Gjest Lille-pus Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Noen som har prøvd disse? Jeg lurer på å kjøpe et par stykker, men kunne tenkt meg å hørt noen erfaringer før jeg 'svir av' noen få kroner
Gjest Tigress Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Eg har ikkje prøvd dei, så eg kan ikkje svare. Men, eg har prøvd NYX sine Jumbo Pencils. Eg trur ikkje du får desse i Norge (eg kan ta feil), men der må eg i alle fall få tilrå fargen "milk", den har blitt ein slik staplefarge for ljos augeskugge: du legge "milk" rett på augeloket, og då vil du få fram fargen på ljos augeskugge mykje betre - til pastellfargar. Når det er sagt har eg lese ein del meldingar av andre typar av desse tjukke augeskuggeblyantane, og dei er visst ganske like. Eg fann forresten ei melding av desse her, og ho er positiv. Endret 11. mai 2014 av Tigress
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Se der ja Burde selvsagt googlet dem først.... men, av en eller annen grunn var det mest logisk å høre her inne først Kommer til å kjøpe den limegrønne og enten gult eller brunt...... frister mest med den gule
Gjest Tigress Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Og så tek du med ein "milk" frå NYX neste gong du er i USA, og så får du fram fargen på den grøne og gule mykje betre. Eg støttar gult, eg er bra viss på at du har brun augeskugge frå før...
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Og så tek du med ein "milk" frå NYX neste gong du er i USA, og så får du fram fargen på den grøne og gule mykje betre. Eg støttar gult, eg er bra viss på at du har brun augeskugge frå før... Trenger ikke reise langt for å finne den? - om det er denne vi snakker om?
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Og da kan iGlow.no regne med å få et oppsving i kundemasse og omsetning tror jeg. Å bli lenket på KG er ofte positivt Klok av skade bestilte jeg 2. De er fort ganske utsolgt snart.... Tusen takk, Tigress Endret 11. mai 2014 av Lille-pus
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Den grønne skyggen var steikfin. Nemlig. Helt enig. Kjøpt/bestilt her. Farver de er utsolgt for akkurat nå leveres i begynnelsen av juni. Endret 12. mai 2014 av Lille-pus
Britt Banditt Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Trenger ikke reise langt for å finne den? - om det er denne vi snakker om? 99kr?! Det er jo nærmest et ran Har kjøpt de her: http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/nyx/nyx-jumbo-eye-pencil/16196&cat=0&page=1
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Nemlig. Helt enig. Kjøpt/bestilt her. Farver de er utsolgt for akkurat nå leveres i begynnelsen av juni. Ikke frist meg. Jeg har kastet halvparten av all min makeup, er på totalt kjøpsforbud de neste 6 månedene. Da må jeg se over igjen og kaste enda mer. Er totalt hektet på øyeskygger, men har allerede alt for mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå