AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Kjenner du til et bar som er rolig (altså ikke fullpakket med folk på kvelden) og med kunder som er i tjueårene? Paddys på Nasjonaltheatret er et sånt sted med en blanding av eldre og yngre, men vil gjerne prøve ut et nytt sted og er ikke så glad i barer hvor det er umulig å høre seg selv/bevege seg. Anonymous poster hash: d05b3...21b
Gjest Leo Nardo Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Kan Dr Jekylls kanskje være et alternativ? Jeg liker meg egentlig godt på Internasjonalen på Youngstorget. Godt blandet klientell i tyveårene. Kanskje primært fra midten av tyveårene og oppover. Relativt rolig bar i første etasje og bar med dansegulv og litt mer støy i andre etasje. Enkelt å komme i kontakt med folk og mulig å snakke. Parkteateret kan kanskje også være et alternativ, men bruker vel å bli rimelig fullt på lørdager som alt annet. Fredager kan det være ganske rolig der. Ellers føler jeg at Hells Kitchen er en litt undervurdert bar på Youngstorget. Som regel har jeg gått rett inn døra, mens det er tyve meters lange køer på alle andre plasser i nærheten. Men det er litt lite der og kan fort bli litt trangt. 2
Inwe Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Kan Dr Jekylls kanskje være et alternativ? Jeg liker meg egentlig godt på Internasjonalen på Youngstorget. Godt blandet klientell i tyveårene. Kanskje primært fra midten av tyveårene og oppover. Relativt rolig bar i første etasje og bar med dansegulv og litt mer støy i andre etasje. Enkelt å komme i kontakt med folk og mulig å snakke. Parkteateret kan kanskje også være et alternativ, men bruker vel å bli rimelig fullt på lørdager som alt annet. Fredager kan det være ganske rolig der. Ellers føler jeg at Hells Kitchen er en litt undervurdert bar på Youngstorget. Som regel har jeg gått rett inn døra, mens det er tyve meters lange køer på alle andre plasser i nærheten. Men det er litt lite der og kan fort bli litt trangt. På dr.jekylls har der alltid vært fult når jeg har vært der, men for all del er koselig sted
Gjest Leo Nardo Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 På dr.jekylls har der alltid vært fult når jeg har vært der, men for all del er koselig sted Er ikke så veldig glad i plassen selv, men tenkte å nevne den da det hørtes ut som om den kunne passe kriteriet. 75 kr halvliteren er litt i stiveste laget for min del, men joda, jeg har vel egentlig hatt noen gode kvelder der. Er egentlig lei av å gå ut jeg. Hvor går du ut?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Tea Lounge på Birkelunden er akkurat det du ser etter. Anonymous poster hash: 45fd9...80f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Tea Lounge på Birkelunden er akkurat det du ser etter. Anonymous poster hash: 45fd9...80f Har vært på Tea Lounge på dagen. Mange hipstere der TS Anonymous poster hash: d05b3...21b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Kan Dr Jekylls kanskje være et alternativ? Jeg liker meg egentlig godt på Internasjonalen på Youngstorget. Godt blandet klientell i tyveårene. Kanskje primært fra midten av tyveårene og oppover. Relativt rolig bar i første etasje og bar med dansegulv og litt mer støy i andre etasje. Enkelt å komme i kontakt med folk og mulig å snakke. Parkteateret kan kanskje også være et alternativ, men bruker vel å bli rimelig fullt på lørdager som alt annet. Fredager kan det være ganske rolig der. Ellers føler jeg at Hells Kitchen er en litt undervurdert bar på Youngstorget. Som regel har jeg gått rett inn døra, mens det er tyve meters lange køer på alle andre plasser i nærheten. Men det er litt lite der og kan fort bli litt trangt. Skal prøve Hells Kitchen og Parkteatret. Takk for svaret ditt! TS Anonymous poster hash: d05b3...21b
Gjest Leo Nardo Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Tea Lounge på Birkelunden er akkurat det du ser etter. Anonymous poster hash: 45fd9...80f Tea Lounge er faktisk hvor jeg har tatt med de siste kvinnene jeg har truffet (det norske ordet for 'datet'). Koselig plass, også på kveldstid. Skal prøve Hells Kitchen og Parkteatret. Takk for svaret ditt! TS Anonymous poster hash: d05b3...21b Gjør det og rapporter tilbake.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Tea Lounge er faktisk hvor jeg har tatt med de siste kvinnene jeg har truffet (det norske ordet for 'datet'). Koselig plass, også på kveldstid. Gjør det og rapporter tilbake. Jeg har bare vært der på dagtid så jeg burde egentlig ikke dømme Tea Lounge for mye. Så det er ikke så trangt på kvelden der? Har tenkt meg ut på fredag kveld. TS Anonymous poster hash: d05b3...21b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Kulturhuset på torsdager er relativt rolig, i helgen er det smekkfult. Jaeger og Eilefs er også bra, men litt høyere partyfaktor. Andys hvis du liker det skanky Anonymous poster hash: 4513c...5ac
Inwe Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Er ikke så veldig glad i plassen selv, men tenkte å nevne den da det hørtes ut som om den kunne passe kriteriet. 75 kr halvliteren er litt i stiveste laget for min del, men joda, jeg har vel egentlig hatt noen gode kvelder der. Er egentlig lei av å gå ut jeg. Hvor går du ut? Har faktisk blitt dr. Jekylls de siste gangene. Det at ølen er dyr er ikke så farlig når de ikke har cover men jeg går ikke så mye ut selv da jeg jobber endel helger. Blir somregel stedet de jeg er med vil til. Løkka er forsåvidt fint, utepils først og så inn et eller annet sted når det nærmer seg natt
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Kulturhuset på torsdager er relativt rolig, i helgen er det smekkfult. Jaeger og Eilefs er også bra, men litt høyere partyfaktor. Andys hvis du liker det skanky Anonymous poster hash: 4513c...5ac Nei. Er hetero kvinne så ser ikke ute etter lette jenter. ts Anonymous poster hash: d05b3...21b
Gjest Leo Nardo Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har bare vært der på dagtid så jeg burde egentlig ikke dømme Tea Lounge for mye. Så det er ikke så trangt på kvelden der? Har tenkt meg ut på fredag kveld. TS Anonymous poster hash: d05b3...21b Den eneste kvelden jeg har vært der egentlig er en gang jeg møtte en kvinne der og vi ble sittende og drikke litt lenger enn planlagt. Det er ikke veldig trangt, men fikk kanskje inntrykket av at det ikke er den plassen det er enklest å møte folk av den grunn at det blir litt lukket på en måte. Har aldri sett der være kø, så det er fort gjort å ta en tur. Om du går på Parkteateret må du huske å ikke sette fra deg drikken din på baren. Går omtrent ikke en kveld uten at minst en øl knuser der. Du skjønner hva jeg mener når du kommer dit. Passer kanskje ikke helt det du spør om i åpningsinnlegget, men Ryes like nedenfor er også en trivelig plass. Hadde det vært litt større hadde det vært perfekt for min del. Unikt konsept som kjører 60-talls stil. Problemet er at det fort blir fullt, er lang kø og at lokalene rett og slett er for små. Kulturhuset på torsdager er relativt rolig, i helgen er det smekkfult. Jaeger og Eilefs er også bra, men litt høyere partyfaktor. Andys hvis du liker det skanky Anonymous poster hash: 4513c...5ac Kulturhuset har jeg alltid lyst på, men gir alltid opp når jeg ser køen. Har vært der en gang. Hvor er Eilifs? Har hørt om denne plassen, men kun her inne. Har faktisk blitt dr. Jekylls de siste gangene. Det at ølen er dyr er ikke så farlig når de ikke har cover men jeg går ikke så mye ut selv da jeg jobber endel helger. Blir somregel stedet de jeg er med vil til. Løkka er forsåvidt fint, utepils først og så inn et eller annet sted når det nærmer seg natt Neida, ser den. Drikker som regel kun en eller to øl ute uansett, så det er ikke så nøye.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Nei. Er hetero kvinne så ser ikke ute etter lette jenter. ts Anonymous poster hash: d05b3...21b Skanky går begge veier Til den som lurte, Eilefs er like ved tinghuset, det ser ut som et litt kjipt sted fra utsiden, men har faktisk blitt veldig pop de siste årene. Bra klientell, ikke cover de gangene jeg har vært der hvertfall. Anonymous poster hash: 4513c...5ac
Hecubaa Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Barfly i Stortingsgata er koselig hvis formålet er å ha det "romslig" og kunne småprate Ellers kan Scotsman og Sir Winston i Karl Johan være gode alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå