AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Er på utkikk etter en flink frisør i Fredrikstad. Tenker på både hårklipp og farge/striper Jeg er kvinne Anonymous poster hash: fdf04...757
Gjest Eurodice Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Er på utkikk etter en flink frisør i Fredrikstad. Tenker på både hårklipp og farge/striper Jeg er kvinne Anonymous poster hash: fdf04...757 Tina i Fredrikstad klippotek er en mester, helt fabelaktig. Jeg har gått hos henne i flere år. Endret 10. mai 2014 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Therese Hoff, egen salong med samme navn. Hvis du utvider kretsen litt, så kan jeg også anbefale Stine og Katrine på fem små stuer i sarpsborg. Anonymous poster hash: facb9...0da
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Tine i Fredrikstad klippotek er en mester, helt fabelaktig. Jeg har gått hos henne i flere år. Ok, takk Anonymous poster hash: fdf04...757
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Therese Hoff, egen salong med samme navn. Hvis du utvider kretsen litt, så kan jeg også anbefale Stine og Katrine på fem små stuer i sarpsborg. Anonymous poster hash: facb9...0da Takk Anonymous poster hash: fdf04...757
Skatt Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Tina i Fredrikstad klippotek er en mester, helt fabelaktig. Jeg har gått hos henne i flere år. Interessant, er hun flink til å se håret og hva du trenger, komme med forslag? Er på utkikk etter ny frisør
Kvist Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Therese Hoff er kjempeflink, men jeg er enda mer fornøyd med Espen hos Vidar Jacobsen Frisør. Han er så god på å se hva man kler og tør å foreslå ting som kanskje ikke er supertrendy men heller superkledelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå