grinchen Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 (endret) En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en svær hagle og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket? Endret 10. mai 2014 av grinchen
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en svær hagle og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket? Jeg tenker nok mitt om stormannsgalskapen som utspiller seg foran meg. Deretter ville jeg gått bort og sagt at jeg ringer politiet for å melde i fra om hærverket, ordensforstyrrelsen og om den sikkerhetsrisikoen han utgjør. Så ville jeg naturligvis ringt politiet. Anonymous poster hash: c27db...5b3 2
Gjest Achlys Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 At jeg er på filmsettet til en eller annen film. 2
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 At jeg er på filmsettet til en eller annen film.Fast and furiuos 40 years later
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 Dement med penger. Anonymous poster hash: 131f7...45c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #6 Skrevet 10. mai 2014 En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en svær hagle og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket? "Shit, glemte pillene i dag også"Anonymous poster hash: d3bec...a02
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. mai 2014 #7 Skrevet 10. mai 2014 Tulle-meg tenker: Nå har det rabla for kongen! Utenomjordiske-meg tenker: Jeg ser, jeg ser . . . . Jeg er vist kommet på en feil klode! Her er så underligt . . . . Matglade-meg tenker: Ååå andestek ... namnamnam Misantropiske-meg tenker: Jeg hater mennesker! (Påfulgt av: Hvor mange år i fengsel får jeg hvis jeg skyter ham?) Bedrevitende-meg tenker: Amatør! Bruker jo helt feil ammunisjon og jaktmetode! Har sikkert ikke jaktprøven engang. Også andejakt nå på året!?! Dyre-elskende meg: Nå hiver jeg faenskapet i andedammen! Alvorlige-meg tenker: Ring politi - 110! Dissosiativ identitetsforstyrrede-meg tenker: Gu' hjelpes så slitsomt å ha så mange stemmer i hodet på en gang
Gjest Achlys Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Tulle-meg tenker: Nå har det rabla for kongen! Utenomjordiske-meg tenker: Jeg ser, jeg ser . . . . Jeg er vist kommet på en feil klode! Her er så underligt . . . . Matglade-meg tenker: Ååå andestek ... namnamnam Misantropiske-meg tenker: Jeg hater mennesker! (Påfulgt av: Hvor mange år i fengsel får jeg hvis jeg skyter ham?) Bedrevitende-meg tenker: Amatør! Bruker jo helt feil ammunisjon og jaktmetode! Har sikkert ikke jaktprøven engang. Også andejakt nå på året!?! Dyre-elskende meg: Nå hiver jeg faenskapet i andedammen! Alvorlige-meg tenker: Ring politi - 110! Dissosiativ identitetsforstyrrede-meg tenker: Gu' hjelpes så slitsomt å ha så mange stemmer i hodet på en gang fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Det heter ikke situvasjon. Anonymous poster hash: f78c2...c62
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Det heter ikke situvasjon. Anonymous poster hash: f78c2...c62 Virkelig? Skal du begynne å rette på trådstarter? Visst du ikke har noe relevant å komme så kan du bare komme deg ut..,Anonymous poster hash: 24524...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå