millabs Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg vet det høres rart ut... Men jeg er gift med en mann som har lidelsen GAD. Generaliserende angst lidelse. Etter bryllupet bestemte vi oss for at vi ville ha barn, men prøvelsen har ikke vært enkel. Han fikk brått prolaps og klarte ikke å bevege seg, det var en periode jeg måtte lage matpakke og sette opp flasker med vann så han fikk tak i mat og drikke. Det har vært lite sex og føler nå at det ikke er så mye kjærlighet mellom oss lenger. ...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Prolaps forsvinner jo etterhvert, ta tiden til hjelp! Anonymous poster hash: af78c...a11 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Gir man opp etter 1 år fordi det har vært lite sex? Anonymous poster hash: a6f8a...962 2
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2014 Han har hatt prolaps siden 2008 , operert to ganger. Så den forsvinner ikke her. Det er på en måte ikke prolaps som er det verste her. Det er angsten som setter en del sperringer. Jeg undrer meg om han har angst for sex...
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ser at jeg ikke fikk forklart meg godt nok. Nei; jeg tenker ikke å gi opp etter ett år pga sex. Det er det at jeg føler det ikke er noe kjærlighet mellom oss lenger...
Gjest chisandra Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Er det noe rart det er mange skilsmisser? Man skal liksom gå og kjenne etter hele tiden - og når det kommer perioder som er litt mer lunkne enn andre, så lurer man på om kjærligheten er borte. Du har vært gift 1 år! På det ene året har det gått fra dyp kjærlighet til dette?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Du visste hva du gikk til...Anonymous poster hash: f7b26...632
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Vil han ha barn da, eller er det du som vil? Siden problemene tydeligvis dukket opp etter at dere ville ha barn.Anonymous poster hash: 2e40f...f2d 1
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2014 Han sier han vil forså og si han ikke vil pga angsten... jeg vil ha...
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2014 Ja dere kan godt tenke at jeg tenker skilsmisse med en gang, men nei jeg gjør faktisk ikke det. Jeg lufter tankene mine, er det liksom ikke greit???
Gjest Whitestripes Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville i hvert fall ikke prøvd å få barn slik situasjonen deres er nå. Du er usikker på følelsene dine for han, og han er ikke frisk. Ikke akkurat optimale forhold å planlegge barn i. Dere må finne ut av livet sammen og hva dere vil før dere går til det skrittet å få barn. Du er vel ikke så desperat etter barn at du vil ha det nå og for en hver pris?
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2014 Ja jeg visste hva jeg gikk til, skal jeg derfor la det være greir at mannen min ombestemmer seg fram og tilbake om å ville ha barn? Er det ikke greit å undre seg over følesene i forholdet når man merker ting ikke er som det har vært? Jeg har vært gift m han i ett år, men vi har vært samboere i åtte år.
millabs Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er på ingen måte desperat etter å få barn, ønsket er der, men har ikke problemer med å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå