AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er 12 dpo i dag, tror jeg. Jeg tester ikke for EL, men jeg kjenner den godt + merker slim, så EL var 28. april. Den var noen dager før jeg hadde forventet den (skulle ha 1. mai egentlig) men vi hadde oss både en og to og tre og fire ganger i dagene før EL + på EL-dagen og to dager etter, så vi har vel truffet sånn sett. Testet blendahvitt i dag, 12 dpo. Har bare to tester igjen, så jeg tror ikke jeg tør å svi av en i morgen... Har bestilt nye i dag, men de kommer sikkert ikke før tirsdag - onsdag, og da kan jeg jo gå tom... Forrige gang var med en annen far, så jeg vet ikke om det kan sammenlignes, men da kjente jeg ingen EL og testet ikke positivt før 8 dager over IKM, så dette kan jo ta sin tid. Jeg er så spent!!!! Vil noen vente med meg? Anonymous poster hash: 89544...0ed
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Jeg DØR etter å dele dette med noen, men ingen av vennene mine vet det, og ikke familien heller, og mannen har en smule MIKE-symptomer, så han ser jo helst at det ikke klaffer heeeelt enda. Han deler i hvert fall ikke entusiasmen min Så jeg kan ikke snakke med NOEN om hvor spent jeg er!!! Anonymous poster hash: 89544...0ed
Teriyaki Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Hehe, skjønner du er utålmodig! Er utrolig spennende dette! Selv har jeg tr, og venter EL om ca. to uker. Så her er det svimlende fire uker til jeg eventuelt får to blå! Menmen. Følger spent med her i mellomtiden!
Gjest Snuttepi Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Der fikk jeg laget meg en ny bruker. Er gammel traver her, og det er mange her som kjenner meg IRL, så jeg tør ikke poste under det gamle nicket. Lever i skjul ei stund til
Gjest Snuttepi Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Er bare å være tålmodig da, Teryiaki! Men guuuud så vanskelig det er Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke teste i morgen, er redd for enda en blenda. Men så spørs det om jeg greier å la være, da... Forrige syklus var på 31 dager, så hvis denne er like lang er det fortsatt ei uke til IKM. For tidlig å teste da. Men samtidig er jeg rimelig sikker på når EL var, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 jeg fikk svaaaak positiv 11 DPO, blendahvitt før det Har du EL tester i hus? De blir også bortimot positive om du er gravid Anonymous poster hash: e462e...19f
Gjest Snuttepi Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Nei, jeg har ikke EL-tester... kjenner EL godt, så jeg tenkte jeg ikke trenger EL-tester. Jeg har ikke tisset på 12 timer, og greier ikke å bestemme meg for om jeg skal teste i dag eller ikke
Gjest Snuttepi Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Negativ i dag også. Æsj. Får smøre meg med tålmodighet. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 7 dager etter IKM, og den kom opp etter tida. Kanskje jeg produserer HCG seint...
Skyblue Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Negativ i dag også. Æsj. Får smøre meg med tålmodighet. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før 7 dager etter IKM, og den kom opp etter tida. Kanskje jeg produserer HCG seint... Det kan godt hende! Krysser fingre!
Gjest Snuttepi Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Takktakk, Skyblue Kjenner tida fram til IKM kommer til å gå saaaakte. I morgen skal jeg IKKE teste!! *korspåhalsen*
Gjest Snuttepi Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Ingen testing i dag. *flink* 14 dpo i dag, IKM onsdag. Jeg har litt lengre lutealfaser enn normalen ser jeg, det har alltid vært 16 dager så lenge jeg har holdt oversikt... Prøver å ikke jakte symptomer. Mindre ømt og vondt nede i magen nå. Sex var vondt i går også, det er snodig. Puppene er fremdeles vonde, spesielt på dagtid. Om natta kjennes de normale ut. Rart det også, da jeg gikk på spiral var de harde og vonde hele tida når det sto på. Ellers har jeg litt sure oppstøt, men det har jeg også hatt uten å være gravid. Tester er på vei i posten, har en igjen i skapet. Kanskje jeg tar den i morgen. Tror kanskje jeg venter til IKM, men jeg tror pr nå at jeg ikke er gravid...har mista gravidfølelsen jeg hadde for noen dager siden. Hvis ikke mensen er kommet onsdag morgen blir jeg overrasket!
Gjest Snuttepi Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 IKM i dag, og mensen kom for et par minutter siden. Det som er positivt, er at jeg har regnet riktig! Jeg har hatt forskjellig sykluslengde de siste mnd, men jeg har satt IKMdato etter jeg kjente EL. Lutealfasen min er visst 16 dager, det er antall dager mellom jeg kjente EL og mensen kom. Tredje mnd på rad at jeg treffer IKM. Så jeg slipper å tempe eller teste på EL Jeg skal ta en prat med mannen i kveld. Han har fått kalde føtter, igjen, og har begynt å snakke om å begynne på prevensjon igjen. Han har vært usikker tidligere, vil ha barn, men ikke enda. Jeg har greid å få ham til å forstå at vi ikke har all verdens tid, og at et år fra eller til ikke bør bety noe for hans del. Vi har barn i huset fra før, bare ikke felles, så det innebærer ikke noen livstilsendring... Men nå har han visst snudd igjen. Derfor er jeg ekstra lei meg for at det ikke klaffet denne måneden Det kan bli lenge til neste PP
malicious Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Uff. Jeg kjenner følelsen. Sender deg gode tanker!
Gjest Snuttepi Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Takk for det, malicious. Han er kommet hjem nå, sitter og ser på hockey. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal begynne Den Store Samtalen, han har en tendens til å skygge unna når jeg tar opp tema prøving. Hadde han bare kunnet sagt hvorfor han vil vente, men det sier han ikke noe om. Det hadde vært greit om han hadde hatt en grunn, liksom. Vi har jo passert 30, han blir snart 37, vil han virkelig ha liten baby når han er 40, liksom? Foreldrene hans begynner å bli gamle også, og blir slitne når de er barnevakt for de store barna. Jo lengre vi venter, jo større er sannsynligheten for at de ikke kan ha små barnebarn på overnatting, og delta i livene deres på lik linje som de har gjort med de større barna. Han vet at jeg har IKM i dag, det sa jeg her om dagen, men han vet ikke at mensen er kommet.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Om han er 37 eller 40 er det jo ikke noe forskjell på! Det er ikke som om han blir eldgammel over natten. Derimot skjønner jeg at dere nå ha en seriøs samtale, og få avklart om han faktisk vil ha barn. Anonymous poster hash: 28f55...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå