Gå til innhold

Barnevakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ett par i 30 årene med 2 små barn, vi har liten familie, og ingen venner som ønsker å være barnevakt.

Vi begynner å bli litt lei av at vi aldri kan finne på noe bare mannen og jeg, og at vi alltid på gå en og en i bursager/bryllup osv...

Jeg har forsøkt å finne en betalt barnevakt, vi kan bli kjent med, men ikke lyktes.

Har forsøkt å annonsere på butikken og bhg til ungen, men ingen respons.

Kjenner heller ingen i området jeg kunne spurt, eller om det er noen ungdommer her...

Så dere som ikke har familie som stiller opp, og har funnent en barnevakt på annet vis, hvordan gikk dere frem???

Anonymous poster hash: 466bc...49a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har ingen familie i nærheten. Men her var det flere ansatte i barnehagen som tilbød seg selv uten at vi spurte, pluss at vi har veldig mange naboer med jevnaldrende barn. Hva med foreldrene til barnas venner?

Endret av Ultiva
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor dere? I enkelte byer har man jo barnevakt firmaer? http://www.barnevaktformidling.no/

(Aldri prøvd dem selv - da jeg ikke har barn...)

Anonymous poster hash: fa834...056
Skrevet

Ansatte i barnehagen som tilbød seg? Hadde noen gjort det her, hadde det blitt spørsmål om favorisering med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt forståelig at dere ønsker barnevakt en gang i blant. Det er fint å kunne være bare kjærester også.
Hvor i landet bor dere? Om dere bor i Oslo, kan jeg gjerne stille opp. Jeg har både erfaring, og utdanning som pedagog.

Anonymous poster hash: b2769...741
  • Liker 2
Skrevet

Har dere noen nabojenter mellom 15-18 år? Så spør de om de selv er interessert eller om de har noen venninner som er interessert i å være barnevakt.. Vi har en nabojente på 17 som har vært barnevakt her et par år. Har også brukt en venninne av henne når hun ikke kan selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Tusen takk for svar, kansje jeg skal skal forsøke ett sånt barnevaktfirma.... Føles litt skummelt men kansje det funker:)

Aner faktisk ikke om det er noen ungdommer i nærheten, kjenner absolutt ingen her....

Anonymous poster hash: 466bc...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...