AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Sånn går det når mannen lager mat... Chillien ble ALT for sterk! Har ei svær panne med mat jeg ikke vet om vi klarer å få i oss. Noe jeg kan gjøre? Sukker? Anonymous poster hash: 8da73...402
Adhara Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Har dere yoghurt naturell? Rømme? Creme fraiche? Melkeprodukter hjelper å ta bort litt av det sterke
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Mitt beste råd: Spis masse rømme ved siden av! Chilien lar seg ikke dempe av å tilsette sukker. Eneste måten å "tynne den ut" på er å tilsette mer av alt annet, så dere ender opp med mye mer mat. Anonymous poster hash: 1c67b...8e2
Fraggzy Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Mitt beste råd: Spis masse rømme ved siden av! Chilien lar seg ikke dempe av å tilsette sukker. Eneste måten å "tynne den ut" på er å tilsette mer av alt annet, så dere ender opp med mye mer mat. Anonymous poster hash: 1c67b...8e2 Hell heller rømmen oppi chillien, da skal du se at det blir spiselig igjen 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Har dere yoghurt naturell? Rømme? Creme fraiche? Melkeprodukter hjelper å ta bort litt av det sterke Mitt beste råd: Spis masse rømme ved siden av! Chilien lar seg ikke dempe av å tilsette sukker. Eneste måten å "tynne den ut" på er å tilsette mer av alt annet, så dere ender opp med mye mer mat. Anonymous poster hash: 1c67b...8e2 Rømme pleier vi å ha på toppen, men så på google at noen anbefalte å røre rømme inn i retten også. Bare synd vi alt har tilsatt alt som skal oppi der; tomat, linser, løk, paprika osv. Har liksom ikke mer å hive oppi:P Men skal prøve med en skje rømme og pittelitt sukker og se åssen det går... Anonymous poster hash: 8da73...402
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Hadde oppi pittelitt mer syre og en spiseskje med rømme, og nå er den akkurat passe! Skulle jaggu ikke mye til:) Berga jeg søndagsmiddagen Anonymous poster hash: 8da73...402 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå