Gjest tuppesjura Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Åå, jeg kjenner jeg blir sur! Holder på å slanke meg for tiden, og veier hver dag. Har vært syk noen dager og har ikke fått trent på en uke. Vekta har gått gradvis nedover og stoppet fredag på 63,7. Jeg var superfornøyd! Lørdagsmorgen var det 0,5kg opp, og i dag enda verre! Jeg blir så sinnsykt frustrert!! Vet at det antakelig er vannvekt, men fortsatt like irriterende. Jeg trener vanligvis relativt mye hver uke og ligger på ca 1500 kcal. Likevel går jeg ikke ned så raskt som jeg ønsker. Veide i januar 70kg, er nå i underkant av 65 og skal ned til 60. Er 165 høy.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Åå, jeg kjenner jeg blir sur! Holder på å slanke meg for tiden, og veier hver dag. Har vært syk noen dager og har ikke fått trent på en uke. Vekta har gått gradvis nedover og stoppet fredag på 63,7. Jeg var superfornøyd! Lørdagsmorgen var det 0,5kg opp, og i dag enda verre! Jeg blir så sinnsykt frustrert!! Vet at det antakelig er vannvekt, men fortsatt like irriterende. Jeg trener vanligvis relativt mye hver uke og ligger på ca 1500 kcal. Likevel går jeg ikke ned så raskt som jeg ønsker. Veide i januar 70kg, er nå i underkant av 65 og skal ned til 60. Er 165 høy. For det første; ikke vei deg daglig, det er bare tull. Det må være slitsomt, og vekta vil selvsagt varierer pga tarminnhold, mensen, vann etc. Vil råde deg til å veie deg en fast dag per uke. For det andre; stress ned! Du har gått ned 5 kg siden januar, og muligens også fått mer muskler/mindre fett per cm som følge av treningen. Det er god framgang! Ikke spis mindre enn 1500 kcal, da får du ikke energi eller krefter til trening. Noen dager uten trening pga sykdom er heller ikke noe å freake for, da trenger kroppen hvile uansett. Ta det med ro, fokuser på en endring av livsstil som skal holde livet ut, ikke en hurtigløsning og "quick fix". Anonymous poster hash: 9747e...d31 3
Gjest Whitestripes Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Gjem vekta! Å veie seg hver dag er å be om frustrasjon og bidrar til å miste motivasjonen. Jeg veier meg ca en gang i måneden, og har nå gått ned 25 kilo siden september. Bryr meg ikke det minste om tallet på vekta, men har heller fokus på sunn og riktig kost, trening og aktivitet.
Gjest multibox Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Åå, jeg kjenner jeg blir sur! Holder på å slanke meg for tiden, og veier hver dag. Har vært syk noen dager og har ikke fått trent på en uke. Vekta har gått gradvis nedover og stoppet fredag på 63,7. Jeg var superfornøyd! Lørdagsmorgen var det 0,5kg opp, og i dag enda verre! Jeg blir så sinnsykt frustrert!! Vet at det antakelig er vannvekt, men fortsatt like irriterende. Jeg trener vanligvis relativt mye hver uke og ligger på ca 1500 kcal. Likevel går jeg ikke ned så raskt som jeg ønsker. Veide i januar 70kg, er nå i underkant av 65 og skal ned til 60. Er 165 høy. Hva slags aktivitetsnivå holder du? Grunnen til at du har godt opp er mest sannsynlig fordi du har vært inkonsistent med trening/kosthold mens du har vært syk. Man veier minst på morningen.
Gjest tuppesjura Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Trener vanligvis 4-6 timer i uka, minst. Men det var de første dagene av sykdomsperioden jeg gikk ned medt. Enda jeg spiste som vanlig, men drakk mye.
Gjest Coolaid Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Du har faktisk ikke peiling om du tror det hjelper å veie seg hele tiden. Når du veier deg hver 14 dag kan du følge med på vekten din. Veier du deg oftere skjer det mye greier i kroppen som og du får ikke et realistisk bilde av hva du veier. Hvorfor drive å veie seg i det hele tatt?
pinar Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Jeg kastet min vekt fordi den var rot til Mye frustrasjon angående vekt, man blir opphengt. Nå bare kjenner jeg på klær- og det gir meg mye mer ro og bedre i indikasjon.
Gjest tuppesjura Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Hjelper og hjelper, tror jo ikke akkurat at det har noen betydning fra eller til. Men en veldig motivasjon når jeg går ned masse! Ikke like morsomt når vekta får opp igjen da.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Jeg pleide å veie meg mange ganger daglig. Ikke sunt. Nå har jeg ikke vekt, og veier meg kanskje fem ganger i året. Det er så utrolig befriende, men på den tiden jeg veide meg så ofte, syntes jeg ikke-veiere var galt i hodet, og var sikker på at jeg aldri kunne kvitte meg med vekten min. Anonymous poster hash: d9525...ff3
Inwe Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Kast vekta! Mål fremgang med klær, målebånd, bilder og speil og ikke hver dag selvsagt. Vekta varierer veldig i forhold til hvor i syklusen du er. Jeg kan gå opp opptil 3kg over natta når jeg får mensen og jeg vet jo at dette ikke er fett. Om du trener styrke vil du dessuten få opp i muskelmasse og veie mer.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Kast den jævla vekta i søpla og bruk målebånd isteden. Anonymous poster hash: 45eac...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå