Gå til innhold

Chilli con carnen ble for sterk! Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når mannen lager mat...:P Chillien ble ALT for sterk! Har ei svær panne med mat jeg ikke vet om vi klarer å få i oss. Noe jeg kan gjøre? Sukker?

Anonymous poster hash: 8da73...402
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere yoghurt naturell? Rømme? Creme fraiche?

Melkeprodukter hjelper å ta bort litt av det sterke :)

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste råd: Spis masse rømme ved siden av! Chilien lar seg ikke dempe av å tilsette sukker. Eneste måten å "tynne den ut" på er å tilsette mer av alt annet, så dere ender opp med mye mer mat. :)

Anonymous poster hash: 1c67b...8e2
Skrevet

Mitt beste råd: Spis masse rømme ved siden av! Chilien lar seg ikke dempe av å tilsette sukker. Eneste måten å "tynne den ut" på er å tilsette mer av alt annet, så dere ender opp med mye mer mat. :)

Hell heller rømmen oppi chillien, da skal du se at det blir spiselig igjen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere yoghurt naturell? Rømme? Creme fraiche?

Melkeprodukter hjelper å ta bort litt av det sterke :)

Rømme pleier vi å ha på toppen, men så på google at noen anbefalte å røre rømme inn i retten også.

Bare synd vi alt har tilsatt alt som skal oppi der; tomat, linser, løk, paprika osv. Har liksom ikke mer å hive oppi:P

Men skal prøve med en skje rømme og pittelitt sukker og se åssen det går...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde oppi pittelitt mer syre og en spiseskje med rømme, og nå er den akkurat passe! :laugh: Skulle jaggu ikke mye til:) Berga jeg søndagsmiddagen :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...