Gå til innhold

forteller du om utroskap hvis du skal gjøre det slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Dersom du vet du skal gjøre det slutt med kjæresten, men må vente for å gjøre det ansikt til ansikt. Vil du fortelle at du nylig var utro , eller vil det bare såre vedkommende og ikke føre noe godt med seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fortalt om det hvis det var en sjanse for at han kunne finne det ut senere. Hvis ikke, hadde jeg holdt munn, tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter litt det personen over sier, men på den andre siden.. Dersom han er forelsket i deg og vil fortsette forholdet, synst jeg du bør fortelle at du var utro sånn at han kanskje ser på deg med andre øyne, og vil komme lettere over deg...

Anonymous poster hash: 70497...33a
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du vet du skal gjøre det slutt med kjæresten, men må vente for å gjøre det ansikt til ansikt. Vil du fortelle at du nylig var utro , eller vil det bare såre vedkommende og ikke føre noe godt med seg ?

Jeg fortalte det ikke. Syns bruddet ble vondt nok som det ble, og ville ikke strå enda mer salt i såret. Jeg tenker uansett at jeg fikk som fortjent, da jeg aldri i livet hadde slått opp hvis det ikke hadde vært for den dumme natten...

Anonymous poster hash: 7d8c7...6a8

Skrevet

Selvfølgelig forteller man at man har vært utro. Skulle vel bare mangle?

Skrevet

Jeg synes man skal vurdere situasjonen. Hvis det blir utelukkende for å lette egen samvittighet bør man holde kjeft for den andres skyld.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ingenting. Mye fordi den jeg hadde sex med var bestekompisen hans, og jeg ikke ville at han skulle miste begge to på samme dag.

Anonymous poster hash: 424f3...a2e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ingenting. Mye fordi den jeg hadde sex med var bestekompisen hans, og jeg ikke ville at han skulle miste begge to på samme dag.

Anonymous poster hash: 424f3...a2e

Hvorfor gjorde du det? Så utrolig mye umoral der ute altså.

Anonymous poster hash: 73321...2cc

• Liker 1
Gjest Blyanten
Skrevet

Synes det blir litt, som å gni det inn. Ikke vil jeg være mer sammen med deg, men i tillegg så har jeg også vært utro. Ikke nødvendig å gjøre et brudd sårere enn det er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke man skal si det dersom man uansett skal gjøre det slutt. Hvorfor strø mer salt i såret? Brudd er vondt nok slik det er uansett.

Anonymous poster hash: 60f82...1ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...