Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kopierer meg selv fra en slanketråd her på KG.

Jeg har slanket meg nesten 9 kg, og har derned fått litt mindre pupper.

Er flgende skilsmissegrunn, eller?

Jeg kommenterte overfor min mann: "Ingen av bh-ene mine passer lenger, så jeg må kjøpe nye. Og så jeg som hater å kjøpe bh enda mer enn jeg hater å kjøpe sko."

Og han svarer: "Eller så kan du fylle på med silikon."

Legg merke til at Jeg ikke spurte ham om hva han syns om puppene mine. Så ikke server meg den klassiske: ikke spør om du ikke takler svaret. Jeg bare nevnte at jeg trenger ny BH.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det ikke var ment som en spøk? Eller et svar han kom med fordi han drev med noe annet, og bare sa noe som passet for at du skulle slutte å mase?

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg hadde svart: Ja om du betaler..

Pleier renne ut i sanden da :P

Endret av Chevelle
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var tonen? Humoristisk eller alvorlig?

Anonymous poster hash: 73a9a...2a6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart: Ja om du betaler..

Pleier renne ut i sanden da :P

Skal ikke se bort ifra at han er villig til å sponse. Da blir beslutningen enda mer reell.

• Liker 1
Skrevet

Sikker på det ikke var ment som en spøk? Eller et svar han kom med fordi han drev med noe annet, og bare sa noe som passet for at du skulle slutte å mase?

Sånn bortsett fra at det Hulderen skrev ikke høres ut som mas i det hele tatt :klo:

Hvis han var dønn seriøs så vil jeg ikke påstå det er skilsmissegrunn, men en god grunn til å huke tak i mannen og få en forklaring. Hvis det kommer frem at han ikke liker forandringene du går igjennom nå, så har dere nok en knute på tråden, ja :/

• Liker 3
Skrevet

Du sa at du hatet å kjøpe nye bh'r, ergo kom han med et forslag slik at du skulle slippe det. Gubben var bare snill med deg, trust me!!

Drar du dette oppi nesen, så bør du leve som singel!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min kom med bilder av pupper han mente ville kledd meg. Han mente jeg skulle ta silikon, for å få dem så store, som han likte. Han sa også han hadde gifta seg med meg hadde jeg hatt større pupper......

Anonymous poster hash: da3e4...960
  • Liker 1
Skrevet

Sånn bortsett fra at det Hulderen skrev ikke høres ut som mas i det hele tatt :klo:

Hvis han var dønn seriøs så vil jeg ikke påstå det er skilsmissegrunn, men en god grunn til å huke tak i mannen og få en forklaring. Hvis det kommer frem at han ikke liker forandringene du går igjennom nå, så har dere nok en knute på tråden, ja :/

He he, en enkelt kommentar kan neppe kalles mas, der har du helt rett :)

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg kopierer meg selv fra en slanketråd her på KG.

Jeg har slanket meg nesten 9 kg, og har derned fått litt mindre pupper.

Er flgende skilsmissegrunn, eller?

Jeg kommenterte overfor min mann: "Ingen av bh-ene mine passer lenger, så jeg må kjøpe nye. Og så jeg som hater å kjøpe bh enda mer enn jeg hater å kjøpe sko."

Og han svarer: "Eller så kan du fylle på med silikon."

Legg merke til at Jeg ikke spurte ham om hva han syns om puppene mine. Så ikke server meg den klassiske: ikke spør om du ikke takler svaret. Jeg bare nevnte at jeg trenger ny BH.

Skilsmissegrunn?

Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg. Jeg hadde nok sagt noe ala "ja jøss.." Og tenkt på hvor mye jeg faktisk hadde gått ned :)

Hvis dette plager deg, så spør du mannen din. Ikke ver sur og bitter, da blir bare hele kvelden ødelagt. Så snakk ut om det. Du har lov til å være såret hvis det er det du føler. Men snakk med han først :)

• Liker 7
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg. Jeg hadde nok sagt noe ala "ja jøss.." Og tenkt på hvor mye jeg faktisk hadde gått ned :)

Hvis dette plager deg, så spør du mannen din. Ikke ver sur og bitter, da blir bare hele kvelden ødelagt. Så snakk ut om det. Du har lov til å være såret hvis det er det du føler. Men snakk med han først :)

Jeg føler meg litt såret, selv om jeg egentlig vet at han spøkte. Kommentaren hans kom helt overraskende på meg. Jeg hadde forventet noe a la: "Kom deg avgårde til butikken, må du ha ny bh, så må du."

• Liker 3
Skrevet

Tipper dette var en hjertesukk eller et "OMG" (om du vil) fra mannen din sin side...... Altså, at han følte at du og din frustrasjon over manglene BHer og ditt hat for sko-shopping ikke akkurat var en sak som fortjener umiddelbar analyse og/eller oppfølging, og at dette var utblÆsning fra han sin side.....

Who knows, kanskje han kunne tenke seg silikon-patter :vetikke:

Uansett det ene eller det andre, skilsmissegrun=NEI:P

• Liker 2
Skrevet

Han var jo bare løsningsorientert! :fnise:

Og nei. Absolutt ikke skilsmissegrunn. Hvis denne kommentaren er et problem, virker det egentlig som om forholdet ikke har de store utfordringene ellers.

• Liker 10
Gjest Genic
Skrevet

Du har slanket deg og så klager du fordi du må kjøpe deg nye klær? Tror jeg hadde kommet med en slengbemerkning jeg og.

• Liker 7
Skrevet

Er han en omsorgsfull og kanskje litt humoristisk type ellers, eller er du sammen med en litt kald og kynisk mann?

• Liker 1
Skrevet

Eksen min kom med bilder av pupper han mente ville kledd meg. Han mente jeg skulle ta silikon, for å få dem så store, som han likte. Han sa også han hadde gifta seg med meg hadde jeg hatt større pupper......

Anonymous poster hash: da3e4...960

Det han egentlig forteller deg er jo at han er en dooshbag og ikke verdt din kjærlighet.

• Liker 5
Skrevet

Kjenner problemet til TS jeg, og hater selv klesshopping av alle varianter så har nok sagt noe lignende som "blæh må kjøpe nye klær"

Ang kommentaren du fikk så kan jeg umulig svare, for jeg kjenner ham ikke og var ikke der så jeg vet ikke hvordan tonen var.

Om min type hadde sagt akkurat det så hadde det vært som en spøk, noe jeg hadde visst og som ikke hadde gått inn på meg overhodet.

Uansett, nei overhodet ikke noen skilsmissegrunn!

Hadde jeg først vært gift så måtte det blitt tråkket og trampet hardt i salaten gjentatte ganger før jeg følte for noen skilsmisse.

Kommentaren du fikk hadde jeg ikke kalt å tråkke i salaten engang. Bare en litt uheldig bemerkning dersom du ble litt såret av den.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg litt såret, selv om jeg egentlig vet at han spøkte. Kommentaren hans kom helt overraskende på meg. Jeg hadde forventet noe a la: "Kom deg avgårde til butikken, må du ha ny bh, så må du."

Liker han store pupper generelt?

En venninne var i en liknende situasjon. Men mer slik at hun åpenlyst diskuterte silikon og luftet det foran ham i påvente om en formening. Hun forventet at han sa "nei absolutt ikke, du har nydelige bryster", men det han sa var "vel, hvis du vil, ta silikon..". Hun var fortvilet over svaret.

Kan du ikke prate med ham? Helt åpent og konkret. Ikke anklagende, men ikke stakkarslig heller. Ikke si det som om du trenger en klapp på skulderen men heller ikke som om du er sint. Si det som om du lurer.

Om han ville synes det var, ultimat sett, en forbedring om du tok silikon.

Skrevet

Er han en omsorgsfull og kanskje litt humoristisk type ellers, eller er du sammen med en litt kald og kynisk mann?

Han er omsorgsfull, men kan ha en litt skarp humor overfor andre. Den bruker ikke å ramme meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...