Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er lov, og hva er absolutt no no?

Anonymous poster hash: d5cfc...8f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noe du ikke vil at din kjære skal få vite om, er det en stor sjanse for at du har gått over grensen.

• Liker 11
Skrevet

Utroskap har ingen gråsoner. Enten så er man utro, eller så er man trofast.

• Liker 1
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke vil fortelle psrtneren din at du har gjort. Enkelt og greit.

Skrevet

Utroskap har ingen gråsoner. Enten så er man utro, eller så er man trofast.

Njæ... Det der kan jeg ikke signere. For jeg har venner som synes det er moralsk forkastelig å ha ex'er på facebook. Og hvis man sosialiserer med ex'er er det utroskap. Mens jeg har en mann som regner en av ex'ene som sin beste venninne. Litt trøblete i starten mens jeg var usikker på forholdet, men nå vet jeg hvor alle står. Så jeg ser ikke på at de tar en øl eller en middag sammen som no snusk. Samtidig så mener jeg at man ikke trenger penetrering for å være utro. Man kan være følelsesmessig utro også. Så det er gråsoner og de varierer veldig fra person til person.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke vil fortelle psrtneren din at du har gjort. Enkelt og greit.

Enig med deg. Må du skjule det er det ikke greit å gjøre det.

Anonymous poster hash: 21ac1...774

• Liker 1
Skrevet

Utroskap er når man tråkker over de grenser det enkelte par har satt for utroskap.

• Liker 3
Skrevet

Utroskap er når man tråkker over de grenser det enkelte par har satt for utroskap.

Gråsonene er vel strengt tatt de orådene man ikke har diskutert og som oppfattes ulikt.

Skrevet

Gråsonene er vel strengt tatt de orådene man ikke har diskutert og som oppfattes ulikt.

Da har man enten ikke snakket nok sammen, eller så kjenner man ikke sin partner godt nok. Hvis gråsonene er så store at de kan inbefatte utroskap.

At man tråkker litt over en komfortsone til sin partner, uvitende, kan jeg se at skjer. Men utroskap er, i alle fall for meg, noe helt annet enn det.

Tenkt situasjon:

Hadde jeg vært komfortabel med om typen møtte en eks for lunsj? nei

Hadde jeg ansett det som utroskap? absolutt ikke

Hadde jeg nektet ham det om han sa han spurte om han kunne møte en eks for lunsj? nei

Hadde jeg blitt litt "vrang" om jeg fant ut av det først i ettertid? mest sannsynlig

• Liker 1
Skrevet

Da har man enten ikke snakket nok sammen, eller så kjenner man ikke sin partner godt nok. Hvis gråsonene er så store at de kan inbefatte utroskap.

At man tråkker litt over en komfortsone til sin partner, uvitende, kan jeg se at skjer. Men utroskap er, i alle fall for meg, noe helt annet enn det.

Tenkt situasjon:

Hadde jeg vært komfortabel med om typen møtte en eks for lunsj? nei

Hadde jeg ansett det som utroskap? absolutt ikke

Hadde jeg nektet ham det om han sa han spurte om han kunne møte en eks for lunsj? nei

Hadde jeg blitt litt "vrang" om jeg fant ut av det først i ettertid? mest sannsynlig

Ja, og der har du gråsoner. Det er poenget mitt.

Utroskap regnes som kyssing og puling. Men gråsonene må vel da være omstendighetene som leder fram til kyssing og puling med noen som ikke er ens partner?

Noen mener det starter med lønsj med en ex andre mener det ikke starter før man kysser.

Skrevet

Here Gud! Noen mener analsex og blow jobs ikke er utrosskap! Så det er viktig å skru på lyset i gråsonene!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei, hva mener dere om dette scenarioet:

Type og dama på fest sammen, typen sitter med en annen dame på fanget på oppfordring fra en kamerat (et "veddemål" om å få akkuat den dama på fanget). Han som har dame sier til denne dama på fanget at hun er deilig.

Er det ok å ha damer på fanget og fortelle dem at dem er deilige når man har kjæreste som sitter i samme rom? Er ikke dette classy forstadie til noe humbug?

Anonymous poster hash: 8d848...786
AnonymBruker
Skrevet

Lage profil på en nettdating side og utgi seg for å være singel der. Og derav date mange mens man er i forhold. Tillatt? TS.

Skrevet

Okei, hva mener dere om dette scenarioet:

Type og dama på fest sammen, typen sitter med en annen dame på fanget på oppfordring fra en kamerat (et "veddemål" om å få akkuat den dama på fanget). Han som har dame sier til denne dama på fanget at hun er deilig.

Er det ok å ha damer på fanget og fortelle dem at dem er deilige når man har kjæreste som sitter i samme rom? Er ikke dette classy forstadie til noe humbug?

Anonymous poster hash: 8d848...786

Nei, det er ikke greit...

Skrevet

Lage profil på en nettdating side og utgi seg for å være singel der. Og derav date mange mens man er i forhold. Tillatt? TS.

Nei, selvfølgelig er det ikke greit!

Skrevet

Okei, hva mener dere om dette scenarioet: Type og dama på fest sammen, typen sitter med en annen dame på fanget på oppfordring fra en kamerat (et "veddemål" om å få akkuat den dama på fanget). Han som har dame sier til denne dama på fanget at hun er deilig. Er det ok å ha damer på fanget og fortelle dem at dem er deilige når man har kjæreste som sitter i samme rom? Er ikke dette classy forstadie til noe humbug? Anonymous poster hash: 8d848...786

Hæ?

Her synes jeg moralen brytes ved veddemålet. Hvorfor skal man vedde om damer?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig er det ikke greit!

Så bra det ikke bare er meg som synes det :)

Skrevet

Lage profil på en nettdating side og utgi seg for å være singel der. Og derav date mange mens man er i forhold. Tillatt? TS. Anonymous poster hash: d5cfc...8f5

Hvis man skjuler detog faktisk går på date, ja. Ukult.

Hvis man bare er litt nyskjerrig, men ikke møter folk i virkeligheten... Gråsone.

Jeg godtar det hvis vi snakker åpent om det.

Skrevet

Alt du gjør som du ikke ville at din partner skulle ha gjort er utroskap.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man skjuler detog faktisk går på date, ja. Ukult.

Hvis man bare er litt nyskjerrig, men ikke møter folk i virkeligheten... Gråsone.

Jeg godtar det hvis vi snakker åpent om det.

Hvor langt kan man gå i praten og handlinger,før man går for langt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...