Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 15e8e...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe bilde?

AnonymBruker
Skrevet

tinte-pelirrojo-pelirrojo-naranja.jpg

uups, her er det! :-D

• Liker 5
Skrevet

Syns den er helt nydelig!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Litt for gulrot etter min smak.

Anonymous poster hash: 77c86...157
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt for gulrot etter min smak.

Anonymous poster hash: 77c86...157

gen-pelirrojo.jpg

Er denne finere? Er så lei av å ha blondt hår, har så lyst til å prøve noe nytt :)

Skrevet

Jeg synes det kan være kjempepent, så lenge man kler det. Men vær obs på at farget rødt hår fort mister glansen og blir fort blasst

• Liker 1
Skrevet

Nydelig farge om man har de rette undertonene i huden, men for det store flertallet av oss vil den dessverre bare ende opp med å få oss til å se syke og gustne ut. Ikke bare fordi fargen ikke matcher hudtonen, men også fordi det er stor forskjell på hvordan en farge fremstår på ett bestemt bilde (i heldig lys), og på hvordan det ser ut i diverse typer lys i virkeligheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig farge om man har de rette undertonene i huden, men for det store flertallet av oss vil den dessverre bare ende opp med å få oss til å se syke og gustne ut. Ikke bare fordi fargen ikke matcher hudtonen, men også fordi det er stor forskjell på hvordan en farge fremstår på ett bestemt bilde (i heldig lys), og på hvordan det ser ut i diverse typer lys i virkeligheten.

Tusen takk for svar, har visst ikke tenkt så alt for nøye gjennom fargevalget likevel. Det er verdt et forsøk da, det er bare hår! :smilorange:

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fin! spesielt viss man har rødlige/rosa undertoner, lysere hud og grønne/blå øyne. Ta med deg bilder til frisøren din og spør om hvilken tone som passer deg og din hud best. Pinterest har mange bilder, se etter Emma Stone, Bryce Dallas Howard og Julianne Moore. http://www.boxno216.com er en frisørblog med mange bra kvalitete bilder. Samme er http://sarahconnerstylist.tumblr.com

Anonymous poster hash: 6ecf4...f0c
Skrevet

Skulle ønske jeg kledde det!

Skrevet

Vakkert hvis man har hudtonen til det. Syntes det er penest på de som er litt lyse i huden

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar, har visst ikke tenkt så alt for nøye gjennom fargevalget likevel. Det er verdt et forsøk da, det er bare hår! :smilorange:

Helt enig. Hår vokser ut igjen etterhvert, eller man kan farge over igjen om man ikke blir fornøyd (fungerer riktignok ikke så bra om man velger henna til farging, da). Har hatt alle slags farger selv, og overlevde fint de valgene som ikke ble spesielt flatterende, f.eks grått hår :fnise: Jeg synes bare det er greit å advare, for jeg vet at noen mennesker kan ta det ganske tungt om fargen ikke blir som man hadde tenkt, og har lettere for å angre på valget sitt enn andre.

Uansett så er det en god idé å finne ut hva slags undertoner man har først, for så å finne en farge som matcher dette. Alle hårfarger kommer i mange forskjellige toner og nyanser, og da er det jo greit å velge en rødfarge som faktisk fremhever fargene dine og får øynene dine til å poppe, fremfor å velge en som får deg til å se syk ut. Selv om det bare er hår, så vil man jo gjerne at det skal se best mulig ut :)

Skrevet

Jeg synes den er fin! Men jeg synes helt ærlig at noen kler slik farge bedre enn andre, pga. hudtone. Så jeg ville hørt med en frisør for å endre nyansen litt hvis ikke den passer til din hudtone :)

Skrevet

Synes ikke fargen er fin, for å være ærlig.

Skrevet

Slike rødfarger kan være nydelige, det er skikkelig stilig på dem som kler det :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Veldig fine farger, men nå synes jeg gulrot hår er stilig :)

Endret av Chevelle
Skrevet

Ikke fint. Og farget du lyst hår rødt, er det fint i maks 2 uker.

Skrevet

Utrolig fin! Synes det andre bildet var finest. Tror den vil passe best til visse hudtoner :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...