Gå til innhold

Gave ved hemmelig bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min bestevenninne skal gifte seg i all hemmelighet på Tinghuset i sommer. Ingen selskap etterpå. Er det vanlig å gi gave? Føler det er naturlig ettersom vi er nære.

Anonymous poster hash: 76191...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt gave. En bestevenninne er en bestevenninne.

• Liker 5
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Når du er en av få som vet om det så ville jeg absolutt gitt gave til henne. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tanta og onkelen min giftet seg i all hemmelighet for noen år siden. Plutselig fikk vi bryllupsbilde i posten :P ingen som ga de gave, men det var fordi de ikke ville ha det.

Hvis de gifter seg i all hemmelighet og ikke skal ha fest etterpå, kan de ikke forvente å få gaver. Men det er ingenting i veien med at du kan gi gave siden det er bestevenninna di.

Anonymous poster hash: 4beb6...a3a

Skrevet

Hvis du er så "inne" på hemmeligheten at du vet det kommer til å skje, så bør du gi gave.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg om annet enn og gratulert.

Skrevet

Ville ikke gitt gave og hvis jeg giftet meg hemmelig ville jeg ikke forventet gave, selv ikke fra de få som visste om det på forhånd.

Skrevet

Jeg hadde gitt gave :) Det er bestevenninnen din, og du vet om det "hemmelige" bryllupet. Du må så klart ikke. Men det er jo kjekt å gi gave :)

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du kan invitere de på middag hos deg og gi en liten gave? eller kanskje ta de med ut å spise?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om hvordan omstendighetene er, har man giftet seg skal man ha gave :) Sammen når man flytter inn i nytt hus og får ny baby :D

Anonymous poster hash: 9cc46...d03
Gjest Magdalene
Skrevet

Vi stakk av og giftet oss i utlandet. Ingen viste at det skulle skje, men de fikk bildemelding da det hele var gjennomført.

Fikk alikevel mange gaver, og blomster fra både familie og venner da vi kom hjem.

Har også selv gitt til to vennepar som giftet seg i hemmelighet, hvor vi har fått vite det etter at det er gjort.

Har gitt de gave. Ser ikke hvorfor ikke egentlig. Det er jo handlingen jeg vi gratulere de med, ikke hvordan de gjør det.

• Liker 1
Gjest tuppesjura
Skrevet

Vi giftet oss hemmelig i utlandet. Fikk gaver fra en god del av familien, men ikke alle. En kompis gav oss også gave. Vi forventet det ikke, men det var jo koselig. Vi hadde ikke fest etterpå fordi jeg ikke liker å være midtpunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er 100 % selvsagt å gi gave til bestevenninnen, og enda mer selvsagt når du faktisk er innvidd i hemmeligheten hennes. :)

Anonymous poster hash: f78ae...65d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt noe. Omså en blomsteroppsats eller et restaurant- eller reisegavekort.

Anonymous poster hash: e1109...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...