AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #21 Skrevet 12. mai 2014 Ts, kan jeg forresten spørre om en ting? Vet du hvor mye det kommer seg på med tanke på pris for denne menyen? Ble litt inspirert... Om dere skal kjøpe kjeks så anbefaler jeg kjeks fra The fine cheese co. som du får kjøpt på Meny. De har flere ulike varianter. De er nydelige! Spesielt den med Extra virgin olive oil and seasalt. Anonymous poster hash: 60fe3...3cb
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. mai 2014 #22 Skrevet 12. mai 2014 Åh! Dette er nok til at jeg får nok vann i munnen til å drive et lite kraftverk Her er noen tilleggsforslag: - dadler surret i bacon - tortilla de patatas - oliven (Kalamata-oliven) - friterte sardiner - olivenbrød-snurrer - patatas bravas - pincho moruno (små grillspyd med lam, svin, eller oksekjøtt) - grissini Ønsker dere alt godt og lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #23 Skrevet 12. mai 2014 Ts, kan jeg forresten spørre om en ting? Vet du hvor mye det kommer seg på med tanke på pris for denne menyen? Ble litt inspirert... Om dere skal kjøpe kjeks så anbefaler jeg kjeks fra The fine cheese co. som du får kjøpt på Meny. De har flere ulike varianter. De er nydelige! Spesielt den med Extra virgin olive oil and seasalt. Anonymous poster hash: 60fe3...3cb Hallo du! Vi er litt usikker på totalsummen foreløpig, for noe av det kjøper vi utenom catering. Dvs. vi handler inn, og familie og venner forbereder det og gjør klart. Men for maten vi bestiller fra catering ( som er alt utenom ostefat, spekefat, grønn salat, tortilla, poteter og capresesalat) koster det rett under 300,- per pers. Anonymous poster hash: 49bc9...094 1
neon_sun Skrevet 12. mai 2014 #24 Skrevet 12. mai 2014 for meg blir det ikke tapas uten bacondadler. Ellers hørtes det helt fantastisk ut! 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #25 Skrevet 12. mai 2014 for meg blir det ikke tapas uten bacondadler. Ellers hørtes det helt fantastisk ut! Enig! Og tomater med balsamicoeddik på!! Jeg vet jeg høres skikkelig kjip ut nå, men jeg hadde satt pris på norsk spekemat med eggerøre, flatbrød og rømme til Jeg er ikke så glad i sånn chorizo og sånt Anonymous poster hash: a4b4b...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #27 Skrevet 12. mai 2014 Signerer det med bacondadlene, men uansett høres dette toppers ut :-)Anonymous poster hash: 4d14f...0df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå