Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette.. Jeg er så forbaska glad i kjæresten min gjennom to år, at jeg nesten får panikk noen ganger og bare vil slå opp. Fordi jeg er redd, for det er ekkelt å være SÅ glad i noen i tilfelle noe skulle skje. Er det andre som har hatt det slik? Går det over? Hvordan kan jeg lære meg å bare slappe av og være glad?:(

Anonymous poster hash: 48eae...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg tenker her er at du virker litt for avhengig av ham, emosjonelt sett, stemmer det?

Er du selvstendig, med egne interesser, venner og hobbyer eller er du for det meste sammen med kjæresten?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har alltid vært en en selvstendig jente. Har en stor jentegjeng som sees ofte, studerer, jobber, trener og har hund. Vi er ikke med hverandre mer enn 1-2 ganger i uken, og ellers utenom det så snakkes vi litt på meldiger i løpet av dagene. Noen ganger mye og noen ganger bare god natt meldinger. Så sånnsett føler jeg meg ikke noe spesielt avhengig av han. Jeg har jo det ganske fint når jeg ikke er med han også. Ts

Skrevet

Da tror jeg kanskje du bare er veldig, veldig forelska :) Er jo selvfølgelig skummelt å bli så glad i en person man ikke kan kontrollere, man kan kun håpe på at vedkommende føler det samme og man har jo ingen garantier for at det skal vare.

Er nok en risiko man tar når man faller for noen :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være derfor ja :( Jeg er generelt ganske kontrollfreak og flink pike og faller ikke lett for gutter. Og dette er jo noe jeg absolutt ikke kan kontrollere. :( Eksen min var også utro. Jeg lar ikke det gå utover kjæresten min nå, for jeg stoler jo på han. Men vet jo ting kan skje, og når jeg er så glad i han fremdeles etter to år så får jeg litt panikk iblant. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...