Gå til innhold

Parasoll 2014 anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha oss en parasoll så vi kan være ute med babyen selv om det er sol i sommer.

Har aldri sett på sånt før, så aner ikke hva man bør se etter!

Noen som har kjøpt nå i år og har noen å anbefale meg?

Helst ikke av de aller dyreste, men skal ikke ha noe billig larv som ikke holder en sesong heller!
Bor på Vestlandet så en fordel om den tåler litt vind ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har kjøpt seg parasoll enda, og kan komme med anbefalinger....? :)

Hva ser man etter? hva ligger prisene på...? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville sjekket på butikker som Skeidar, Bohus og hagesentre med hagemøbler(litt usikker på Plantasjen, enkelte ting kan vel funke). Det meste der er av grei kvalitet bare man går litt opp i pris. Altså kvalitet gjenspeiles i pris.

Selv går vi sikkert for noe slikt http://www.bohus.no/hage/puter-og-parasoller/parasoller/fresno-parasoll/

når vi etterhvert får ferdig en terrasse å ha den på

I frohold til vind er det jo viktig at den har en solid fot(helst i betong), så den ikke velter. At den snurrer kan man vel vanskelig unngå (er det som irrirerer meg mest med parasoller.). Nå har jeg forøvrig ikke sjekket nærmere med den jeg har linket til ,men godt mulig at den ikke snurrer, med tanke på hvordan den er utformet.

Anonymous poster hash: 1772f...abb
Skrevet

takk for svar :)
Hm, står ikke om foten er med i prisen, de også pleier jo å koste en del.
Har ikke hatt parasoll før, og her blåser det mye - så rett og slett usikker på levetiden, og da syns jeg det er mye med 3000,- når jeg rett og slett ikke vet ;)

Tror jeg kanskje må prøve meg med en til under tusenlappen først, og bare se hvordan dette funker for oss. Vi bor på en bakketopp, så vindråsene kommer veldig plutselig her.

Så en på fagmøbler til en ok pris, som i tillegg var veldig pen også :)http://fagmobler.no/hage/shanghai-parasoll
Kanskje jeg skal prøve meg på noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...