AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker å pynte meg med smykker i ulike stiler. Derfor er jeg veldig usikker på dette med gifteringen. Tenker at en helt enkel er mest nøytralt. Gull? Platina Stål? Karbon? Titan?Anonymous poster hash: a6751...80e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker å pynte meg med smykker i ulike stiler. Derfor er jeg veldig usikker på dette med gifteringen. Tenker at en helt enkel er mest nøytralt. Gull? Platina Stål? Karbon? Titan?Anonymous poster hash: a6751...80e En ganske enkel ring høres lurt ut. For å velge mellom de ulike materialene, ville jeg tatt hensyn til hva jeg liker best og kler best. F.eks om du alltid har kledt og likt gull, så er det naturlig å velge nettopp gull. Noen synes ikke at gull og sølv, gull og stål osv passer å bruke samtidig, men det er jo smak og behag. Jeg ville valgt hvitt gull, dersom jeg også liker å pynte meg med stål og smykker i andre materialer Anonymous poster hash: 11525...49a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Takk for innspill. Gult gull er ikke noe jeg bruker fra før, men jeg oppfatter det som mest klassisk mhp gifteringer... Hvitt gull er omtrent det eneste jeg IKKE vil vurdere pga holdbarheten og vedlikeholdsbehovet. Anonymous poster hash: a6751...80e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Takk for innspill. Gult gull er ikke noe jeg bruker fra før, men jeg oppfatter det som mest klassisk mhp gifteringer... Hvitt gull er omtrent det eneste jeg IKKE vil vurdere pga holdbarheten og vedlikeholdsbehovet.Anonymous poster hash: a6751...80e Hvilke av disse materialene som du nevner (Gull? Platina Stål? Karbon? Titan?) liker du best, og hvilke av de er mest holdbar og krever minst vedlikeholdsbehov? Hvilke av de materialene liker din tilkommende mann best? Anonymous poster hash: 11525...49a
MissEi Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har bare ringer i hvitt gull, men gifteringen/forlovelses ringene er i gult gull fordi det er det jeg forbinner med giftering:)
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har bare ringer i hvitt gull, men gifteringen/forlovelses ringene er i gult gull fordi det er det jeg forbinner med giftering:) Ikke sant? Min forlovede antok bare direkte at vi skulle ha gullringer. Men jeg har aldri brukt gult gull, og har derfor sett på mange alternativer...Anonymous poster hash: a6751...80e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Vi valgte rødt gull. Titan er veldig holdbart da. Mulig det ripes fort, men det syns jeg alle ringer gjør. Vi har valgt matt/sandblåst overflate og da syns ikke riper uansett 😉Anonymous poster hash: 971b7...d6d
Hypnotica Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde ikke vært fornøyd med en enkel ring.. Men så liker jeg litt bling da Tror jeg vil blande hvitt og gult gull, med innslag av diamanter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Jeg hadde ikke vært fornøyd med en enkel ring.. Men så liker jeg litt bling da Tror jeg vil blande hvitt og gult gull, med innslag av diamanter Men er du ikke redd for å forandre smak? Eller bli lei? Eller generelt at ringen ikke skal passe sammen med noe du har lyst til å gå med? Liker litt bling jeg også, men vil heller ha det på de "utskiftbare" smykkene.Anonymous poster hash: a6751...80e
Hypnotica Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Men er du ikke redd for å forandre smak? Eller bli lei? Eller generelt at ringen ikke skal passe sammen med noe du har lyst til å gå med? Liker litt bling jeg også, men vil heller ha det på de "utskiftbare" smykkene.Anonymous poster hash: a6751...80e Hva mener du en ring med hvitt og gult gull i ikke går til da? Jeg er ikke redd for det nei, og har ønsket meg en slik ring i mange år
MissEi Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Ikke sant? Min forlovede antok bare direkte at vi skulle ha gullringer. Men jeg har aldri brukt gult gull, og har derfor sett på mange alternativer...Anonymous poster hash: a6751...80e Har jobbet i gullsmed i mange år, å har sett meg ut masse ringer som skal være forlovelsesring - meeeen etter en studnt går du lei av de ( høres veldig rart ut) meeen det er sant Velg en enkel å ønsk deg heller en voldsom bling bling eller enstens
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Velg en enkel å ønsk deg heller en voldsom bling bling eller enstens Skjønner ikke helt hva du mener her.. Uansett. Ring med sten er ike aktuelt som giftering. Dette e jo en ring man skal gå med hele tiden i årevis. Mens man steller dyr, bytter bleier, jobber i hagen osv.Anonymous poster hash: a6751...80e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Her har vi selv valgt helt enkle brede titan ringer Anonymous poster hash: 2b233...fb0
Gjest Sala21 Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Vi har enkle ringer i gult gull. Synes det er veldig greit, og da kan man jo bare pynte opp de andre fingrene med litt mer utsmykkede ringer når man ønsker det For meg er en sånn gullring, eller de helt enkle i alle fall, som et kjennetegn på at man er gift..
Petalouda Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Vi har 6 mm brede ringer i stål med bølgemønster (vi er kystfolk). Vi valgte stål fordi det er det sterkeste metallet, noe som igjen da symboliserer styrken på vår kjærlighet <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå