AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #1 Skrevet 10. mai 2014 Vært sammen med kjæresten i 2 år. Var på en fest hvor en fyr ble veldig innpåsliten og jeg avviste han gang på gang. Han ville etter hvert bare prate (sa han) Jeg kjenner han jo fra før, men da tok han tak i meg og prøvde å kysse meg! Jeg sa så klart nei og vred meg unna. Men han traff meg rett ved munnen. Han var stupfull og kjæresten min er ganske hissig og sjalu... Burde jeg bare la det gå? Er så redd for han han gutten går å sier at vi har rotet eller noe, men samtidig redd for at det skal bli skikkelig bråk om jeg sier noe.. Hva burde jeg gjøre ? Anonymous poster hash: 46a77...9b7
Tarzani Skrevet 10. mai 2014 #2 Skrevet 10. mai 2014 Tror jeg hadde holdt kjeft.. Det har jo ikke skjedd noe. Og dersom fyren går rundt og sier noe annet så kan han jo få hilse på temperamentet til typen din når den tid evt kommer at typen din hører om det. 1
TuridS Skrevet 10. mai 2014 #3 Skrevet 10. mai 2014 Bare si det som det er, du gjorde jo alt riktig. Hvis typen din blir sinna på deg så kan du jo spørre hva han hadde gjort i samme situasjon. Du gjorde jo bare det du måtte og kunne gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Takk for svar! Grunnen til at jeg heller mot å ikke si noe, er fordi denne gutten aldri har oppført seg sånn før, jeg ble veldig overrasket. Og jeg vet han får bråk. Jeg gjorde ikke noe galt, men får samtidig dårlig samvittighet.. TsAnonymous poster hash: 46a77...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå