Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en svær hagle og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket?

Endret av grinchen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en svær hagle og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket?

Jeg tenker nok mitt om stormannsgalskapen som utspiller seg foran meg. Deretter ville jeg gått bort og sagt at jeg ringer politiet for å melde i fra om hærverket, ordensforstyrrelsen og om den sikkerhetsrisikoen han utgjør. Så ville jeg naturligvis ringt politiet.

Anonymous poster hash: c27db...5b3

• Liker 2
Gjest Achlys
Skrevet

At jeg er på filmsettet til en eller annen film.

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

At jeg er på filmsettet til en eller annen film.

Fast and furiuos 40 years later
AnonymBruker
Skrevet

Dement med penger.

Anonymous poster hash: 131f7...45c
AnonymBruker
Skrevet

"Shit, glemte pillene i dag også"

Anonymous poster hash: d3bec...a02

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Tulle-meg tenker: Nå har det rabla for kongen!

Utenomjordiske-meg tenker:

Jeg ser, jeg ser . . . .

Jeg er vist kommet på en feil klode!
Her er så underligt . . . .
Matglade-meg tenker: Ååå andestek ... namnamnam
Misantropiske-meg tenker: Jeg hater mennesker! (Påfulgt av: Hvor mange år i fengsel får jeg hvis jeg skyter ham?)

Bedrevitende-meg tenker: Amatør! Bruker jo helt feil ammunisjon og jaktmetode! Har sikkert ikke jaktprøven engang. Også andejakt nå på året!?!

Dyre-elskende meg: Nå hiver jeg faenskapet i andedammen!

Alvorlige-meg tenker: Ring politi - 110!

Dissosiativ identitetsforstyrrede-meg tenker: Gu' hjelpes så slitsomt å ha så mange stemmer i hodet på en gang

Gjest Achlys
Skrevet

Tulle-meg tenker: Nå har det rabla for kongen!

Utenomjordiske-meg tenker:

Jeg ser, jeg ser . . . .

Jeg er vist kommet på en feil klode!
Her er så underligt . . . .
Matglade-meg tenker: Ååå andestek ... namnamnam
Misantropiske-meg tenker: Jeg hater mennesker! (Påfulgt av: Hvor mange år i fengsel får jeg hvis jeg skyter ham?)

Bedrevitende-meg tenker: Amatør! Bruker jo helt feil ammunisjon og jaktmetode! Har sikkert ikke jaktprøven engang. Også andejakt nå på året!?!

Dyre-elskende meg: Nå hiver jeg faenskapet i andedammen!

Alvorlige-meg tenker: Ring politi - 110!

Dissosiativ identitetsforstyrrede-meg tenker: Gu' hjelpes så slitsomt å ha så mange stemmer i hodet på en gang

:skratte: fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

Det heter ikke situvasjon.

Anonymous poster hash: f78c2...c62
AnonymBruker
Skrevet

Det heter ikke situvasjon. Anonymous poster hash: f78c2...c62

Virkelig? Skal du begynne å rette på trådstarter? Visst du ikke har noe relevant å komme så kan du bare komme deg ut..,

Anonymous poster hash: 24524...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...