Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen noen måneder nå. Jeg sliter litt med å stole på han grunnet utroskap fra min tidligere eks. Dette jobber jeg hardt med å komme over. Når han drar ut så blir jeg litt sjalu.. Dette reagerer han på, men jeg tror også at dette er vanlig i begynnelsen av et forhold når alt er litt nytt. Når jeg går ut så bryr han seg ikke. Jeg vil jo at han skal kjenne et snev at "stikk i magen". Ikke negativt, men gjerne det at han tenker at han håper at jeg tenker på han, ikke treffer noen andre osv. Han bryr seg rett og slett ikke.

Noen her som forstår tankegangen min?

Anonymous poster hash: b0385...8c1
Videoannonse
Annonse
Gjest Normalfordeling
Skrevet

Jeg er ikke en sjalu person så jeg kjenner så og si aldri noen stikk når partneren gjør ting på egenhånd.
Det er nok du som mener at å "kjenne et stikk" = å bry seg om og å være glad i. Jeg mener at ikke dette. Jeg synes det er viktig at partneren kan kose seg og komme hjem med nye opplevelser og input.

Skrevet

Forstår tankegangen. Tok litt tid for meg å venne meg til at kjæresten ikke er sjalu. Men årsaken til at han ikke er sjalu er jo fordi han ikke har noen verdens ting å være sjaul for!

Og det stemmer jo. Jeg er ikke "en flørt", skal MYE til før jeg gjør noe annet enn å bare snakke med folk selv som singel. Som ikke-singel så "ser" jeg ikke engang andre hannkjønn. Er rett og slett komplett uinteressert.
Hva skulle han liksom være sjalu for?

Selv er jeg av den veldig sjalu sorten, men en som ikke prøver å kontrollere han, jeg prøver å kontrollere min egen sjalusi i stedet. Er mye bedre nå enn helt i startet riktignok så det er fremgang å spore ;)

AnonymBruker
Skrevet

Forstår tankegangen. Tok litt tid for meg å venne meg til at kjæresten ikke er sjalu. Men årsaken til at han ikke er sjalu er jo fordi han ikke har noen verdens ting å være sjaul for!

Og det stemmer jo. Jeg er ikke "en flørt", skal MYE til før jeg gjør noe annet enn å bare snakke med folk selv som singel. Som ikke-singel så "ser" jeg ikke engang andre hannkjønn. Er rett og slett komplett uinteressert.

Hva skulle han liksom være sjalu for?

Selv er jeg av den veldig sjalu sorten, men en som ikke prøver å kontrollere han, jeg prøver å kontrollere min egen sjalusi i stedet. Er mye bedre nå enn helt i startet riktignok så det er fremgang å spore ;)

Takk for svar. Jeg tørr faktisk si at jeg er ei flott jente som andre gutter beundrer på byen. Dette sier han selv. Men han sier at han stoler på meg at jeg ikke hadde gjort noe. Og det hadde jeg ikke gjort heller. MEN, det er bare det at han kan jo kjenne litt på følelsen av at jeg er ute blant mannfolk uten han. Jeg tror litt sjalu/"sjalu" bare er bra jeg!

Anonymous poster hash: b0385...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...