AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Er det bare rondastakken i ull som er "ekte"/godkjent (i motsetning til den i bomull)? Er rondastakker som kommer fra Husfliden alltid laget i ull? Dere som har/bruker rondastakk: Hvilke søljer bruker dere? To eller en? Setter stor pris på svar! Anonymous poster hash: 95b8b...3ad
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Har aldri hørt om rondastakk i bomull.... Brukte en sølje som barn, men tregte to for å holde sammen skjorta da jeg ble ca 12.Anonymous poster hash: c770f...ad4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Har aldri hørt om rondastakk i bomull.... Brukte en sølje som barn, men tregte to for å holde sammen skjorta da jeg ble ca 12.Anonymous poster hash: c770f...ad4 Da er det sikkert bare en rimelig etterligning. Er på jakt etter rondastakk med rutaliv (og ser bl.a. på finn.no), og der er det enkelte som selger rondastakk i bomull. Lenge siden jeg har sett en "i virkeligheten", så husker ikke hvordan den egentlig var eller skulle være. Anonymous poster hash: 95b8b...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå