AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Såg på eit program i dag om ei kvinne som hadde blå augo. Ho fekk råd av ein stylist om at kajalen hennar burde være brun fordi det var komplementærfargen til blå. Resultatet var at augene hennar såg heilt fantastiske ut, og "poppa". Den blå fargen vart endå blåare! Eg har grågrønne auger. Viss eg har svarte klær blir augene grå, men viss eg har grønne eller raude klær så blir augene grønne. Nokon som har peil kva farge eg burde ha på kajalen då? Anonymous poster hash: 3fb27...581
Gjest Achlys Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 http://www.kk.no/livsstil/slik-framhever-du-øyefargen-din-24348
chouette Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Brun, bronse, mosegrønn og burgunder har jeg hørt er veldig riktige farger til grønne øyne
Rosewood Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Komplementærfargen til grønn er rød, så farger med noe rødt i seg fremhever grønne øyne. Rosa, fiolett, lilla, og varme bruntoner
Gjest Tigress Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Burgunder vil få fram auga dine. Brukar du noko med gult eller gull i vil du kan hende få meir blågrøne auge. Det får i alle fall eg, og eg har eigentleg grøne auge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå