Gå til innhold

Rollen til forlover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en annen venninne skal väre forlover i ett bryllup som er imorgon på ettermiddagen.hun spurte meg i februar) Igår spurte hun om jeg kom hjem til henne for å fikse oss sammen för vielsen, jeg sa at det hadde jeg ikke tenkt på for at jeg skal jobbbe. Hun trodde at jeg hadde tatt fri men siden jeg slutta litt tidligere enn bryllupet skulle starte tenkte jeg at jeg kunne fikse meg på jobb og så dra til kirken. Bruden har sagt at det ikke blir noe spesielt etter vielsen,, festen blir en helg under sommeren.

Nå virker hun veldig sur for at jeg ikke skal väre med henne og den andre forloveren og fikse oss imorgen. Hun sa at jeg er jo forlover og at det ingår. Da sa jeg at det kunne jhun jo sagt ifra om för og at jeg ikke visste at hun regna med at jeg forsto det, jeg har ikke värt forlover för. Da sa hun at den andre jenta hadde googla hva en forlover skulle gjöre.Det siste hun sa ang kirka og forlover, var at jeg måtte väre der litt för velsen starta siden jeg var forlover. Da nevnte hun ingening om at jeg måtte väre med henne og fikse oss sammen först.

Jeg har spurt om bryllupet för hvilken kjole, hvordan skoene så ut osv... men hun svarer alltid det får du se. Så jeg kjenner ikke for å spörre og ta intitativ når jeg bare får sånne svar. Hun bestilte en kjole fra nettet så fikk se bildet av den til slutt men har ikke sett den i virkeligheten. Jeg föler at hun burde ha involvert meg mer i bryllupet om jeg skal ha en sånn spesiell rolle, da hadde jeg visst mer hvordan jeg skal opptre og hva jeg skal hjelpe til med.

Er det jeg som har helt feil og burde jeg gjort noe annerledes?

Anonymous poster hash: e6501...b45
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å ha litt peiling på hva en forlover skal gjøre hvertfall. Hadde blitt veldig skuffet selv om min forlover ikke hadde vært med når jeg skulle gjøre meg klar, jeg har heller aldri vært forlover, men dette er jo en selvfølge. Hadde du vært i tvil burde du ha spurt forlover på fohånd eller googlet hva dine oppgaver er!

Anonymous poster hash: 94760...978
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere begge har rett. Slik jeg forstår det var det vielse i dag (på Tinghuset), men at det feires senere. Jeg har sett ulike løsninger på hvordan det løses, og mener vel egentlig at dere burde snakket sammen.

Anonymous poster hash: 95837...154
Skrevet

Jeg hadde tenkt som deg. Hadde det vært et bryllup med masse gjester o.l. hadde jeg jo skjønt det, men slik jeg tolker det er det et kjapt bryllup med kun de og forlovere, og dermed ingen vits å pynte seg mye e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...