AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Herregud redd meg fra meg selv. Er hodestups forelska på ørtende året..blir liksom aldri ferdig med denne fyren. Vi er jo som skapt for hverandre. Men avstand + at han og jeg er like tilbakestående når det gjelder følelser og forhold er jo en dårlig kombinasjon. Veit ikke en gang om han egentlig vil ha meg, men han gir stadig inntrykk av det, samtidig som at det er mye som gjør meg usikker. Blir GAL. Kan ikke holde på å surre sånn her så mye mer nå, men klarer faen ikke å legge det vekk så lenge vi har kontakt. Og har prøvd perioder uten, men det varer sjelden lenge. Utblåsningl. Ja. Takk for meg. Anonymous poster hash: 48ca1...9de
smarie Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Oi, her beskrev du nesten nøyaktig min situasjon! Jeg bestemte meg senest i går kveld om at dette gidder jeg ikke mer. Er utrolig slitsomt å være betatt/forelsket i en fyr som man er skikkelig usikker på. Er som regel ikke verdt det! Og tenker at denne gangen så velger jeg å slutte mens leken enda er god. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Er i samme situasjon jeg også. Jeg klarer overhodet ikke å gi slipp, og det har pågått altfor lenge! Slitsomt Anonymous poster hash: be7db...5ac
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er jo overbevist om at det skal bli oss to. I det siste har han vist meg mer oppmerksomhet og interesse (jævla drit med avstand), men så er jeg jo skjør som et aspeløv så den minste ting (som egentlig ikke er en ting) gjør at alt raser sammen for meg og jeg mister trua. Har brukt så mange år av livet mitt pådette at jeg ikke orker tanken på at det ikke skal bli noe heller. Derfor holder jeg det gående... Anonymous poster hash: 48ca1...9de
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Jeg er jo overbevist om at det skal bli oss to. I det siste har han vist meg mer oppmerksomhet og interesse (jævla drit med avstand), men så er jeg jo skjør som et aspeløv så den minste ting (som egentlig ikke er en ting) gjør at alt raser sammen for meg og jeg mister trua. Har brukt så mange år av livet mitt pådette at jeg ikke orker tanken på at det ikke skal bli noe heller. Derfor holder jeg det gående... Anonymous poster hash: 48ca1...9de Jeg har også den følelsen, av at det skal bli oss to. Jeg er så redd for at det bare er håp og at det bare gjør det verre for meg. Men følelsen er så sterk, har aldri følt det sånn før! Hvor langt skal man egentlig følge magefølelsen, liksom...Anonymous poster hash: be7db...5ac
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har også den følelsen, av at det skal bli oss to. Jeg er så redd for at det bare er håp og at det bare gjør det verre for meg. Men følelsen er så sterk, har aldri følt det sånn før! Hvor langt skal man egentlig følge magefølelsen, liksom...Anonymous poster hash: be7db...5ac Hekta?Anonymous poster hash: 0feb5...829
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Hekta?Anonymous poster hash: 0feb5...829 Mulig det. Jeg vet det kan gå for langt, men skal man ikke ta sterke følelser på alvor?Anonymous poster hash: be7db...5ac
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Herregud redd meg fra meg selv. Er hodestups forelska på ørtende året..blir liksom aldri ferdig med denne fyren. Vi er jo som skapt for hverandre. Men avstand + at han og jeg er like tilbakestående når det gjelder følelser og forhold er jo en dårlig kombinasjon. Veit ikke en gang om han egentlig vil ha meg, men han gir stadig inntrykk av det, samtidig som at det er mye som gjør meg usikker. Blir GAL. Kan ikke holde på å surre sånn her så mye mer nå, men klarer faen ikke å legge det vekk så lenge vi har kontakt. Og har prøvd perioder uten, men det varer sjelden lenge. Utblåsningl. Ja. Takk for meg. Anonymous poster hash: 48ca1...9de Hvorfor i alle dager prøver dere ikke å gjøre noe ut av det i stedet? :-P Like barn leker best... Ta dere sammen og gjør deres beste eller dropp hele greia :-P. Ps! Tilbakestående er bra! ;-)
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Føler at jeg prøver, men tør ikke skikkelig, for får miksa signaler fra han. Skjønner meg ikke på han rett og slett. Jfr tilbakeståendehet fra alle parter. Anonymous poster hash: 48ca1...9de
Petra75 Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Hvilke signaler er det han sender som gjør at du tenker han er interessert?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Hvilke signaler er det han sender som gjør at du tenker han er interessert? Han har sendt meg hjerte og sagt at jeg var kjempefin blant annet. Begynt å være mer direkte og interessert i kontakt. Anonymous poster hash: 48ca1...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå