AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Før helga så jeg meg selv i speilet da jeg var ute å skulle finne meg en ny genser... NOE må gjøres. Synes selv jeg spiser normalt sunt, er ingen fanatisker, men siste 6 mnd har jeg droppa brød da jeg blir ekstremt oppblåst (typ. fødeklar-oppblåst) bare jeg ser på brød, og spiser grønnsaker hver dag, små måltider ofte (3-4timer mellom hvert måltid.) Men skjønner at jeg må ha misforstått noe da vekta nesten ØKER nå enn om jeg kun propper i meg sjokolade og brus. Er lei av å føle meg mest vel i joggebukse og et potetsekkgenser. Trenger tips/oppskrifter til måltider og spesielt middager som: 1. Er sunne, som jeg kan leve med også etter vektmålet er nådd, for å gå opp igjen i vekt er uaktuelt. 2. Er billig, da jeg bor aleine og ikke vil bruke alt av penger på mat. 3. Er kjapt å lage, og greit å ta med på jobb da jeg jobber mye kvelden. Jeg vil ikke på noen diett som gir meg +kg da jeg skal tilbake til hverdagen. Tar også imot tips til effektiv hjemmetrening. Har ikke lyst til å bruke penger på et treningsstudio da jeg har turløyper i bakgården og jobber så mye kveldstid som jeg gjør. Jeg er ikke så lat som jeg føler kroppen min tilsier. Står valget mellom heis eller trapp velger jeg trapp, jeg går til butikken, jeg har en aktiv jobb, stå/gå i 7-8 timer daglig, enda hopper nesten hjertet mitt ut av brystet etter en trapp på mer enn 10 steg. Skal hvertfall ned 20 kg. Mulig mer, men det er isåfall ikke for å nå en bestemt vekt, men for å føle meg vel Vurderer også å kjøpe meg et fitbit flex armbånd for å holde litt mer oversikt, for kan jo bare være at jeg lurer meg selv med alle skritta jeg tror jeg tar. og tlf med skritteller er tungvind å dra meg seg over alt. God idé, eller bortkasta penger? Anonymous poster hash: 70a95...d32 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Før helga så jeg meg selv i speilet da jeg var ute å skulle finne meg en ny genser... NOE må gjøres. Synes selv jeg spiser normalt sunt, er ingen fanatisker, men siste 6 mnd har jeg droppa brød da jeg blir ekstremt oppblåst (typ. fødeklar-oppblåst) bare jeg ser på brød, og spiser grønnsaker hver dag, små måltider ofte (3-4timer mellom hvert måltid.) Men skjønner at jeg må ha misforstått noe da vekta nesten ØKER nå enn om jeg kun propper i meg sjokolade og brus. Er lei av å føle meg mest vel i joggebukse og et potetsekkgenser. Trenger tips/oppskrifter til måltider og spesielt middager som: 1. Er sunne, som jeg kan leve med også etter vektmålet er nådd, for å gå opp igjen i vekt er uaktuelt. 2. Er billig, da jeg bor aleine og ikke vil bruke alt av penger på mat. 3. Er kjapt å lage, og greit å ta med på jobb da jeg jobber mye kvelden. Jeg vil ikke på noen diett som gir meg +kg da jeg skal tilbake til hverdagen. Tar også imot tips til effektiv hjemmetrening. Har ikke lyst til å bruke penger på et treningsstudio da jeg har turløyper i bakgården og jobber så mye kveldstid som jeg gjør. Jeg er ikke så lat som jeg føler kroppen min tilsier. Står valget mellom heis eller trapp velger jeg trapp, jeg går til butikken, jeg har en aktiv jobb, stå/gå i 7-8 timer daglig, enda hopper nesten hjertet mitt ut av brystet etter en trapp på mer enn 10 steg. Skal hvertfall ned 20 kg. Mulig mer, men det er isåfall ikke for å nå en bestemt vekt, men for å føle meg vel Vurderer også å kjøpe meg et fitbit flex armbånd for å holde litt mer oversikt, for kan jo bare være at jeg lurer meg selv med alle skritta jeg tror jeg tar. og tlf med skritteller er tungvind å dra meg seg over alt. God idé, eller bortkasta penger? Anonymous poster hash: 70a95...d32 Vekt og høyde nå da? 20 kg er veldig mye!Anonymous poster hash: 52cb1...374
KristineM Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Litt usikker på vekta da jeg ikke eier badevekt. Tenkte jeg skulle ut å kjøpe i morgen. Men veide meg i jula da var den 75 kg. Er 155 høy. Så ja. 20 kg er mye, men det er målet. Har derimot ingen dato. Men skulle likt å se 10 kg borte mot nyttår. Da jeg ikke vil gå på noen diett så er det greit å ikke ha noen dato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå