Gå til innhold

Sendt sinnamelding etter å ha blitt dumpet av elsker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dummet meg ut med å sende meldinger etter at en elsker dumpet meg brått og brutalt. Det var mye på grunn av at jeg ikke taklet helt måten han gjorde det på, umiddelbart etter sexen, og uten at jeg skjønte hvorfor. Så jeg har sendt noen meldinger, hvor jeg først anklaget han, senere spurte om forklaring på oppførselen hans, så var jeg kontaktsøkende (patetisk), og etter et kort brutalt avvisende svar fra han, så sendte jeg han en fordømmende melding. Jeg er helt ferdig med å sende han meldinger, men nå i ettertid angrer jeg jo naturligvis på at jeg sendte noen i det hele tatt. Føler jeg har mistet verdigheten, er redd han snakker om meg til alle kamerater og kjente. Vet ikke helt om jeg karakteriserer til "psycho dame" i hans verden.

Synes i grunn det var han som oppførte seg dårlig i utgangspunktet, så det irriterer meg at jeg blir den som står med skammen siden jeg taklet det på en så dum måte.

Er det noen andre som har taklet slikt dårlig? Er det uvanlig at damer sender meldinger etter en brutal avvisning?

Lurer veldig på om jeg har fremstått som en helt gal dame.

Anonymous poster hash: 3e3a8...267
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen råd å komme med,men der er nok mange som har gjort og følt det samme som deg,

inkludert meg selv:)

Har han oppført seg dårlig så vær glad du er kvitt ham.Uansett om du føler du har dummet deg ut:

Hva han måtte mene om deg betyr egentlig ingenting.

Anonymous poster hash: 0cd87...1b4
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that. Gjort er gjort. Det er kjipt, men sånn er det. Man blir emosjonell i en slik situasjon, og tenker ikke helt klart. Det er egentlig lite å gjøre med det, men det jeg gjorde i etterkant av utskjellingen av idioten var å fortelle min versjon av hva som hadde skjedd til noen venninner som jeg stoler 100 % på. Vi bor på en relativt liten plass, så oddsen for at ting kommer opp i en eller annen sammenheng er høy. Da er det greit at noen vet hvordan han har oppført seg, og kan ta til motmæle mot psykodame-babbelet. What goes around, comes around. :fnise:

Anonymous poster hash: 5b6da...f0d
  • Liker 3
Skrevet

Du kan jo si du beklager den barnslige oppførselen din, men du følte deg såret over måten du ble dumpet.

Greit å slippe og bli kalt en "kaninkoker" :P

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo si du beklager den barnslige oppførselen din, men du følte deg såret over måten du ble dumpet.

Greit å slippe og bli kalt en "kaninkoker" :P

Nei, vil absolutt ikke beklage, han har vært så kald og likegyldig, så det ville vært nok en seier for han.

TS

• Liker 4
Skrevet

Chevelle har et godt poeng. Tror jeg ville ha gjort det slik hvis jeg var i din situasjon.

Skrevet

Nei, vil absolutt ikke beklage, han har vært så kald og likegyldig, så det ville vært nok en seier for han.

TS

Du viser da at du er over han synes jeg. Du unnskylder jo ikke at du reagerte, bare måten du formulerte deg ang bruddet. Han er fortsatt en Jerk

AnonymBruker
Skrevet

Chevelle har et godt poeng. Tror jeg ville ha gjort det slik hvis jeg var i din situasjon.

Jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, så skjønner ikke helt at dere mener det. Jeg er mest flau over at jeg har gitt han så mye oppmerksomhet.

TS

Skrevet

Jeg har jo egentlig ikke gjort noe galt, så skjønner ikke helt at dere mener det. Jeg er mest flau over at jeg har gitt han så mye oppmerksomhet.

TS

Aha da skjønner jeg at du ikke vil si noe.

Men det er egentlig ikke så mye å få gjort med det da, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av ts, vi er mange som har gjort det samme som deg! :hug:

Anonymous poster hash: d2bcf...067
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slapp helt av ts, vi er mange som har gjort det samme som deg! :hug:

Anonymous poster hash: d2bcf...067

Takk! :)

Er det noen av dere som har opplevd at fyren etterpå har kommet med halen mellom bena og bedt om en ny sjanse?

he he he

TS

Skrevet

Ikke elsker, men exer

AnonymBruker
Skrevet

Takk! :)

Er det noen av dere som har opplevd at fyren etterpå har kommet med halen mellom bena og bedt om en ny sjanse?

he he he

TS

Han vil ikke komme tilbake og det er bortkastet tid å håpe på det.

Sett en strek over det hele og gå videre. Se på det om en erfaring. Hva han synes om deg eller situasjonen nå er egentlig irrelevant. Tenk at neste gang holder du deg for god til å klage og mase om du blir avvist. Og på den annen side - han hadde ikke respondert annerledes om du formulerte deg annerledes heller. Det er bare ditt eget ego som har et knekk, det har lite med ham å gjore.

Anonymous poster hash: b82d8...d44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok gjort det samme en gang i tiden, eller jeg var ikke sint, men mest patetisk og klarte liksom ikke helt å ta innover meg at han faktisk ikke ville mer. Ble til at jeg sendte noen meldinger om at "kanskje vi kunne prate om det over en kaffe", "hva er det med meg du ikke liker", "hvorfor vil du ikke ha meg" - noe i den duren der. Han var ganske høflig da, svarte meg ordentlig og forklarte hvorfor, men herregud, han må jo ha tenkt sitt. Så du er langt ifra den eneste som har sendt meldinger du har vært flau over i ettertid.

Jeg tror ikke jeg hadde sendt noe mer meldinger til han eller håpet på at han skulle ta kontakt igjen. Og om han tar kontakt igjen, vil du virkelig ha han da? :/ Han har jo vært ganske kjip mot deg? Jeg ville gitt han en kald skulder hadde han kommet trippende tilbake nå, da er jo "hevnen søt" om du skjønner :P Det skjedde nemlig meg, etter et par måneder kom han trippende tilbake og lurte på om vi ikke skulle prøve igjen. Da var jeg way over han. Og gud så bra jeg følte meg etter å ha fått muligheten til å avvise han! :)

Anonymous poster hash: c1f2b...f74
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok gjort det samme en gang i tiden, eller jeg var ikke sint, men mest patetisk og klarte liksom ikke helt å ta innover meg at han faktisk ikke ville mer. Ble til at jeg sendte noen meldinger om at "kanskje vi kunne prate om det over en kaffe", "hva er det med meg du ikke liker", "hvorfor vil du ikke ha meg" - noe i den duren der. Han var ganske høflig da, svarte meg ordentlig og forklarte hvorfor, men herregud, han må jo ha tenkt sitt. Så du er langt ifra den eneste som har sendt meldinger du har vært flau over i ettertid.

Jeg tror ikke jeg hadde sendt noe mer meldinger til han eller håpet på at han skulle ta kontakt igjen. Og om han tar kontakt igjen, vil du virkelig ha han da? :/ Han har jo vært ganske kjip mot deg? Jeg ville gitt han en kald skulder hadde han kommet trippende tilbake nå, da er jo "hevnen søt" om du skjønner :P Det skjedde nemlig meg, etter et par måneder kom han trippende tilbake og lurte på om vi ikke skulle prøve igjen. Da var jeg way over han. Og gud så bra jeg følte meg etter å ha fått muligheten til å avvise han! :)

Et oppmuntrende svar. Ja, du var jo heldig som fikk svar fra din når du sendte meldinger. Han her ignorerte jo mine meldinger, bortsett fra den ene gangen hvor jeg søkte kontakt igjen, så avviste han veldig arrogant. Så han har absolutt ingen dårlig samvittighet.

Nei, jeg har absolutt ikke noe ønske om å ta han her tilbake, det er jeg for god til. Jeg kommer bare til å overse han totalt når jeg støter på han, det er ikke snakk om å hilse.

Men som du sier, det er veldig tilfredsstillende dersom en slik idiot kommer krypende tilbake, og man bare kan avvise han. :)

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et oppmuntrende svar. Ja, du var jo heldig som fikk svar fra din når du sendte meldinger. Han her ignorerte jo mine meldinger, bortsett fra den ene gangen hvor jeg søkte kontakt igjen, så avviste han veldig arrogant. Så han har absolutt ingen dårlig samvittighet.

Nei, jeg har absolutt ikke noe ønske om å ta han her tilbake, det er jeg for god til. Jeg kommer bare til å overse han totalt når jeg støter på han, det er ikke snakk om å hilse.

Men som du sier, det er veldig tilfredsstillende dersom en slik idiot kommer krypende tilbake, og man bare kan avvise han. :)

TS

Det er bra, for han fortjener i hvertfall ikke at du evnt tar han tilbake. Skjønner at det er en kjip følelse å sitte med nå, men tenk på at de aller fleste har gjort sånne dumme ting, det er liksom en del av livet.. og man lærer jo (forhåpentligvis) av det. Så neste gang noe sånt evnt skjer så klarer man å bare la det gå og komme seg videre, for å bruke masse tid på sånne folk er ikke noe vits. Life is too short! Og dropp å tenke for mye på hva han evnt sier om deg, jeg tror vennene hans garantert vet innerst inne hva slags type han er, og at det sikkert er en grunn til at du reagerte sånn som du gjorde :) eller så bryr de seg rett og slett ikke.. gutter pleier ikke gå rundt og tenke så hardt på sånne ting tror jeg.

Jeg leste om en jente, tror det var her på KG, som hadde stilt seg opp utenfor hjemmet til en fyr som hadde dumpa henne også hadde hun stått og skreket og kjefta (i fylla) opp til vinduet hans... tenk deg det da! Det er hundre ganger verre :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dummet meg ut med å sende meldinger etter at en elsker dumpet meg brått og brutalt. Det var mye på grunn av at jeg ikke taklet helt måten han gjorde det på, umiddelbart etter sexen, og uten at jeg skjønte hvorfor. Så jeg har sendt noen meldinger, hvor jeg først anklaget han, senere spurte om forklaring på oppførselen hans, så var jeg kontaktsøkende (patetisk), og etter et kort brutalt avvisende svar fra han, så sendte jeg han en fordømmende melding. Jeg er helt ferdig med å sende han meldinger, men nå i ettertid angrer jeg jo naturligvis på at jeg sendte noen i det hele tatt. Føler jeg har mistet verdigheten, er redd han snakker om meg til alle kamerater og kjente. Vet ikke helt om jeg karakteriserer til "psycho dame" i hans verden. Synes i grunn det var han som oppførte seg dårlig i utgangspunktet, så det irriterer meg at jeg blir den som står med skammen siden jeg taklet det på en så dum måte. Er det noen andre som har taklet slikt dårlig? Er det uvanlig at damer sender meldinger etter en brutal avvisning? Lurer veldig på om jeg har fremstått som en helt gal dame. Anonymous poster hash: 3e3a8...267

Det er jo greit å vite hvorfor man ble dumpet, slik at man evt. får sjansen til å gjøre noe med det.

Jeg synes ikke reaksjonen din virket så uvanlig.

Anonymous poster hash: 8641c...3c6

• Liker 2
Skrevet

Jeg har dummet meg ut med å sende meldinger etter at en elsker dumpet meg brått og brutalt. Det var mye på grunn av at jeg ikke taklet helt måten han gjorde det på, umiddelbart etter sexen, og uten at jeg skjønte hvorfor. Så jeg har sendt noen meldinger, hvor jeg først anklaget han, senere spurte om forklaring på oppførselen hans, så var jeg kontaktsøkende (patetisk), og etter et kort brutalt avvisende svar fra han, så sendte jeg han en fordømmende melding. Jeg er helt ferdig med å sende han meldinger, men nå i ettertid angrer jeg jo naturligvis på at jeg sendte noen i det hele tatt. Føler jeg har mistet verdigheten, er redd han snakker om meg til alle kamerater og kjente. Vet ikke helt om jeg karakteriserer til "psycho dame" i hans verden.

Synes i grunn det var han som oppførte seg dårlig i utgangspunktet, så det irriterer meg at jeg blir den som står med skammen siden jeg taklet det på en så dum måte.

Er det noen andre som har taklet slikt dårlig? Er det uvanlig at damer sender meldinger etter en brutal avvisning?

Lurer veldig på om jeg har fremstått som en helt gal dame.

Anonymous poster hash: 3e3a8...267 [/acronym

Jeg må innrømme at jeg tror at det er noe alle kan gjøre. Jeg har gjort det selv. Det er veldig vondt å ha sex for så å få en brutal avvisning. Jeg har kjeftet på menn før pga det, men siste gang jeg opplevde det kjeftet jeg ikke. Jeg bare viste han ryggen selv og viste at jeg ga faen. Når jeg gjorde det så kom han litt tilbake og sa: du virker ikke lei deg ut engang. Da sa jeg: det er jeg ikke, kort og enkelt ;)

Skrevet (endret)

Det er bra, for han fortjener i hvertfall ikke at du evnt tar han tilbake. Skjønner at det er en kjip følelse å sitte med nå, men tenk på at de aller fleste har gjort sånne dumme ting, det er liksom en del av livet.. og man lærer jo (forhåpentligvis) av det. Så neste gang noe sånt evnt skjer så klarer man å bare la det gå og komme seg videre, for å bruke masse tid på sånne folk er ikke noe vits. Life is too short! Og dropp å tenke for mye på hva han evnt sier om deg, jeg tror vennene hans garantert vet innerst inne hva slags type han er, og at det sikkert er en grunn til at du reagerte sånn som du gjorde :) eller så bryr de seg rett og slett ikke.. gutter pleier ikke gå rundt og tenke så hardt på sånne ting tror jeg.

Jeg leste om en jente, tror det var her på KG, som hadde stilt seg opp utenfor hjemmet til en fyr som hadde dumpa henne også hadde hun stått og skreket og kjefta (i fylla) opp til vinduet hans... tenk deg det da! Det er hundre ganger verre :P

Enig, er ikke noe ille hun har gjort. Alle kan få reaksjoner når noen dumper seg. Alle! Og det er bare meldinger ;) . Han burde latt vær å ha sex med henne hvis han ikke var interessert i henne i utgangspunktet. Fins nok av duster der ute! og de dustene er ingenting å ha! Så vær glad du er kvitt fyren trådstarter. Han er bare en stor egoitstisk kvalmende drittsekk! ;)

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Nei, vil absolutt ikke beklage, han har vært så kald og likegyldig, så det ville vært nok en seier for han. TS Anonymous poster hash: 3e3a8...267

Vel, derevR kun sengevenner. Han har ingen grunn til å legge følelser inn i det. Hva er det han egentlig har gjort som er så forferdelig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...