Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så siden mamma er borte en tur nå og ikke kommer hjem før i 5-tida tenkte jeg kunne bake noe i mens for å overraske henne! :)

Har det meste egentlig, untatt at jeg kun har en halv pakke fersk gjær...Men ellers har jeg kakaopulver, mel, bakepulver, egg, mel. smør etc...

Noen som har noen gode oppskrifter/forslag til hva jeg kan bake?

Kan være både søtt og "salt" :)

Endret av hulinda
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke morsdag i dag? Det er morsdag i dag i USA, men ikke i Norge.

Men moren din synes sikkert det er topp å få en overraskelse likevel da, om det er morsdag eller ei.

Anonymous poster hash: fdfe9...0c8
AnonymBruker
Skrevet

Morsdag var jo 9.februar? Haha

Anonymous poster hash: 80754...e15
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsdag var i februar....

Anonymous poster hash: 3c064...9d9
  • Liker 1
Skrevet

I Norge feires morsdag andre søndag i februar :) Men ser det feires morsdag i flere andre land idag da!

Har dessverre ingen baketips til deg - er ikke så rutinert på bakingen enda selv :)

Skrevet

Haha, uff, syns det var noe rart med at det var morsdag i dag, var så sikker på at det hadde vært, mens så stod det overalt på instagram, så ja...

Skrevet

Spiller ingen rolle om det ikke er morsdag vel? Jeg er mor, og hadde blitt kjempeglad om noen la til en ekstra morsdag for meg. Særlig hvis det inkluderte noe nybakt :)

Hva med å lage noen enkle amerikanske muffins? De er kjappe å lage, kan smakssettes med nesten hva som helst og det blir lite oppvask. Min oppskrift ligner veldig på denne. Bare husk å ta vekk tilsvarende melmengde om du bruker kakao for å lage sjokolademuffins, så blir de saftige og gode.

Skrevet

Har fryktelig lyst til å bake noe i dag jeg også :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...