Gå til innhold

Når han plutselig kommer tilbake, og jeg blir gal!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tidligere lagt ut en tråd her inne om en fyr jeg traff på sukker som jeg rett og slett ble forelsket i. Vi møttes i Januar og alt utartet seg til noe mer fram til nå. Jeg har møtt alle vennene hans, broren hans og alle jobb-kollegene hans. Uansett, jeg fikk følelser og han fikk noen følelser for meg, men det viste seg at han ville starte familie, så han så på oss som bare sex, og siden han er 27, og jeg 23 så er det noe komplisert...

Jeg har vært mye sint på han, og jeg har trukket meg tilbake flere ganger. Og dessverre så har jeg vært noe frekk mot han de gangene vi har "kranglet", men han kommer alltid tilbake og beklager seg, og etter en stund kommer jeg tilbake som vanlig. Nå etter veldig mye fram og tilbake der jeg med hjelp fra venner har sendt meldinger flere ganger om at jeg ikke føler meg respektert og at jeg ikke vil ha mer kontakt med han fordi jeg føler at han behandler meg dårlig, så klarer jeg fortsatt ikke å komme over han Jeg har vært veldig sterk etter siste meldingen jeg sendte for 2 uker siden der jeg forklarte at jeg ikke ville ha mer sex med han for å så ikke høre noe fra han når uken kom. Uansett, plutselig i helgen tok han kontakt igjen. Han spurte om jeg var sur på han, og han savnet meg. Jeg svarte ikke før dagen etterpå og vi ble delvis enige om å møtes igjen. Vi begynte derfor å flørte med hverandre over melding igjen og ble delvis enige om å møtes i går kveld. Kvelden kom å han sendte melding men da hadde jeg sovnet, så jeg sendte han melding 2 timer senere. Plutselig fikk ikke jeg mer svar fra han, og hele kvelden ble "ødelagt" igjen. Jeg hadde virkelig pyntet meg og gledet meg til å se han igjen, og da det var dumt av meg å sovne med han brukte lang tid på å svare selv. Nå sendte jeg han melding i dag og lurte på om han hadde dødd i går, og enda ikke noe svar.

Nå sitter jeg her og rett og slett griner. Jeg har skikkelig vondt inn i meg, og jeg skjønner meg ikke på han. Jeg har alltid vært sterk og ignorert han når han spiller med meg, eller så har jeg sendt en usaklig frekk melding. Nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal legge alle kortene på bordet der jeg forklarer at jeg blir veldig lei meg når han plutselig tar kontakt igjen, for å så ikke svare. Jeg har lyst å forklare han at jeg blir gal av det, samt sliten. Jeg har lyst å fortelle han at jeg begynte å like han, og at jeg derfor trenger avstand fordi jeg og han er ikke bra for hverandre. Aldri har jeg vært så forelsket, og han klarer rett og slett ikke at jeg går videre virker det som. Alt jeg vil er at vi skal bli noe, men jeg klarer ikke dette "spillet" som han kjører på med. Det virker på meg som han virkelig liker meg, men at han alltid klarer å drite seg. Han sliter skikkelig med å ta vare på meg.

Jeg er ikke sint på han, men jeg vil at han skal forstå at han sårer meg. For alt jeg vet så fant han seg en annen dame, og han sitter hjem og har dårlig samvittighet..

Anonymous poster hash: 7e236...46f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han savner ikke deg... han savner sexen.

Anonymous poster hash: e736a...576

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Uansett, jeg fikk følelser og han fikk noen følelser for meg, men det viste seg at han ville starte familie, så han så på oss som bare sex, og siden han er 27, og jeg 23 så er det noe komplisert... "

Hvis han ser på deg som bare sex, og hvis han egentlig vil ha en familie og du føler det er for tidlig, så passer dere jo uansett ikke sammen....

Anonymous poster hash: 82aea...82f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han savner ikke deg... han savner sexen.

Ts her. Det er sikkert sant. Han savner meg ikke, men jeg savner han. Han tar kontakt med meg for å så forsvinne igjen og jeg takler det ikke. Synes heller ikke det er noen god løsning og overse han når han har sendt meldinger tidligere. Jeg har sagt ifra til han før at jeg ikke gidder mer, men han skjønner ikke. Det virker på meg som om det er viktig at han ikke mister meg. Jeg savner sex med han selv, og ble så full lørdag at jeg spurte om vi kunne møtes, men begge sovnet.

Skrev en melding til han i dag, og han forklarte at han bare hadde dratt hjem og sovnet. Uansett, så synes jeg ikke at det er ok at han tar kontakt med meg igjen, for å så bare stikke av.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ja jeg vet at det bare er sex, og jeg blir gal når han sender meg melding. Lurer derfor på om jeg skal sende han en melding nå der jeg bare er ærlig. Gidder ikke mer tankestyr eller drama, vil bare at begge skal ha det bra.

Jeg lurer på om jeg skal sende han en melding der jeg forklarer at jeg prøver å gå videre, så det hadde vært fint om du ikke tar kontakt i helgene. Eller om jeg skal forklare han rett ut at jeg blir mindfucked av han.

Please, hjelp meg!!

AnonymBruker
Skrevet

"Uansett, jeg fikk følelser og han fikk noen følelser for meg, men det viste seg at han ville starte familie, så han så på oss som bare sex, og siden han er 27, og jeg 23 så er det noe komplisert... "

Hvis han ser på deg som bare sex, og hvis han egentlig vil ha en familie og du føler det er for tidlig, så passer dere jo uansett ikke sammen....

Anonymous poster hash: 82aea...82f

Jeg føler ikke at det er for tidlig, men han tror at jeg er useriøs. Derfor så er det mye kommunikasjonsvikt her. Han liker meg, men han leter etter den rette. Han er ferdigutdannet og alt, mens jeg studerer enda. Han kommer alltid tilbake til meg, så det er noe mellom oss. Vi passer veldig bra sammen, men han klarer alltid å drite seg.

AnonymBruker
Skrevet

Slett han! Ikke bruk noe tid på å kontakte han, eller fortell han hva du føler. Hadde han virkelig likt deg så hadde han ikke holdt på som det der. Ignorer han, og lat som om han ikke eksisterer.

Anonymous poster hash: 829c1...163
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han leter etter den rette, ja. Imens er du veldig grei å ha.... Du kan fortsette å lure deg selv til å tro at han bare må "oppdage" at du er den rette og så blir alt bra, eller du kan velge å kutte han ut og prøve å finne den rette selv.

• Liker 2
Skrevet

Dette er en gjenganger når man gir sex utenfor forhold. Se litt på Millionaire matchmaker :P

AnonymBruker
Skrevet

Har så lyst å sende han en melding og forklare at jeg ikke gidder mer av han. Jeg har det veldig vanskelig for tiden, og han gjør bare alt mye vondere. Føler at jeg kan sende han en melding om hva jeg føler, og at jeg ikke har energi til han akkurat nå. Veldig sliten av at han kontakter meg i helger osv. Han behandler meg som dritt, og det har han alltid gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...