Brunette Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Hei ! Jeg er en jente som nettopp har begynt i en ny jobb det vil si jeg har vært der i 2 mnd og trives veldig godt.Men jeg er så forelska i en mann der,han er vel midten av 30åra og jeg er 22. Da jeg først begynte der og fikk hilse på han sa det bare klikk med en gang for meg.Det er et eller annet med ham for når jeg blir forelska så varer det bare noen få uker,men det har nå gått 2mnd.Jeg vet ikke om han føler noe for meg. Jeg har ikke snakket noe særlig med han,han er ganske stille når han er rundt meg men når han er med noen andre så kan han gjerne si noe til meg og jeg har sett at han ser på meg når han snakker med noen andre han ser meg rett inn i øynene da,men jeg bare snu meg vekk (jeg er ganske sjenert). En gang så gikk jeg for meg selv bortover gangen mens han satt med en annen og spiste lunsj,jeg så ham ikke med en gang men da jeg så bort på ham så merket jeg at han hadde sett på meg fordi han så vekk med en gang. Har dette noe betydning? Men spørsmålet her er for det meste til gutta/mennene , hva hadde dere følt eller gjort visst dere hadde merket at en jente likte deg men hun var da mye yngre enn deg??
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 For meg ville det ikke betydd noe om hun var en god del yngre enn meg, så lenge hun var moden/voksen nok. Hvorfor la alder være avgjørende?
Gjest GreenSky Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Det spørs vel på hvilke faser dere er i her i livet, og hva dere ønsker dere av et ev. forhold.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Hvis jeg hadde vært 10 år eldre så ville jeg aldri tatt første initiativ. Det ville jeg overlatt til den andre. Tenk deg fallhøyden hans i forhold til din... Dessuten så vil en mann bare bli smigret av sånt, og skulle det ikke bli noe, så vil han ikke ha problemer i ettertid, slik det lett blir i motsatt tilfelle.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Dessuten så vil en mann bare bli smigret av sånt' date=' og skulle det ikke bli noe, så vil han ikke ha problemer i ettertid, slik det lett blir i motsatt tilfelle.[/quote'] Er vel greit og smigre de eldre menna litt å? Smigringa kan jo gå begge veier... Man må nok bare passe seg litt for og falle for dypt før man vet hva som kommer til og skje. Til deg forelska jente: Du fe gi han noen hint (men husk at mange menn er like dårlige til og tolke hint som det jeg er) Uansett, ønske deg bare lykke til jeg Håper det blir slik du ønsker...
Hedda-78 Skrevet 17. juni 2004 #6 Skrevet 17. juni 2004 Vil berre advare deg om romanser på arbeidsplassen, det kan bli komplisert. Dersom ting tek ei litt uønska vending, er du like fullt plent nødt til å jobbe og samarbeide med han, og det kan bli vanskelig. Dessutan må eg vel seie at eg synest du er for gammal til å måtte spørre dine medsøstre om kva ein mann meinar med eit sånt eller slikt blikk, det veit berre han, og din magefølelse. Finst ikkje fasit, og ingen her inne kjenner verken han elle arbeidsplassen dykkar. Ellers er mitt generelle råd: ta tida til hjelp, og ta små steg om gongen!
Saga Skrevet 17. juni 2004 #7 Skrevet 17. juni 2004 Ikke tenk på aldersforskjellen iallfall, min kjære er 10 år eldre enn meg og det går fint og jeg er rundt din alder. Ved å gi hint kan du for eksempel gjøre tiltak for å snakke med ham og spørre om mobil nummeret, skrive meldinger og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå