waco Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg beundrer dere. Ja jeg gjør det. Jeg synes det er helt flott og ganske så fascinerende å lese hvordan kvinner tenker og hvordan dere årsaksforklarer virkelighen deres. Kvinners hang til overtro, kvinners evige tro på at staten løser alle ens problemer og bekymringer. Den evige lysten til å gjøre akkurat hva en vil helt uten konsekvenser. Ja visst er dette fenomnet verdt en liten analyse. Ta for eksempel det å tro at staten skal passe på en overalt. Ja nå senest i sovevoldtektsdebatten, - nei jeg trenger ikke tenke på hvem jeg legger meg i seng med, nå har voldtektsstraffene firedoblet seg de siste åtte år! Hva så egentlig, hjelper det dere på noen som helst måte? Er det sånn nå at nå skal dere legge dere i andre folks senger, men folk sovende og dere skviser dere inn mellom to svære mannfolk. Ops, jeg må bare avbryte litt, jeg så noe ekkelt på paradise hotel her om dagen. Da var dengang å ta en northug betød å ronke to karer, og ikke stikke fra sin skadde kamerat som "å ta en northug" betyr idag. Uansett det jeg skal fortelle er den scenen hvor en idot kalt laban er brunstkåt på hva som helst. Han er så kåt han han vil kjøre dobbelt med en nikotinfyr der inne på hotellet som vi bare kaller nikotin. Greia er at dritkåte laban blir sviktet av pellepenis mens brother golden rule nikotin blir ronka, mens dritkåte laban bare må ligge å se å at kompisen blir ronket. Ydmykelsen over å gjøre dette her på tv og fornedringen av å aldri få det til når det gjelder som mest er for meg god underholdning. Jeg håper laban selv så episoden. Så mye likte jeg den. Den samme glede og fascinasjon jeg har over laban kan jeg ha over enkelte av dere også.Dere kan more meg så gøyalt at jeg noen ganger bli kvelt av latter og jeg må skru av dataen for å ikke le meg ihjel. Og det er når dere fantaserer som aller mest. Når dere skaper dere virkeligheter som ikke hører hjemme noen sted. Ta for eksempel kvinners alminnelige forakt mot prostituerte og horekunder. Uansett hvordan jenta er selv, uansett hvordan hun liker å ons, å holde på med fremmede i fylla, ligge med nye på nachspieler, samme hvor glad hun er i fyllesex med ukjente, og uansett hvordan hun avskyr og har den dypeste motbydelighet mot en mann hun akkurat har pult neste dag- skal du vedde for at hun har forakt mot horer og prostituerte og horekunder. Hvorfor er dere sånn egentlig? Forstår dere ikke selv at det her er selvforakt på høyt nivå? Kvinners evne til å være så konforme, dere anstrenger dere så fælt for å bli likt. Slapp av. Dere behøver ikke være brunstmateriale hele døgnet rundt. Ta det litt med ro, ikke anstreng dere så voldsomt med å bli likt av mennesker dere ikke selv liker en gang. Det er ikke deres skyld at dere er overtroiske. Vi lever i det samme samfunnet dere og meg, men jeg er mer en betrakter som å regne. Jeg forstår ikke hvorfor dere lar dere påvirke så lett, i stedet for å være litt som dere selv er. Hvorfro dette behovet for å bli akseptert og likt av gruppen? Hvorfor denne stadige trangen til å advare andre mennesker hele tiden? Forsøke å skremme? Slapp av litt istedet, ta det litt med ro. Nå vet jeg ikke helt hvordan dere kvinner skal klare å bli lykkelige, men jeg vil tro at dersom dere begrenser dere selv litt, ikke bestandig må være best og flinkest hele tiden. Ved å være litt romsligere og litt mer avslappet og ikke bare "skal ha skal ha" tankegang mange kvinner er kjent for, ja da tror jeg vi er en begynnelse på vei. Hva tror dere, - tror dere kvinner vil klare å begrense seg littegranne når det kommer til alle sine uvaner og sin store plass i samfunnet? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 For det der var jo ikke nedlatende i det hele tatt. Anonymous poster hash: e0101...7ec 4
waco Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2014 Er du høy? Jeg skrev innlegget for to kvelder siden, men hva har det med saken å gjøre?
Gjest New_Girl Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg skrev innlegget for to kvelder siden, men hva har det med saken å gjøre? Fordi du hadde sikkert et lurt poeng oppi hodet ditt, men alt jeg leser er blablabla. 2
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg skrev innlegget for to kvelder siden, men hva har det med saken å gjøre? Du skrev det idag, kl. 14.28, ifølge oveskriften på tråden. Endret 11. mai 2014 av Arabella 1
Chevelle Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 KG er ikke bare full av slike damer du refererer til. Generalisering 1
Phobia Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Haha, du ga meg ihvertfall en latter når du dro inn dritkåte laban og pellepenis! Men deretter datt jeg litt av lasset... Hahaha.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Hvis det var et poeng inne i alt det babbelet, så forsvant det dessverre. Vil anbefale deg å skrive om hvis du ønsker å få noen fornuftige svar. Anonymous poster hash: 46dd5...2aa 1
waco Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2014 Haha, du ga meg ihvertfall en latter når du dro inn dritkåte laban og pellepenis! Men deretter datt jeg litt av lasset... Hahaha. Så du paradise episoden? Den var legendarisk. Kamera zoomet inn på øynene til laban da han så på at kompisen ble ronket. Ikke rart han mistet bennern.
Gjest Tingelinling Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Ser du på Paradise Hotel, Waco? Det var egentlig litt skuffende, på en måte. Jeg hadde høyere tanker om deg. 1
waco Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2014 Ser du på Paradise Hotel, Waco? Det var egentlig litt skuffende, på en måte. Jeg hadde høyere tanker om deg. Ja det er er triste greier. Nå skal jeg innrømme at ejg ikke har sett alle episodene, men særlig den ene episoden med laban og nikotin, og den væremåten laban har. Hallo, jeg er så glad jeg så det.
Måndagsbarn Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Hvor er du fra? Du minner meg veldig om en gammel eks.
waco Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 11. mai 2014 nikotin? hvem er det nico i paradise hotel.
waco Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #20 Skrevet 11. mai 2014 (endret) nikotin fikk seg en runk av hvem? laban? Du må nesten se episoden. en som het kine ronket både laban og nico. Greia er at laban ikke bennern så han bare var der og ble ydmyket mens det gikk for kompisen. http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/388463?autostart=true Jeg tror det er episode 42, det er på slutten. Bare se introen så ser du det. Endret 11. mai 2014 av waco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå