Sjokoladenøtt Skrevet 11. mai 2014 #21 Del Skrevet 11. mai 2014 Normalt er vel 15 cm og oppover. Har sjeldent vært borti noen med mindre enn det, det er 2 stk jeg vet om som har mikropikk. Da snakker vi 10 cm maks erigert.. Syntes pikken blir for liten når den forsvinner i hånda mi gitt Om det blir under den normale lengden og i tillegg tynn så er den liten gitt. En pikk på 13 cm funker fint om den er tjukk/normal tykkelse, men om den er tynn... not so much. Har vært borti de med 20-25 cm også, en god del som har den størrelsen faktisk. Og ja, jeg har målt et par ganger med ekskjærestene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #22 Del Skrevet 11. mai 2014 Akkurat som jeg ville kalt en jente på 160 lav (som meg), og en jente som er 180 cm eller høyere for høy - kaller jeg en penis under gjennomsnittet for liten - uten at det ligger en skjult preferanse bak det. Faktisk vil jeg i mange tilfeller foretrekke en liten penis fremfor en gjennomsnittlig en siden livmorstappen min er rart og upraktisk plassert. Du er vel en av de veldig, veldig få her inne som sier at du kunne foretrukket en liten penis. Kudos for det. Dere finnes faktisk der ute. Allikevel: Dersom en gjennomsnittskvinne er 169 cm høy, og en venninne av deg er 167 cm høy, ville du kalt henne liten? Anonymous poster hash: 5aa09...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva er liten tiss for deg cammila? Yolo!!! Anonymous poster hash: ed947...209 Hvem er cammila? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 11. mai 2014 #24 Del Skrevet 11. mai 2014 Det må jo være gjennomsnittet over hele verden. Asiatene trekker ned. Husker i russetiden på når vi sendte rundt den berømte linjalen for å avgjøre hvem som hadde størst. Alle hadde fra 19-24. Anonymous poster hash: eadb2...f8b Nei de hadde ikke det. Ingen vil være "minst" så de skryter på seg flere cm. Profesjonelle målinger er gjort og en norsk manns gjennomsnitt ligger vel på 14-15cm om jeg ikke tar feil. Å ha 20cm er heller uvanlig faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koskenkorva Skrevet 11. mai 2014 #25 Del Skrevet 11. mai 2014 Altså. Du har jo mange forskjellige tissemenn. Noen har gigaland, men smal, mens andre har veldig kort, men tykk. Selv ville jeg foretrukket en kort og tykk, fremfor en lang og tynn. Her er det mange flotte tissemenn forresten. http://thatryguy.tumblr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #26 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen kvinner har dessverre stor penis fetisj, samt munndiare Mest elskbare konklusjonen noen gang. Herregud å jeg knakk sammen når jeg leste denne lommentaren Anonymous poster hash: 34c39...a49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #27 Del Skrevet 12. mai 2014 Tenker dere på slapp eller erigert pikk? Anonymous poster hash: e9e23...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 12. mai 2014 Erigert, slapp er ikke så viktig. puler ikke en slapp en 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 12. mai 2014 #29 Del Skrevet 12. mai 2014 Ingen vil være "minst" så de skryter på seg flere cm. Det samme fenomenet observerer man forøvrig også når det gjelder høyde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 12. mai 2014 #30 Del Skrevet 12. mai 2014 Du er vel en av de veldig, veldig få her inne som sier at du kunne foretrukket en liten penis. Kudos for det. Dere finnes faktisk der ute. Allikevel: Dersom en gjennomsnittskvinne er 169 cm høy, og en venninne av deg er 167 cm høy, ville du kalt henne liten? Anonymous poster hash: 5aa09...93f Jeg ville jo ikke gått rundt med milimetermål og sagt "2 mm under gjennomsnittet?! LITEN!!!". Men sånn generelt ville jeg kalt ti cm for liten, 13 for gjennomsnittlig og en 17 cm lang penis for stor. Og så er det så klart gråsoner og normalfordeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 12. mai 2014 #31 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Endret 10. august 2014 av Lady.In.Heels 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 12. mai 2014 #32 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg fatter ikke at gjennomsnittet er 12-15 cm. Alle jeg har hatt sex med har hatt store. 19 cm + Kanskje jeg bare har vært heldig F.eks Au.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #33 Del Skrevet 12. mai 2014 Au.. Signerer. Au?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 12. mai 2014 #34 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Signerer. Au?! Neida Endret 10. august 2014 av Lady.In.Heels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhashion King Skrevet 12. mai 2014 #35 Del Skrevet 12. mai 2014 Det må jo være gjennomsnittet over hele verden. Asiatene trekker ned. Husker i russetiden på når vi sendte rundt den berømte linjalen for å avgjøre hvem som hadde størst. Alle hadde fra 19-24. Anonymous poster hash: eadb2...f8b Oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #36 Del Skrevet 12. mai 2014 Neida Kanskje litt vondt de første gangene men så går det bra. Må bare oppvarme skikkelig og ikke kjøre for hardt på. Heheh, ja, jeg tror deg så gjerne! Hadde sikkert fått litt sjokk til å begynne med, men som du sier, god oppvarming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixxie Skrevet 12. mai 2014 #37 Del Skrevet 12. mai 2014 Neida Kanskje litt vondt de første gangene men så går det bra. Må bare oppvarme skikkelig og ikke kjøre for hardt på. Å kjøre på er jo halve morroa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 12. mai 2014 #38 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Å kjøre på er jo halve morroa Ja Endret 10. august 2014 av Lady.In.Heels 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhashion King Skrevet 12. mai 2014 #39 Del Skrevet 12. mai 2014 Min er bare 15 eller 17cm, ikke helt sikker, men kona er liten og kort i kjeden, selv jeg bunner der og det synes ikke hun er godt, så om min er 15cm så passer den perfekt til henne. Jeg mener selv jeg har en liten tiss, men det er ikke alle som er enige i det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hodor Skrevet 12. mai 2014 #40 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Det må jo være gjennomsnittet over hele verden. Asiatene trekker ned. Husker i russetiden på når vi sendte rundt den berømte linjalen for å avgjøre hvem som hadde størst. Alle hadde fra 19-24. Anonymous poster hash: eadb2...f8b Det er vel ikke helt unormalt at menn skryter på seg lengde. Den gjennomsnittelige lengden for nordmenn er faktisk 14.5 cm, og dersom de var mindre enn gjennomsnittet var det vel naturlig at de avstod fra den "konkurransen" dere hadde i russetiden, alt tatt i betraktning. En måling med linjal er ikke den mest pålitelige målingen man kan foreta når det gjelder dette temaet. Uansett har det vel svært lite å si. Det er akkurat som å snakke om dybde på vagina og puppestørrelse. Folk er forskjellige, og har forskjellige preferanser. Endret 13. mai 2014 av Hodor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå