AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Har vært ute i hele dag og kun fått spist frukt og småting. Ligger langt under kaloriinntaket jeg skal ha idag med andre ord, og er i tillegg sinnsykt sulten. Skal hjem rundt to inatt, og da skal jeg spise meg god og mett. Men har det noe å si for slanking å spise mye så sent?Anonymous poster hash: 64721...2d2
skruf Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Det tror jeg skal gå helt fint. Er jo kalorier inn og kalorier ut som teller for vektnedgang, ikke når på dagen/døgnet du spiser de.
Rosewood Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Det kalorier inn og ut som teller, altså den totale mengden med mat så lenge du forbrenner mer enn du får i deg så skal du gå ned. Eneste er at det kan være greit å ikke spise et kjempetungt måltid sent på kvelden, at det er bedre for fordøyelsen men det skal nok gå fint, så lenger du forbrenner mer enn du får i deg
Gjest Runforit Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Spiller ingen rolle når du spiser så lenge du totalt sett er underskudd på døgnet mht til slanking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå