Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, jeg har holdt på med en fyr ganske lenge og ønsker å binde meg, men han vil ikke binde seg. Vi har hatt sex et par ganger og jeg har møtt noen av vennene hans, og kommer godt overens med de. Men Vi treffes kun på mitt initiativ og jeg har gitt utrykk for at det hadde vært hyggelig om han tok initiativ også, hvilket han ikke har gjort. Jeg har prøvd å gi slipp på ham, men jeg liker ham kjempe godt. Burde jeg prøve hardere å gi slipp på ham? Eller fortelle ham hva jeg føler/ønsker?

Forrige uke så var jeg med en bekjent hjem etter en fuktig kveld på byn, som jeg vet er i et forhold... Og en ting leddet til en annen. Jeg angrer i etterkant og tror hovedgrunnen til at jeg gjorde det var for å komme meg ovet han som jeg egentlig liker. Alt dette er veldig forvirrende for meg siden jeg sjeldent for følelser for en fyr. Var det forferdelig galt av meg å bli med ham hjem?

Anonymous poster hash: 1bcb9...85d

Anonymous poster hash: 1bcb9...85d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du ble med en person du VET har kjæreste hjem fra byen ? Syntes bare det er respektløst i seg selv. Og han andre fyren virker ikke som han vil binde seg, så

dersom du ønsker det bør du prøve å finne en annen tror jeg..hvis ikke tror jeg det ender opp med at du sliter ut deg selv ved å vente på han.

Endret av Pepperkake88
AnonymBruker
Skrevet

Du visste han hadde kjæreste, likevel ble du med han hjem? Er grunnen til det at du selv liker at den du er i et forhold med har sex med andre?

Anonymous poster hash: 044a8...a87
Skrevet

Jeg syntes først og fremst at det er galt av personen som er i forholdet å ha med seg en annen dame hjem, men jeg syntes fortsatt det er veldig umoralsk og respektløst av personen som blir med dersom hun/han er klar over hva som skjer.. Det finnes grenser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...