Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ca. tre år siden det ble slutt mellom min ekskjæreste og meg. Grunnen til at vi gikk fra hverandre var at han jobbet langt borte, vi var mye fra hverandre og ble enige om at dette var det beste for oss begge. I ettertid har vi hatt kjærester på hver vår kant, men uansett hva så faller vi tilbake på hverandre. Misforstå meg rett, men jeg har hatt problemer med å kunne se for meg noen fremtid med de to jeg har vært sammen med i ettertid. Muligens fordi jeg alltid har ønsket meg at forholdet til min ekskjæreste skulle fungere. Jeg er utrolig glad i ham, og situasjonen vår er annerledes i dag enn den var den gangen vi var kjærester. Det er ingen ting som hindrer meg i å finne tilbake til ham, og dette er også hans ønske.

Jeg lurer rett og slett på om noen har vært i en lignende situasjon eller som kan fortelle meg hva som har fått dere til å skjønne at noen er den rette for dere.

På forhånd takk.

Anonymous poster hash: 17277...e40
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er verd et forsøk, hvis ikke blir det "The one who got away" resten av livet.

• Liker 1
Skrevet

Man bare vet det! Stol på deg selv! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde med jeg og eksen.

Til slutt må man se om forholdet er sunt eller ikke. Jeg fant ut av at jeg ikke kunne leve med den største kjærligheten i livet.

Første gangen jeg møtte han og smilte til han visste jeg at jeg ikke kunne leve uten, en følelse jeg aldri hadde kjent på før. Vi var sammen i 8 år, og i disse 8 årene visste jeg at han elsket meg høyere enn verden...
Selv om kjærligheten var til stede manglet andre ting, og han hadde like store problemer med å være i et forhold med meg, som jeg hadde med han.

Anonymous poster hash: 6c4f2...842

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...