Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd for litt siden og kom på noe. Om det er en ting som virkelig er turnoff for meg er det med sosialistiske jenter. Ei stygg høyreorientert jente, er bedre for meg enn ei fin sosialdemokratisk jente.

Hva tenker dere om politiske meninger og parforhold? Er det viktig for dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Så lenge han ikke er ekstrem i verken den ene eller andre retningen har det ikke så mye å si for meg.

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Ingen voldelige og gangsynte med andre ord:)

Skrevet

Om man er veldig engasjert, er det nok litt slitsomt. hvis ikke ser jeg ikke noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem sier at høyreorienterte jenter er stygge? :sjokkert:

Det er bare å begynne å studere økonomi og VIPS, du liker høyre mye bedre.

Anonymous poster hash: 869f2...8cc
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror ikke det er hvor ekstreme meninger man har som teller, men heller hvor engasjert man er. En som er kommunist, men som aldri snakker om det er jo ikke noe problem. Hvis man derimot hele tiden skal prøve å omvende folk, eller skriker til TV'en hver gang Siv sier noe, så er det et problem.

Skrevet

Ja, det er viktig at den jeg skal dele livet med ikke står altfor langt fra meg politisk.

• Liker 5
Gjest Idollet
Skrevet

Hvem sier at høyreorienterte jenter er stygge? :sjokkert:

Det er bare å begynne å studere økonomi og VIPS, du liker høyre mye bedre.

Anonymous poster hash: 869f2...8cc

Skrev at jeg likte bedre høyreorienterte jenter som er stygge, enn fine sosialdemokratiske jenter. Altså ikke at høyreorienterte er stygge, men at jeg liker dem bedre uansett hvordan de ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Her er vi på hver vår side av den politiske skalaen, og vi kan diskutere heftig noen ganger, men stort sett går det fint. Så lenge de grunnleggende verdiene våre ikke krasjer helt, kan jeg leve med at vi har ulikt syn på enkelte politiske saker.

Anonymous poster hash: 460bd...b11
AnonymBruker
Skrevet

Om du noen gang havner i den situasjonen at du blir forelsket i en sosialist, kan du jo be om råd fra Stefan Heggelund og Hadia Tajik :blomst:

Anonymous poster hash: e17ca...260
Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd for litt siden og kom på noe. Om det er en ting som virkelig er turnoff for meg er det med sosialistiske jenter. Ei stygg høyreorientert jente, er bedre for meg enn ei fin sosialdemokratisk jente.

Ja, helt enig. Dessuten pleier høyreorienterte jenter oftest å være finere enn venstreorienterte. Høyreorienterte jenter er stolte av sin femininitet og klipper sjelden håret kort og kler seg i manneklær som traktorfeministene man finner på venstresiden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, helt enig. Dessuten pleier høyreorienterte jenter oftest å være finere enn venstreorienterte. Høyreorienterte jenter er stolte av sin femininitet og klipper sjelden håret kort og kler seg i manneklær som traktorfeministene man finner på venstresiden.

Haha, jeg var venstreorientert, og er rimelig feminin av meg ;)

Tok turen innom Høyre før jeg meldte meg ut av politikk

Shit, jeg er en politikkhore!

Endret av Skilpadden
Gjest Gjest
Skrevet

Men det er jo ditt problem.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

:ler:

For en teori. Hva med Siv Jensen? Synes du hun oser femininitet? Erna Solberg? Inga Marthe Thorkildsen fra SV går disse en høy gang i femininitet, bare for å ta et eksempel. Du generaliserer voldsomt.

• Liker 5
Gjest Idollet
Skrevet

Men det er jo ditt problem.

Det er vel ingen sitt problem

Skrevet

Hun kan ha andre politiske meninger enn meg, og også et annet livssyn. Og annen musikksmak. Det som er vesentlig er at vi har en helst spesiell personlig og seksuell kjemi og at vi trives i hverandres selskap. Og har noenlunde sammenfallende ønsker for fremtiden.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel ingen sitt problem

Jo, for deg.

Skrevet

:ler:

For en teori. Hva med Siv Jensen? Synes du hun oser femininitet? Erna Solberg? Inga Marthe Thorkildsen fra SV går disse en høy gang i femininitet, bare for å ta et eksempel. Du generaliserer voldsomt.

Jeg snakker jo generelt og ikke spesielt. Så ja.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor?

Fordi du lager oss en tråd for å opplyse om det, som om det er vårt problem. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...