Gå til innhold

Etikette på treningsstudio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puster mannen ved siden av for høyt?

Har damen med kettel bells for dyp utrigning?

Utesko på inne-gymmen?

Og hvorfor lehher hu dama fra seg en truse med bind på benken før hun går i badtu?,

ALLE irriterer seg over noe og/eller noen på treningstudioet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som stinker gammel svette er vel det verste.

• Liker 1
Skrevet

Folk som stinker gammel svette er vel det verste.

Næi, vel...? Trening gir svette... Jeg iriterer meg mer over folk som legger seg kliss naken ned på benkene i bastuen når det står skilta at man skal legge seg på håndklede.

Og folk som holder av aparater med genserne sine når de trener på et annet.... Det må da være mer iriterende?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Næi, vel...? Trening gir svette..

Det lukter jo ingenting av ny svette. Lukta kommer hvis man ikke vasker treningstøyet.

Edit: fikk ikke til sitering :fnise:

Endret av FruHudson
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk utesko og at det flyter med bind og tamponger i garderoben, er værst. Enkelte folk er så ufattelig grisete.

Hold møkka for deg selv. Det er det eneste jeg krever.

Anonymous poster hash: 279ba...56d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk utesko og at det flyter med bind og tamponger i garderoben, er værst. Enkelte folk er så ufattelig grisete. Hold møkka for deg selv. Det er det eneste jeg krever. Anonymous poster hash: 279ba...56d

Helt enig! Og korte treningsshorts! Samma vilket kjønn!

Anonymous poster hash: a58fb...fe1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som slikker på hendene for å få bedre grep på manualene/apparatene.

Anonymous poster hash: e4eec...f83
  • Liker 4
Skrevet

Ja, sånne shorts plager meg også. Men bare fordi janteloven bykser fram fra sitt dyp... Jeg skulle vel bare ønske jeg hadde samme kropp og samme "fuck off, I'm fabulous"-holdning.

Generelt blir jeg iritert på vektløftere også.... De peser for mye og ser seg i speilet... Jeg er litt urimelig nå, but what can you do?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har trent på senter i årevis og foreløpig er det bare et par ting jeg har reagert på. Det ene er hun som kliss naken pumpet seg i garderoben. Det var litt rart, men ok. Mindre greit er veldig hårete menn med singlet. Jeg reagerer kanskje mer på veldig hårete menn med singlet enn uhårete menn med singlet, såpass skal jeg innrømme.

Anonymous poster hash: deeaf...9b5
  • Liker 3
Skrevet

Jeg "irriterer" meg nok mest over supersminka, bleikblonda (helst med masse mørk ettervekst), små og tynne berger, som sitter å dilter på apparatene og gjør det meste for ikke å svette.

Også har jeg nok aldri heelt fått meg til å like trenden med treningsbukse og knestrømper, på jenter. Minner meg om småjentebekledning, og synes det blir teit.

Elles er jeg ganske flink til å ignorere både dårlig lukt og andre rariteter. Ingen bind funnet åpent av meg, heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som ikke holder seg til jennte-gymmen på 24hr Fitness. Dere har egne apparater! Ikke ta plassen til gutta!

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som ikke holder seg til jennte-gymmen på 24hr Fitness. Dere har egne apparater! Ikke ta plassen til gutta!Anonymous poster hash: a58fb...fe1

Du har missforstått hvorfor det idet hele tatt er et jentegym.

• Liker 9
Skrevet

Jeg "irriterer" meg nok mest over supersminka, bleikblonda (helst med masse mørk ettervekst), små og tynne berger, som sitter å dilter på apparatene og gjør det meste for ikke å svette.

Også har jeg nok aldri heelt fått meg til å like trenden med treningsbukse og knestrømper, på jenter. Minner meg om småjentebekledning, og synes det blir teit.

Elles er jeg ganske flink til å ignorere både dårlig lukt og andre rariteter. Ingen bind funnet åpent av meg, heldigvis.

Bindene dukker opp når du minst venter det!

Skrevet

Folk som kaster søplet sitt overalt og gjør det lokalet ubehagelig for andre å være i.

- Bananskall i steambadstuen.

- Mat og fulle kaffekopper i badstuen og dusjen.

- Snus i steambadstuen

- Spy i toalettene (har forståelse for at folk kan bli dårlige når de trener, men si i det minste ifra til ansatte slik at andre slipper å se dette).

- Shake-protein- og liknende pulver klint over hele garderobeskap og gulv.

Ja, dette var noe av det jeg har opplevd. Må bare nevne at ellers er treningslokalene veldig fint og nytt, hadde ikke vært for enkelte av de som trener der.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som begraver hånden nedi buksa for å rette på trusa, for så med den største selvfølgelighet fortsette med apparatet uten å vaske seg på hånden.

Anonymous poster hash: 00f71...bec
Skrevet (endret)

- De som driver med kondisjonstrening (aerobic, spensthopp, jogging på stedet) ved frivektene.

- Jentene som bedriver nattklubbdansing når de tar knebøy (så ei jente som regelrett "twerka" da hun løftet) og som opptar to knebøystativ istedet for å dele på ett.

- Folk som har for lite klær på seg. Honey, en bandeu-topp under en løs, utringet singlet (type utringet både i fronten, på baksiden og på sidene) er no-no.

- De som bedriver avansert yoga i uttøyningshjørnet. Spesielt når de sparker ned folk som går forbi.

- De som legger i fra seg utstyr ved det ene apparatet slik at de kan trene en annen kroppsdel i pausen uten at noen andre får slippe til.

.- Jentene som legger på lipgloss og putter papir inn i treningsbh'en før de går ut i styrkerommet.

- Spinninginstruktører som gir beng i at halvparten av de på timen har totalt feil teknikk.

- Folk som ikke rydder etter seg. Er du sterk nok til å løfte 100 kg er du sterk nok til å løfte dem av stanga når du er ferdig.

- Jenter som trener med 2-kilos manualer fordi de "ikke vil ha store muskler". Irriterer meg dog ikke, men synes de er litt sånn irritasjons-søte :P

Endret av Allegro
  • Liker 4
Skrevet

- Det er ikke OK med en shorts som er kortere enn trusa.

- Skift til innesko, eller gå uten sko.

- Bruk håndkle når du bruker apperater.

- Vask av tredemølle osv etter deg.

- Man tar ikke på seg halve parfymeflasken før trening.

- Selv om planen et å svette, bruker man ikke klær som lukter gammel svette.

• Liker 3
Skrevet

- Folk som traver rundt kliss nakne i det som føles en uendelighet i garderoben: De føner håret naken, sminker seg naken, plukker opp ting fra gulvet naken (lite lekkert syn). Det kan da ikke være så fryktelig vanskelig å i det minste slenge på seg en truse??!

- Folk som forlater knebøystativet med vektstanga plassert godt over hva jeg med mine 165 centimetre klarer (trygt) å hente ned. Helst med de aller tyngste vektskivene så jeg ikke er i stand til å ta de av engang.

- De asiatiske jentene som går - lenge - på tredemølla. Har lyst å gå bort og vri opp farten.

• Liker 1
Skrevet

- Folk som traver rundt kliss nakne i det som føles en uendelighet i garderoben: De føner håret naken, sminker seg naken, plukker opp ting fra gulvet naken (lite lekkert syn).

Det er helt klart etikette i å kle på seg etter disjen. Man tar på seg trusa først. Så BH. Og så sokker. Mixer du opp rekkefølgen, så blir det FEIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...