Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.. Jeg har ett lite dilemma jeg har data en fyr oppgjennom en stund. Jeg har likt han veldig godt, trodde kanskje at det kunne bli noe mer men den gang ei. For noen uker siden dro han til ei venninne med fly, som jeg har sett han pleier å like bilde til på face osv, har alltid hatt en feeling på om det kan være noe "mer" der. Etter dette begynte jeg å være overleggen mot han, sier hei og hade når jeg møter på han, men det er det. Jeg orker ikke stå å kose snakke med han lenger da jeg rett å slett føler meg skikkelig dum som kanskje har latt meg selv bli lurt vist han har en annen. Vi møttes kanskje på ett feil tidspunkt i hans liv etter at han ble singel etter flere år i ett forhold. Vi har alltid hatt en god kjemi og tone, nå er det ingen ting da jeg ikke hører fra ham mer. Jeg fikk melding sist helg der han spurte om han hadde gjort meg noe, han hadde sendt den på fylla og dagen etterpå svarte jeg han og da sa han at jeg bare skulle glemme det.

Idag ser jeg at hu jenta har tagget han i ett innlegg på face, ikke noe spesielt. Men likevel så sitter jeg med en feeling om jeg bør slette han fra face og snapchat.. Hva mener dere om det?

Anonymous poster hash: d2042...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal spørre han rett ut. Svarer han ikke på det du lurer på så dropp han. Slett han fra Facebook og Snap...

Skrevet

Jeg synes du er fryktelig umoden. Voksne mennesker kommuniserer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å hverken date eller ha et forhold til noen som reiser (i hvert fall tar fly) for å være med en annen jente. Jeg hadde svart dette til han, og så slettet han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke veldig rart om han holder på med andre i stedet for deg om den eneste kommunikasjonen dere har er at du sier hei og hade?

Anonymous poster hash: 38f63...2b0
  • Liker 1
Skrevet

Om du blir ulykkelig av å se an på fb og snap så ville jeg absolutt slettet han.

Men ville kanskje forhørt meg om det hadde vært noen føleser for deg fra han, og om han har funnet seg dame

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke veldig rart om han holder på med andre i stedet for deg om den eneste kommunikasjonen dere har er at du sier hei og hade?

Anonymous poster hash: 38f63...2b0

Er ikke sånn kommunikkasjon vi har hatt hele tiden, etter han dro, har jeg ikke sagt noe mer til han enn hei og hade.

Anonymous poster hash: d2042...4ab

AnonymBruker
Skrevet

Blokker, slett, glem.

Anonymous poster hash: d7530...2da
AnonymBruker
Skrevet

Slett han, og så blir du voksen...! :)

Anonymous poster hash: e9fa4...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...