Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en uke siden fant jeg ut at dama mi var utro, med naboen. Det hadde visst bare skjedd den ene gange, men hva vet vel jeg... Vi har et barn fra før og hun er gravid igjen i 7-8 uke. Jeg er så knust og vil helst bare dra fra hele dama... Men tenker på barnet/barna vårt/våre opp i dette og tenker hun kanskje burde få EN sjangse.

Noen som har vært i samme situasjon og som vil dele sine erfaringer?

Anonymous poster hash: 16da6...156

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dna-test på barnet dere har, og Dna test på den kommende ungen må være førsteprioritet! Hvem eier huset?

Anonymous poster hash: fdc3a...0cc
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kasta henne ut, og som i innlegget over krevd DNA-test.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over, DNA test av barna, så på hue og rævva ut.

Anonymous poster hash: c39da...a34
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nol barna mine vil jeg tro. Ihvertfall første.. Det er jeg som eier.. men hva har det med saken å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

DNA-test...så hiver du henne på huet ut døra...bare husk å åpne den først!

Anonymous poster hash: 96bef...410

Skrevet

For din egen del ts så hadde jeg dna testet begge ungene for sikkerhets skyld

Henne har sviket deg, hvordan veit du ikke at dette har skjedd før?

Skrevet

Hm...

Om hun ikke vinner din tillit tilbake ved å overbevise deg om at det var den eneste gangen og at det aldri vil skje igjen, tror jeg det kan bli tungt å bo sammen med henne. Du kommer sikkert til å være mistenksom og sjalu som følge av det nesten hele tiden. Det vil du ikke.

Prøv heller å skille lag som venner sånn at det går greit å oppdra barna sammen uten å være sammen.

Det er alltid kjipt med brudd når man har barn sammen, da man aldri helt blir "kvitt" exen.

Skrevet

Hadde pælma hun ut. Utroskap er det verste som er, etter vold :pirat:

AnonymBruker
Skrevet

For din egen del ts så hadde jeg dna testet begge ungene for sikkerhets skyld

Henne har sviket deg, hvordan veit du ikke at dette har skjedd før?

Det kan man aldri vite.. Barnet ligner veldig på faren sin, så er ikke redd for det! Men kommer til å kreve DNA-test på det andre barnet ja.

Gjest Blomsterert
Skrevet

For en uke siden fant jeg ut at dama mi var utro, med naboen. Det hadde visst bare skjedd den ene gange, men hva vet vel jeg... Vi har et barn fra før og hun er gravid igjen i 7-8 uke. Jeg er så knust og vil helst bare dra fra hele dama... Men tenker på barnet/barna vårt/våre opp i dette og tenker hun kanskje burde få EN sjangse.

Noen som har vært i samme situasjon og som vil dele sine erfaringer?

Visste hun at hun var gravid da hun var utro med naboen?? I så fall syns jeg det er mildt sagt underlig at hun klarer det med deres barn i magen! Ellers kan det være at de har hatt flere "møter",så barnet kan være hans også?

Hvis dere da ikke fikk vite om graviditeten denne uka? Håper dere finner ut av det,men tror du må jobbe hardt om dere fortsetter sammmen...med tillitt blant annet.

AnonymBruker
Skrevet

Visste hun at hun var gravid da hun var utro med naboen?? I så fall syns jeg det er mildt sagt underlig at hun klarer det med deres barn i magen! Ellers kan det være at de har hatt flere "møter",så barnet kan være hans også?

Hvis dere da ikke fikk vite om graviditeten denne uka? Håper dere finner ut av det,men tror du må jobbe hardt om dere fortsetter sammmen...med tillitt blant annet.

Hei. Vi fant det ut for tre uker siden.. Men nå har hun innrømt at det er mest sannsynlig ikke mitt! Jeg er forbanna, sjokka og ikke minst lei meg. Hvordan kunne hun gjøre dette mot meg og mot barnet vårt?!

Jeg har sagt at dette ikke funker mer og hun var enig..Håper hun flytter ut fort som mulig.

Takk for svar alle og takk for meg...

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi fant det ut for tre uker siden.. Men nå har hun innrømt at det er mest sannsynlig ikke mitt! Jeg er forbanna, sjokka og ikke minst lei meg. Hvordan kunne hun gjøre dette mot meg og mot barnet vårt?!

Jeg har sagt at dette ikke funker mer og hun var enig..Håper hun flytter ut fort som mulig.

For ei råtten møkkakjerring! Kvitt deg med henne,og fokuser på barnet ditt. Må jo være mye bedre å være alene enn å ha ei sånn utro skløtte.

Anonymous poster hash: f9a8e...71c

Gjest Blomsterert
Skrevet

Er ikke så mye annet å si enn at jeg skjønner godt du er sjokkert og forbanna. Er ikke så mye å si til trøst,men håper du finner glede i ditt barn framover. Og du,etterhvert vol du være glad du fant dette ut,at det kom opp i dagen. Vil ønske deg lykke til framover.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel på tide å ta motstykket til den kjente KG-kommentaren.

"Kvinnfolk!"

Anonymous poster hash: 85441...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...