere i livet. Ta kontakt med familievernkontor eller noe, for å få hjelp til å avslutte samlivet på en bra måte. Fortell henne også at du har ombestemt deg, og at du ønsker at hun flytter ut snarest Finn også ut hvilke rettigheter du har med å få henne ut. Kanskje du må sette en rimelig frist på en måned eller to til flyttedato ? Bruk noen tusenlapper på advokat slik at du vet hva du har å forholde deg til. Hun har jo jobb. Det er ingenting i veien for at hun finner seg et midlertidig sted å bo mens hun leter etter noe mer permanent. Gjør ting på en skikkelig måte. Bare fordi hun er drittsekk, betyr ikke at du trenger å være det. Lykke til kompis !
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Kontakt barneværnet pg advokat Bedre at du gjør det en henne! Fortell hva som skjer så dem forstår din situasjon fra start og er villige til og hjelpe Ingen tid og miste!!! Få ludderet på dør!!! Anonymous poster hash: ec802...a38
Gjest Malanthor Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 http://www.familierettsadvokater.no/bruksrett_til_bolig/ Ta en kikk her. Men for og være ærlig, så anbefaler jeg deg og kontakte en jurist angående dette. Man kan lett lese loven og tro man forstår seg på det, når man egentlig ikke gjør det. Det smarteste for deg å gjøre er å komme henne i forkjøpet når det gjelder og kontakte advokat, finne ut hva reglene sier og handle deretter etter hva som gunstigst for deg og barna.
Timza Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Ta det opp på mobilen der hu truer med å ta fra deg ungene. Det vil barnevernet like. Når den er i boks, så kaster du hu ut. Endret 12. mai 2014 av Timza
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Få henne ut fortest mulig.. Dette høres ut som trøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå