Gå til innhold

I en kjip situasjon :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei 20 år gammel jente, som ble singel for omtrent 1 måned siden, etter et tre år langt forhold. Jeg kjenner jeg synes det er godt at det ble slutt, og er usikker på om jeg vil ha noen ny kjæreste i nærmeste framtid. Har på en måte "bestemt meg" for at jeg skal nyte singellivet en stund. På en annen side er jeg ganske guttegal, og jeg blir fort betatt av gutter. I den siste tiden har jeg blitt bedre kjent med en gutt jeg visste godt om fra før (han er bestekompisen til en jeg kjenner), og han viser tydelig at han liker meg. Jeg er som vanlig betatt, og klarer nesten ikke slutte å tenke på han. Men så er jeg jo veldig usikker på om jeg vil ha kjæreste i det hele tatt.... Er veldig fram og tilbake, og jeg har problemer med å bestemme meg. Han har invitert meg hjem til han, men jeg har unnskyldt meg med at jeg er opptatt, bare fordi jeg ikke vil gå for langt med å gi eventuelle feile signaler. Vi snakker sammen nesten daglig på Facebook osv. Synes det er en veldig kjip situasjon, og vil gjerne ha noen tips om hva jeg bør gjøre. Noen råd, vær så snill?

Anonymous poster hash: e74f4...e68
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg singel.

Jenter som er i forhold konstant blir hjelpeløse og usikre kvinner.

Anonymous poster hash: f3ae1...57e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at hvis du er usikker på om du vil satse videre på han, så er du ikke nok interessert, og da er det dermed ikke riktig at du innleder et forhold ennå ;) Du har jo vært singel i kun en måned

Skrevet

Klassisk rebound-situasjon.

Vær singel en stund, så skal du se følelsene dabber av. Og hvis ikke de gjør det, DA kan du handle.

Kjipt å miste en venn fordi du muligens ikke tenkte klart rett etter bruddet.

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk rebound-situasjon.

Vær singel en stund, så skal du se følelsene dabber av. Og hvis ikke de gjør det, DA kan du handle.

Kjipt å miste en venn fordi du muligens ikke tenkte klart rett etter bruddet.

Hva er "en stund"? Det er jo veldig vanskelig å sette det hele på vent, for så å kanskje gå videre med han senere. Da må jeg jo si til han at jeg ikke er klar for noe forhold nå, og dermed har jeg jo tapt han :(

TS

Skrevet

Hva er "en stund"? Det er jo veldig vanskelig å sette det hele på vent, for så å kanskje gå videre med han senere. Da må jeg jo si til han at jeg ikke er klar for noe forhold nå, og dermed har jeg jo tapt han :(

TS

Det tror jeg ikke du kommer til å gjøre. Tror de fleste har forståelse for at man velger å ikke går inn i et forhold én mnd etter et brudd.

Personlig ville jeg ikke følt meg komfortabel med å være nummer to så kjapt etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke du kommer til å gjøre. Tror de fleste har forståelse for at man velger å ikke går inn i et forhold én mnd etter et brudd.

Personlig ville jeg ikke følt meg komfortabel med å være nummer to så kjapt etterpå.

Jeg har ikke tenkt å gå inn i et forhold med han nå med en gang, men det er snakk om å på en måte "dra den videre", hvis du skjønner ;) Synes det blir litt dårlig gjort ovenfor han å møte han og han en greie, hvis jeg i utgangspunktet ikke vil ha noen kjæreste i det hele tatt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å være ærlig og si at du er usikker. Særlig fordi du har nylig gått ut fra et forhold som har vart noen år.

Anonymous poster hash: 31621...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...