AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Nå har jeg 50% aap og er i 50% jobb, har jeg lov til å studere ved siden av? Hva med når aap blir ufør, som det vil bli innen 2014 er omme. Går det da? La meg bare spesifisere at jeg ikke snakker om å gå på skolen. Jeg snakker om å ta ett emne i løpet av ett år, kanskje i løpet av ett og et halvt år. Dette for å kunne få bedre jobb etterhvert. Jeg vet at ved helt ufør kan man studere så mye man vil, og ved full aap må man søke og få det godkjent av nav, da de skal betale for studiene også. Jeg finner ikke ut av reglene når man kun får 50% støtte av nav. Spurte saksbehandleren min og han sa bare vet ikke.....Anonymous poster hash: 13926...314
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Nettstudier er det altså snakk om, bare for å ha sagt det. TSAnonymous poster hash: 13926...314
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Har du kapasitet til det, så burde du vel jobbe mer? Eller skal velferdsstaten betale utdannelsen din?Anonymous poster hash: 9aa59...9fd 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg vet at ved helt ufør kan man studere så mye man vil, og ved full aap må man søke og få det godkjent av nav, da de skal betale for studiene også. Jeg finner ikke ut av reglene når man kun får 50% støtte av nav. Spurte saksbehandleren min og han sa bare vet ikke.....Anonymous poster hash: 13926...314 Kan det virkelig stemme? Da er vel man ikke 100% ufør... Anonymous poster hash: 0af00...2a9 1
Gjest Ciegus Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Har du kapasitet til det, så burde du vel jobbe mer? Eller skal velferdsstaten betale utdannelsen din?Anonymous poster hash: 9aa59...9fd TS snakker om å ta ett emne over 1-1.5 år. Det er ikke akkurat stor kapasitet... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå