AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei! Sikkert ikke bare meg som er frustrerat over at det vokser hår på overleppe og hake. Vil bare tipse om at Depend sin ansiktsvoks er super! Prøvde den i går og den tok bort alt, til og med bittesmå hår og jeg ble ikke sår etterpå. Følger med AleoVera servietter som lindrer. Aldri mer napping! Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Synd min bart består av føkkings fregner som jeg ikke kan gjøre noe med Blir sånn hvert år nå sola titter frem igjen. FML:P Anonymous poster hash: 7b4ef...f47
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Sikkert ikke bare meg som er frustrerat over at det vokser hår på overleppe og hake. Vil bare tipse om at Depend sin ansiktsvoks er super! Prøvde den i går og den tok bort alt, til og med bittesmå hår og jeg ble ikke sår etterpå. Følger med AleoVera servietter som lindrer. Aldri mer napping! Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1 Hvordan blir det når de vokser ut igjen, eller behandlingen er gjennomført flere ganger? Anonymous poster hash: 577a5...15e
MajorasMaske Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Sikkert ikke bare meg som er frustrerat over at det vokser hår på overleppe og hake. Noe liknende dette? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Noe liknende dette? Haha! Nei faen ikke så ille! Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Hvordan blir det når de vokser ut igjen, eller behandlingen er gjennomført flere ganger? Anonymous poster hash: 577a5...15e Det vokser ut myke hår isteden for stive som når man napper eller barberer. Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Har du prøvd veet sin ansiktsvoks? Var bare interessert i å vite om du synes depend sin var bedre enn den også? Anonymous poster hash: b0e45...597
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes at Depend sin er hakket bedre enn veet ja. Depend får med flere småhår.. Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Men må man ikke la hårene gro før man kan vokse de bort? Evt. vokse flere ganger slik at alle kommer med? Jeg har også hår på overleppa som jeg napper bort, men er jo tiltak å drive å nappe annenhver dag, så skulle gjerne ha vokset, synes bare ikke det er verdt det om jeg må gå med "full bart" noen dager i forveien for at det skal funke. Hvor lang td tar det før de vokser ut igjen? Anonymous poster hash: e6153...fc4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Jeg trengte ikke å la det gro langt ut før jeg vokset de bort. Ikke søren om jeg går rundt med en synlig bart før jeg kan vokse. River med seg små dunhår som så vidt har vokst ut Anonymous poster hash: 8aa7f...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå